На сённяшні дзень самалёт – самы бяспечны, камфартабельны і хуткі від транспарту. Перамяшчацца на ім аддаюць перавагу людзі, якія выбіраюць якасць і шануюць сваім часам. Трымальнікі картак у рамках Клуба "Карт-бланш" могуць смела планаваць пералёт з Нацыянальнага аэрапорта Мінск і не хвалявацца аб тым, як дабрацца да аэрапорта. "Беларусбанк" і "служба таксі 157" прапануюць членам Клуба "Карт-бланш" зэканоміць 7% ад кошту паездкі з любой кропкі Мінска ў аэрапорт, а таксама пры вяртанні з аэрапорта.
За больш чым 15 гадоў працы "службе таксі 157 "ЗАТ "Сіфтранс плюс" здолелі заняць упэўненыя пазіцыі на рынку транспартных паслуг і пасажырскіх перавозак, заслужыць давер і аўтарытэт дзякуючы якасці якія прадстаўляюцца паслуг і высокай карпаратыўнай культуры. Індывідуальная праца з кожным кліентам, пунктуальнасць, максімальная хуткасць дастаўкі і поўная бяспека, вопытныя вадзіцелі, якія выдатна ведаюць аўтамабільныя дарогі-гарант таго, што ў кліента застануцца самыя прыемныя ўспаміны пра паездку.
Як замовіць паездку са зніжкай 7%
Трымальнікам картак «Беларусбанка» прадастаўляецца магчымасць пры правядзенні аперацыі аплаты паслуг з выкарыстаннем (па прад'яўленні) картак Клуба «Карт-бланш» у «службе таксі 157» ЗАТ «Сіфтранс плюс» атрымліваць скідкі ў памеры 7% на паездкі і перавозку багажу (ручной паклажы) у (з) РУП «Нацыянальны аэрапорт Мінск». Звяртаем увагу, што прадастаўленне зніжкі ажыццяўляецца толькі пры замове таксі з дапамогай дыспетчарскага цэнтра.
Для ўдзелу ў дысконтнай праграме трымальніку карткі Клуба "Карт-бланш" неабходна:
- Звярнуцца ў дыспетчарскі цэнтр "службы таксі 157" з дапамогай шматканальнага тэлефона 157, +375 29 6666 157, +375 29 7777 157, +375 25 9999 157 і паведаміць дыспетчару аб наяўнасці карткі, якая ўдзельнічае ў праграме пры замове паездцы ў (з) РУП "Нацыянальны аэрапорт Мінск" (паведаміць дыспетчару першыя 9 лічбаў нумара карткі);
- Паведаміць дыспетчару поўную інфармацыю аб замове: дата прыбыцця аўтамабіля, час, маршрут паездкі; пры замове паездкі з аэрапорта: дату прылёту, час, нумар рэйса (пры наяўнасці);
- Пасля заканчэння паездкі даць кіроўцу для правядзення аплаты (прад'явіць) картку Клуба "Карт-бланш".
Iнфармацыя пра змены дысконтнай праграмы альбо аб спыненні яе дзеяння размяшчаецца на сайтах www.157.by і www.belarusbank.by.
Што рабіць, калі кіроўца не падаў зніжку
У выпадку не прадастаўлення кіроўцам зніжкі трымальнік карткі Клуба "Карт-бланш" можа звярнуцца:
- у дыспетчарскі цэнтр "службы таксі 157" з дапамогай шматканальнага тэлефона 157, +375 29 6666 157, +375 29 7777 157, +375 25 9999 157;
- з дапамогай электроннай пошты: info@157.by;
- па адрасе: г. Мінск, вул. Свярдлова, 23, 220006, Беларусь .
Для ажыццяўлення разгляду і ўрэгулявання звароту трымальніка карткі банка ў сувязі з не прадастаўленнем кіроўцам зніжкі пры разліку карткай (прад'яўленні карткі) за паслугі «службы таксі 157» неабходна паведаміць дату і час паездкі, а таксама іншыя істотныя і вядомыя кліенту дадзеныя.
прыемнай дарогі і выдатнага падарожжа!