Аддаленая тэхнічная падтрымка системы «Кліент-банк»

Служба тэхнічнай падтрымкі ў Галаўным офісе.
Кантактны нумар тэлефона +375 17 309 04 04.

Рэжым працы

Панядзелак – Пятніца: з 08:30 да 23:00
Субота: з 08:30 да 19:00
Нядзеля: з 08:30 да 16:50
Таксама, Вы можаце звярнуцца ў службу аўтаматызацыі ўстановы Банка.

Памятка Кліенту па аддаленай тэхнічнай падтрымцы

docx

ПЗ аддаленага доступу

exe

* Для аддаленай тэхнічнай падтрымкі выкарыстоўваецца ПЗ аддаленага доступу LiteManager

Дадатковае ПЗ

Для аказання аддаленай тэхнічнай падтрымкі Вам неабходна:

Заключыць дагавор (дадатковае пагадненне) аб прадастаўленні комплексу паслуг з дапамогай праграмнага комплексу «Кліент-банк (WEB)», які вызначае ўмовы аказання паслуг аддаленай тэхнічнай падтрымкі.

У выпадку заключэння дагавору (дадатковага пагаднення) метадам Публічнай аферты неабходна адзначыць ўмовы выкарыстання праграмнага забеспячэння для аддаленай тэхнічнай падтрымкі карыстальнікаў ПК «Кліент-банк (WEB)» у заяве аб прадастаўленні комплексу паслуг з дапамогай праграмнага комплексу «Кліент-банк (WEB)» (заява размешчана на старонцы «Сістэма Кліент-банк»).

Правілы бяспекі падчас аддаленай тэхнічнай падтрымкі

  • Для аддаленай тэхнічнай падтрымкі выкарыстоўвайце ПЗ аддаленага доступу толькі з інфармацыйнага рэсурсу Банка.
  • Звяртайце ўвагу на апавяшчэнне аб падключэнні да Вашага камп'ютара.
  • Прадастаўляйце права на кіраванне Вашым камп'ютарам толькі пасля пацвярджэння кода (імя) аператара (спытайце ў аператара яго нумар).
  • Не паведамляйце аператару Вашы паролі доступу ў ПК «Кліент-банк (WEB)» і пароль для подпісу дакументаў.
  • Дзеянні з фінансавымі і іншымі дакументамі выконвайце самастойна.
  • Не пакідайце Ваш камп'ютар без нагляду (прысутнічайце да завяршэння сеанса аддаленага падключэння).
  • Пасля завяршэння сеанса аддаленага падключэння да Вашага камп'ютара завяршыце работу ПЗ аддаленага доступу або перазагрузіце Ваш камп'ютар.