Аддаленая тэхнічная падтрымка ПК «Кліент-банк (WEB)», ПМ «Интернет банк»

Служба тэхнічнай падтрымкі ў Галаўным офісе.
Кантактны нумар тэлефона +375 17 309 04 04.

Рэжым працы

Панядзелак – Пятніца: з 07:30 да 23:00
Субота: з 08:30 да 19:00
Нядзеля: з 08:30 да 16:50

Памятка Кліенту па аддаленай тэхнічнай падтрымцы

docx
 

ПЗ аддаленага доступу  Версія 1.0.0.5 ад 16.05.2023

exezip

exeexe Запуск ад імя АДМІНІСТРАТАРА. Звяртаем увагу, што антывірусныя рашэнні некаторых вытворцаў могуць дэтэктываваць установачныя файлы ПЗ аддаленага доступу, загружаныя з афіцыйнага сайта Банка, як падазронае ПЗ.

* Для аддаленай тэхнічнай падтрымкі выкарыстоўваецца ПЗ аддаленага доступу LiteManager

Дадатковае ПЗ

Для аказання аддаленай тэхнічнай падтрымкі Вам неабходна:

Заключыць дагавор (дадатковае пагадненне) аб прадастаўленні комплексу паслуг з дапамогай праграмнага комплексу «Кліент-банк (WEB)», які вызначае ўмовы аказання паслуг аддаленай тэхнічнай падтрымкі.

У выпадку заключэння дагавору (дадатковага пагаднення) метадам Публічнай аферты неабходна адзначыць ўмовы выкарыстання праграмнага забеспячэння для аддаленай тэхнічнай падтрымкі карыстальнікаў ПК «Кліент-банк (WEB)» у заяве аб прадастаўленні комплексу паслуг з дапамогай праграмнага комплексу «Кліент-банк (WEB)» (заява размешчана на старонцы ПК «Кліент-банк (WEB)»).

Заключыць дагавор аб прадастаўленні паслуг з дапамогай ПМ «Інтэрнэт банк» па метадзе Публічнай аферты, які вызначае ўмовы прадастаўлення паслугі - аддаленая тэхнічная падтрымка.

Правілы бяспекі падчас аддаленай тэхнічнай падтрымкі

  • Для аддаленай тэхнічнай падтрымкі выкарыстоўвайце ПЗ аддаленага доступу толькі з інфармацыйнага рэсурса Банка.

  • Звяртайце ўвагу на паведамленне аб падключэнні да Вашага камп’ютара.

  • Прадастаўляйце права на кіраванне Вашым камп’ютарам толькі пасля пацвярджэння кода (імя) аператара (спытайце ў аператара яго нумар).

  • Не паведамляйце аператару Вашы паролі доступу ў ПК «Кліент-банк (WEB)», ПМ «Интернет банк» і пароль для подпісу дакументаў.

  • Дзеянні з фінансавымі і іншымі дакументамі выконвайце самастойна.

  • Не пакідайце Ваш камп’ютар без нагляду (прысутнічайце да завяршэння сеансу аддаленага падключэння).

  • Пасля завяршэння сеансу аддаленага падключэння да Вашага камп’ютара завершыце працу ПЗ аддаленага доступу або перазагрузіце Ваш камп’ютар.

  • Не запускайце ПЗ аддаленага доступу БЕЗ неабходнасці.

  • Не наладжвайце аўтаматычны запуск ПЗ аддаленага доступу, не размяшчайце ў аўтазагрузцы ярлыкі для запуску ПЗ аддаленага доступу.

  • У выпадку, калі на Вашым камп’ютары ПЗ аддаленага доступу запускаецца самаадвольна, то магчыма Ваш камп’ютар інфіцыраваны шкодным ПЗ, і Вам неабходна: дэінсталіраваць ПЗ аддаленага доступу, звярнуцца да свайго сістэмнага адміністратара або тэхнічнага спецыяліста.

  • У выпадку выяўлення махлярскіх дзеянняў, віруснага заражэння камп’ютара, падазрэння на кампраметацыю ключа ЭЛП паведаміце пра гэта работніку карпаратыўнай службы па месцы абслугоўвання.

Увага: не прымайце дапамогу ад невядомых людзей!