ААТ «ААБ Беларусбанк» з 01 верасня 2018 года прадастаўляе паслугу па аддаленай тэхнічнай падтрымцы карыстальнікаў ПК «Кліент-банк (WEB)» з дапамогай аддаленага доступу на працоўныя станцыі юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў.
Аддаленая тэхнічная падтрымка - камфортнае рашэнне для арганізацыі паспяховай працы і павышэння эфектыўнасці дзейнасці бізнес-карыстальнікаў.
Дадзеная паслуга прадугледжвае рэалізацыю сеанса сувязі паміж працоўным месцам работніка банка і працоўным месцам кліента з дапамогай праграмнага забеспячэння аддаленага доступу. Гэта дазваляе лёгка і хутка наладжваць працоўную станцыю кліента ў рэжыме рэальнага часу, са згоды і пад наглядам кліента.
Перавагі прадастаўлення паслугі:
- магчымасць зручна і проста працаваць без траты часу на дарогу і здзейсненых расходаў;
- падтрымка аказваецца дыстанцыйна без лішніх складанасцей і затрат часу на падрыхтоўку. Гэта магчымасць пачаць працу ў лічаныя секунды;
- аператары аддаленай тэхнічнай падтрымкі гатовы пракансультаваць і аказаць аператыўную дапамогу ў настройцы праграмнага забеспячэння.
Прадастаўленне паслугі па аддаленай тэхнічнай падтрымцы ажыццяўляецца ў рамках дагавору аб прадастаўленні комплексу паслуг з дапамогай праграмнага комплекса «Кліент-банк (WEB)» або акцэпту кліентам публічнай аферты Банка.
З больш падрабязнай інфармацыяй можна азнаёміцца тут.