Служба тэхнічнай падтрымкі ў Галаўным офісе.
Кантактны нумар тэлефона +375 17 309 04 04.
Рэжым працы
Панядзелак – Пятніца: з 07:30 да 23:00
Субота: з 08:30 да 19:00
Нядзеля: з 08:30 да 16:50
Памятка Кліенту па аддаленай тэхнічнай падтрымцы |
|
ПЗ аддаленага доступу Версія 5.185.1 ад 12.11.2024 |
exe Запуск ад імя АДМІНІСТРАТАРА. Звяртаем увагу, што антывірусныя рашэнні некаторых вытворцаў могуць дэтэктываваць установачныя файлы ПЗ аддаленага доступу, загружаныя з афіцыйнага сайта Банка, як падазронае ПЗ. |
* Для аддаленай тэхнічнай падтрымкі выкарыстоўваецца ПЗ аддаленага доступу LiteManager
Для аказання аддаленай тэхнічнай падтрымкі Вам неабходна:
Заключыць дагавор (дадатковае пагадненне) аб прадастаўленні комплексу паслуг з дапамогай праграмнага комплексу «Кліент-банк (WEB)», які вызначае ўмовы аказання паслуг аддаленай тэхнічнай падтрымкі.
У выпадку заключэння дагавору (дадатковага пагаднення) метадам Публічнай аферты неабходна адзначыць ўмовы выкарыстання праграмнага забеспячэння для аддаленай тэхнічнай падтрымкі карыстальнікаў ПК «Кліент-банк (WEB)» у заяве аб прадастаўленні комплексу паслуг з дапамогай праграмнага комплексу «Кліент-банк (WEB)» (заява размешчана на старонцы ПК «Кліент-банк (WEB)»).
Заключыць дагавор аб прадастаўленні паслуг з дапамогай ПМ «Інтэрнэт банк» па метадзе Публічнай аферты, які вызначае ўмовы прадастаўлення паслугі - аддаленая тэхнічная падтрымка.
Правілы бяспекі падчас аддаленай тэхнічнай падтрымкі
-
Для аддаленай тэхнічнай падтрымкі выкарыстоўвайце ПЗ аддаленага доступу толькі з інфармацыйнага рэсурса Банка.
-
Звяртайце ўвагу на паведамленне аб падключэнні да Вашага камп’ютара.
-
Прадастаўляйце права на кіраванне Вашым камп’ютарам толькі пасля пацвярджэння кода (імя) аператара (спытайце ў аператара яго нумар).
-
Не паведамляйце аператару Вашы паролі доступу ў ПК «Кліент-банк (WEB)», ПМ «Интернет банк» і пароль для подпісу дакументаў.
-
Дзеянні з фінансавымі і іншымі дакументамі выконвайце самастойна.
-
Не пакідайце Ваш камп’ютар без нагляду (прысутнічайце да завяршэння сеансу аддаленага падключэння).
-
Пасля завяршэння сеансу аддаленага падключэння да Вашага камп’ютара завершыце працу ПЗ аддаленага доступу або перазагрузіце Ваш камп’ютар.
-
Не запускайце ПЗ аддаленага доступу БЕЗ неабходнасці.
-
Не наладжвайце аўтаматычны запуск ПЗ аддаленага доступу, не размяшчайце ў аўтазагрузцы ярлыкі для запуску ПЗ аддаленага доступу.
-
У выпадку, калі на Вашым камп’ютары ПЗ аддаленага доступу запускаецца самаадвольна, то магчыма Ваш камп’ютар інфіцыраваны шкодным ПЗ, і Вам неабходна: дэінсталіраваць ПЗ аддаленага доступу, звярнуцца да свайго сістэмнага адміністратара або тэхнічнага спецыяліста.
-
У выпадку выяўлення махлярскіх дзеянняў, віруснага заражэння камп’ютара, падазрэння на кампраметацыю ключа ЭЛП паведаміце пра гэта работніку карпаратыўнай службы па месцы абслугоўвання.
Увага: не прымайце дапамогу ад невядомых людзей!