Да 3%
мані-бэк ў партнёраў
SMS-паведамленне
аб расходных і прыходных аперацыях
Выпіска
па рахунку за любы перыяд
2 гады
тэрмін дзеяння
BYN, USD, EUR, RUB
валюта рахунку
Паслугі і сэрвісы, якія прадастаўляюцца членам Клуба «Персона»
Аформіць картку Visa Platinum Клуба «Персона» могуць фізічныя асобы – рэзідэнты/нерэзідэнты Рэспублікі Беларусь ва ўзросце ад 14 гадоў.
Прэміяльныя прадукты
- Адкрыццё тэрміновага безадзыўнага банкаўскага ўкладу ў беларускіх рублях «Паспяховы Безадзыўны» і/або «Паспяховы Безадзыўны Анл@йн».
- Фарміраванне і кіраванне персанальным партфелем замежных каштоўных папер партфельным кіраўніком у адпаведнасці з індывідуальнымі перавагамі кліента ў суадносінах узроўню рызыкі і даходнасці (давернае кіраванне грашовымі сродкамі па форме «поўнае»).
- Страхаванне трымальніка карткі ад няшчасных выпадкаў і хвароб на час паездкі за мяжу (ЗАСТ «Прамтрансінвест»).
-
Заключэнне са зніжкай 15% страхавых дагавораў «Белдзяржстрах»:
- дагавор добраахвотнага страхавання ад траўмаў «Экспрэс»;
- дагавор добраахвотнага комплекснага страхавання маёмасці і грамадзянскай адказнасці яго карыстальнікаў;
- дагавора добраахвотнага комплекснага страхавання домаўладанняў і грамадзянскай адказнасці пры карыстанні імі ;
- дагавор добраахвотнага страхавання вадзіцеляў і пасажыраў ад няшчасных выпадкаў .
- Афармленне па выбары кліента у якасці 1 асноўнай і (або) 2 дадатковых картак Visa Gold/Mastercard Gold тэрмінам дзеяння 2 гады.
Персанальнае абслугоўванне
прадастаўляецца на падставе дагавору на персанальнае банкаўскае абслугоўванне ў рамках Клуба «Персона»
Выключна для Членаў Клуба «Персона» пры адпаведнасці крытэрыям аднясення да прэміяльных катэгорый прадастаўляецца эксклюзіўная магчымасць скарыстацца паслугай персанальнага банкаўскага абслугоўвання ў ААТ «ААБ Беларусбанк».
Персанальнае банкаўскае абслугоўванне Членаў Клуба «Персона» прадастаўляецца на падставе дагавора і ўключае ў сябе наступныя паслугі:
- Прадастаўленне персанальнага менеджара;
- Абслугоўванне ў VIP-зонах банка ў зручны час у рамках устаноўленага рэжыму працы з кліентамі;
- Арганізацыя абслугоўвання ў зручны час у рамках устаноўленага рэжыму працы падраздзялення банка з кліентамі;
- Арганізацыя прыярытэтнага абслугоўвання у падраздзяленнях банка, у якіх ёсць такая магчымасць, з папярэднім узгадненнем часу наведвання з персанальным мэнэджэрам;
- Падрыхтоўка дакументаў, неабходных для здзяйснення аперацый;
- Суправаджэнне пры правядзенні аперацый;
- Падбор неабходных банкаўскіх прадуктаў і паслуг зыходзячы з індывідуальных запытаў і патрэб;
- Забеспячэнне інфармацыйнымі матэрыяламі аб прадуктах і паслугах банка;
- Інфармаванне (па тэлефоне і/або электроннай пошце, і/або іншых каналах сувязі) аб актуальным стане рахункаў; аб набліжэнні тэрмінаў вяртання ўкладаў (дэпазітаў) па адпаведных дагаворах банкаўскіх укладаў (дэпазітаў), тэрміну заканчэння дзеяння банкаўскіх плацежных картак, даверанасцей, засведчаных банкам, тэрмінаў выканання крэдытных абавязацельстваў; аб дастатковасці сродкаў на рахунку для выканання даручэнняў кліента, неабходнасці своечасовага пераафармлення дакументаў і правядзення плацяжоў.
Таксама для блізкіх людзей Членаў Клуба «Персона» (муж(жонка), дзеці, бацькі, браты і сёстры) персанальне абслугоўванне можа аказвацца ў частцы прадастаўлення наступных паслуг прадастаўляецца на падставе дагавораў на персанальнае банкаўскае абслугоўванне ў рамках Клуба «Персона», заключаных з 12.10.2018:
- абслугоўвання ў VIP-зонах банка;
- атрымання інфармацыі (па тэлефоне і/або электроннай пошце, і/або іншых каналах сувязі) уладальніка рахунку (плацежнай карткі і інш.) аб набліжэнні тэрмінаў вяртання аформленых на іх імя ўкладаў (дэпазітаў) па адпаведных дагаворах банкаўскіх укладаў (дэпазітаў), тэрміну заканчэння дзеяння банкаўскіх плацежных картак, даверанасцей, засведчаных банкам, тэрмінаў выканання крэдытных абавязацельстваў;
- суправаджэння персанальным менеджарам пры правядзенні аперацый і пры неабходнасці іншых паслуг.
Пералік VIP-зон
Пры асабістай сустрэчы, у любы зручны для Вас час, мінаючы чэргі, Вы зможаце вырашыць усе пытанні, звязаныя з банкаўскім абслугоўваннем у падраздзяленнях банка, размешчаных па адрасе:
- г. Мінск, вул. Раманаўская Слабада, 9;
- г. Мінск, вул. Кісялёва, 17-58;
- г. Мінск, вул. Даўгабродская,1;
- г. Мінск, вул. Сурганава, 47а;
- г. Мінск, вул. Варанянскага, 7а;
- г. Мінск, пр. Незалежнасці, 56;
- г. Брэст, вул. Маскоўская,202;
- г. Пинск, ул. Иркутско-Пинской дивизии, 35а;
- г. Віцебск, вул. Смаленская, 9а-1;
- г. Новополоцк, ул. Дружбы, 4;
- г. Гомель, пр. Леніна, 19;
- г. Гродна, вул. Ажэшкі, 4;
- г. Магілёў, вул. Першамайская, 71а-2.
Якасны сэрвіс
- Служба падтрымкі кліентаў (GCAS). Экстраная дапамога падчас замежных паездак у выпадку страты або крадзяжу карты.
- Наведвання Business - і Lounge - залаў аэрапортаў па ўсім свеце. New
- Кампенсацыя затрымкі рэйса і багажу. Кампенсацыя пры затрымцы рэйса або багажу больш, чым на 4 гадзіны.
- Абарона пакупак. Страхаванне ад страты, крадзяжу або выпадковага пашкоджання тавару на працягу 90 дзён з моманту пакупкі.
- Акцыі кампаніі Visa для прэміяльных карт.
Прывілеі
Расходныя безнаяўныя аперацыі для налічэння мані-бэка (назва арганізацыі гандлю (сэрвісу)) |
Памер мінімальнай сумы аперацыі, бел. руб. |
Памер мані-бэка, % |
Максімальная сума мані-бэка на 1 карту на працягу каляндарнага месяца/каляндарнага года, бел. руб. |
1. Пры здзяйсненні пакупак у арганізацыях-партнёрах банка. |
– |
до 3 |
– |
2. Пры разліках у арганізацыях гандлю (сэрвісу), у тым ліку ў сетцы Інтэрнэт |
30,00 |
1 |
300,00 у год |
— Змена ПІН-кода (устанаўленне ПІН-кода па выбары кліента) па асноўнай картцы ў банкаматах і інфакіёсках банка без спагнання ўзнагароджання.
— SMS-паведамленне аб расходных і прыходных аперацыях .
— Інфармаванне пра дату наступлення тэрміну заканчэння дзеяння карткі шляхам накіравання SMS-паведамлення.
— Карыстанне паслугай «М-банкінг» у рамках пакета «Поўны».
— Удзел у праграме лаяльнасці плацежнай сістэмы Visa International.
— Зніжкі ў рамках сэрвісу «Камплімент ад банка»
— Прыярытэтны званок у кантакт-цэнтр Банка
Банк мае права ў аднабаковым парадку змяніць пералік уключаных сэрвісаў і ўмовы іх прадастаўлення. Пра пазначаныя змяненні банк інфармуе шляхам размяшчэння адпаведнай інфармацыі на сайце банка – belarusbank.by
Узнагароджанне за абслугоўванне карткі Visa Platinum (тэрмін дзеяння 2 гады)
Найменне аперацыі |
Абслугоўванне асноўнай карткі |
||
Пры афармленні карткі ва ўстанове банка |
|||
аднаразовае спагнанне ўзнагароджання ў момант афармлення карткі |
125,00 бел. руб. |
||
Штомесячнае спагнанне ўзнагароджання 1 Узнагароджанне спаганяецца, пачынаючы з месяца, наступнага за месяцам выдача карткі, па месяц, у якім заканчваецца тэрмін дзеяння карткі, уключна. У месяцы, у якім аб'ём адлюстраваных па ліку безнаяўных расходных аперацый з выкарыстаннем карткі (ак) або яе (іх) рэквізітаў у арганізацыях гандлю (сэрвісу) (за выключэннем арганізацый гандлю (сэрвісу), якім прысвоены МСС-коды: 9402, 4900, 4814, 4829, якія пачынаюцца з лічбы 6) складае 700,00 бел. руб. і больш (350 адзінак валюты і больш або 20650 расійскіх рублёў і больш), штомесячнае ўзнагароджанне за абслугоўванне карткі не спаганяецца. |
5,50 бел. руб. |
||
Пры афармленні карткі з дапамогай сістэмы «Інтэрнэт-банкінг», паслугі «М-банкінг», сайта банка, Кантакт-цэнтра, інфакіёска |
90,00 бел. руб. |
||
Штомесячнае спагнанне ўзнагароджання 1 Узнагароджанне спаганяецца, пачынаючы з месяца, наступнага за месяцам выдача карткі, па месяц, у якім заканчваецца тэрмін дзеяння карткі, уключна. У месяцы, у якім аб'ём адлюстраваных па ліку безнаяўных расходных аперацый з выкарыстаннем карткі (ак) або яе (іх) рэквізітаў у арганізацыях гандлю (сэрвісу) (за выключэннем арганізацый гандлю (сэрвісу), якім прысвоены МСС-коды: 9402, 4900, 4814, 4829, якія пачынаюцца з лічбы 6) складае 700,00 бел. руб. і больш (350 адзінак валюты і больш або 20650 расійскіх рублёў і больш), штомесячнае ўзнагароджанне за абслугоўванне карткі не спаганяецца. |
5,50 бел. руб. |
||
Налічэнне працэнтаў на суму сродкаў, якія захоўваюцца на рахунку |
|
1 у выпадку нявыплаты ўзнагароджання за абслугоўванне карткі, якая падлягае штомесячнай (штогадовай) выплаце, у тэрмін, прадугледжаны дагаворам аб выкарыстанні карткі, ажыццяўляецца аўтаматычная блакіроўка карткі шляхам пастаноўкі яе ў стоп-ліст. Адмена блакавання магчыма пры ўмове пагашэння кліентам сумы запазычанасці па ўліку пратэрмінаванай і тэрміновай запазычанасці. Пасля канфіскацыі карткі з стоп-ліста налічэнне ўзнагароджання за абслугоўванне карткі ажыццяўляецца з месяца, у якім адноўлена абслугоўванне карткі (адмена блакавання карткі).
*Выявы картак, размешчаныя на карпаратыўным сайце, а таксама на лэндзінгавых старонках Клубаў выкарыстоўваюцца ў мэтах азнаямлення і могуць мець нязначныя адрозненні ад атрыманых кліентамі банка