Генеральным партнёрам знакавага мерапрыемства зноў выступіў Беларусбанк. У рамках HR-канферэнцыі: людзі і задачы пляцоўка атэля «Пекін» сабрала больш за 500 прадстаўнікоў дзяржаўных і прыватных прадпрыемстваў, кіраўнікоў і топ-менеджараў, дырэктараў па рабоце з персаналам, HR-спецыялістаў, уласнікаў, прадпрымальнікаў і ўсіх-усіх, хто працуе з супрацоўнікамі і камандамі.
Падчас канферэнцыі ўдзельнікі і эксперты дзяліліся практычным вопытам рашэння вострых выклікаў: як павысіць матывацыю работнікаў, утрымліваць ключавых спецыялістаў і галоўнае — прыцягваць моладзь і раскрываць яе патэнцыял.
Другі год запар сваім вопытам па стварэнні калектыву, які працуе эфектыўна, дзеліцца адзін з найбуйнейшых працадаўцаў краіны Беларусбанк.
Сёння ў цэнтры ўвагі банка — работа з маладымі спецыялістамі. Расціць іх пачынаюць адразу пасля школы. Напрыклад, у гэтым годзе ў сістэму банка працаўладкаваўся 161 выпускнік ВНУ і ССНУ. Як правіла, 72% гэтых спецыялістаў застаюцца ў банку і ў далейшым фарміруюць перспектыўны і кадравы рэзерв. Дзякуючы апошняму ў выніку замяшчаецца каля 85% вакантных пасад кіраўнікоў усіх узроўняў.
Але каб уся гэта сістэма працавала, задзейнічана вельмі шмат механізмаў. Пра яе больш падрабязна ў сваім выступленні расказаў дырэктар дэпартамента персанала Беларусбанка Дзмітрый Бакіноўскі:
Дарэчы, для клопату пра супрацоўнікаў у банку дзейнічае важкі сацыяльны пакет, ён закладзены ў аснову HR-брэнда «Жыццярадаснасць», які банк прэзентаваў на мінулай канферэнцыі.
Падсумоўваючы выступленне, Дзмітрый Бакіноўскі адзначыў, што для вырошчвання свайго маладога спецыяліста важна прайсці наступныя этапы:
- праца з патэнцыяльнымі работнікамі ў навучальных установах;
- правядзенне азнаямленчых мерапрыемстваў аб кампаніі, шырокае пазіцыянаванне пераваг HR-брэнда;
- хуткая і камфортная адаптацыя на новым працоўным месцы;
- складанне плана навучання і развіцця работніка;
- пастаянная камунікацыя з работнікам.
Але самае галоўнае, перакананы дырэктар дэпартамента персанала Беларусбанка, у маладога спецыяліста павінна быць жаданне і матывацыя развівацца: