Што рабіць, калі пасля аплаты якіх-небудзь паслуг з дапамогай карткі Вы заўважылі, што аплацілі надта вялікую суму ці ўказалі няправільныя рэквізіты атрымальніка плацяжу?

Улічваючы, што банк выканаў даручэнне кліента і пералічыў грашовыя сродкі ў вызначаным ім аб'ёме ўказанаму ім атрымальніку, для вяртання грашовых сродкаў неабходна звярнуцца з дакументам, які пацвярджае здзяйсненне аперацыі (чэкам або пісьмовай інфармацыяй аб плацяжы, здзейсненым з выкарыстаннем карткі або яе рэквізітаў, выданай банкам), і заявай у арганізацыю, якой былі пералічаны грашовыя сродкі (аператар мабільнай сувязі, Інтэрнэт-правайдар і інш.), якая стане ініцыятарам вяртання грашовых сродкаў трымальніку карткі.