Кіраванне якасцю абслугоўвання

Паважаныя кліенты!

УВАГА: СЭРВІС НЕ ПРЫЗНАЧАНЫ ДЛЯ ФІЗІЧНЫХ АСОБ
Электроннае паведамленне ад імя фізічнай асобы накіроўваецца ў Банк праз рубрыку "Зваротная сувязь".

"Беларусбанк" робіць усё для таго, каб быць вашым надзейным і самым лепшым партнёрам. Кожны дзень нашы спецыялісты працуюць над укараненнем новых прадуктаў, паслуг і сэрвісаў для вас, удасканальваюць ужо існуючыя, а таксама павышаюць якасць кліенцкага абслугоўвання. Таму мы распрацавалі новы сэрвіс "Кіраванне якасцю абслугоўвання". Цяпер у вас ёсць выдатная магчымасць прапанаваць нам сваю ідэю, выказаць прапановы, накіраваць водгук, ацаніць прадукты і паслугі. Усе вашы меркаванні і ацэнкі абавязкова будуць разгледжаны і прыняты ў работу.

Стандарты якасці абслугоўвання Ацані прадукты Задаволенасць якасцю прадуктаў
Мы гатовы да адкрытага і ўзаемавыгаднага супрацоўніцтва Зробім прадукты банка яшчэ лепшымі разам Ацаніце адпаведнасць прадуктаў і паслуг банка вашым чаканням
 
Падзяліся ідэяй Накіруй водгук Адваротная сувязь
Падзяліцеся сваімі ідэямі і прапановамі, каб банк стаў яшчэ лепш Прыміце ўдзел ва ўдасканаленні якасці сэрвісу і продажаў Пакіньце ваш каментарый, заўвагу, прапанову пра абслугоўванне ў банку
  Тайны пакупнік  
   
  Станьце "тайнымі пакупнікамі" банка і раскажыце пра свае ўражанні ад наведвання ўстановы банка