Што рабіць, калі ў выніку правядзення аперацыі па зняцці наяўных грашовых сродкаў банкамат не выдаў грошы або выдаў суму меншую, чым спісана з рахунку?

Спачатку ўпэўніцца, што грошы сапраўды спісаны з бягучага (разліковага) банкаўскага рахунку, доступ да якога можа быць забяспечаны з выкарыстаннем дэбетавай/ крэдытнай банкаўскай плацежнай карткі (далей - рахунак), пры правядзенні адпаведнай аперацыі. Трымальнікі картак Беларусбанка могуць аб гэтым даведацца, патэлефанаваўшы ў кругласутачную службу сэрвісу кліентаў ААТ «Банкаўскі працэсінгавы цэнтр» па тэл. 8 (017) 299 25 23. Таксама пра астатак па рахунку можна даведацца ў банкамаце  або з дапамогай мабільнага тэлефона (калі трымальнік карткі з'яўляецца карыстальнікам SMS-банкінга ці М-банкінга), з дапамогай Інтэрнэт-банкінга.

Калі разыходжанне паміж выдадзенай банкаматам сумай і спісанай з рахунку ўсё ж такі ёсць, неабходна звярнуцца з заявай аб узнікшай сітуацыі ў філіял банка, у якім адкрыты рахунак і была выдана картка.

Усе банкаматы Беларусбанка падключаны да спецыяльнай сістэмы, якая дазваляе прасачыць кожную аперацыю, праведзеную ў банкамаце. Пасля правядзення банкам разгляду па заяве трымальніка карткі грошы ў найбліжэйшы час будуць вернуты на рахунак.