Навіны банка і прэс-рэлізы
31.07.2025

За 15 гадоў кожны беларус двойчы звярнуўся ў Кантакт-цэнтр Беларусбанка

8

Кантакт-цэнтр Беларусбанка святкуе юбілей — 15 гадоў. Пачыналася ўсё з трох спецыялістаў, 150 званкоў у дзень, а ў арсенале магчымых спосабаў для зваротаў кліентаў была толькі тэлефонная сувязь. Крок за крокам банк развіваўся для максімальнай фінансавай зручнасці і камфорту кліентаў. Падводзім вынікі і ўспамінаем дасягненні сэрвісу ў прыгожую дату.

У юбілейныя даты заўсёды прынята падводзіць вынікі. З гонарам азіраемся назад і ацэньваем шлях, праведзены банкам у напрамку дыстанцыйнага кансультавання і прадастаўлення паслуг. Мы пачыналі з невялічкіх лічбаў і рэсурсаў. На сёння аб’ём зваротаў кліентаў у Кантакт-цэнтр маштабаваўся да шасці тысяч запытаў у дзень па 10 самых сучасных каналах сувязі, — адзначыла дырэктар Кантакт-цэнтра Сняжана Сацура.

Сэрвіс прадстаўлены тэлефаніяй, віртуальным кансультантам Златай, анлайн-чатам, М-банкінгам, паслугай «Зваротная сувязь», чат-ботам у Telegram, у сацыяльных сетках і мэсэнджарах. Кароткі нумар банка 147 ужо стаў самастойным брэндам і вядомы сваёй эфектыўнасцю мільёнам беларусаў.

На працягу 15 гадоў Кантакт-цэнтрам банка апрацавана больш за 18 млн зваротаў па ўсіх каналах сувязі, якія маюцца. Такім чынам, за час існавання сэрвісу кожны беларус двойчы звярнуўся ў Кантакт-цэнтр Беларусбанка.

Штодзень усярэднім:

- 62 аператары працуюць на лініі;

- 4000 абслужаных званкоў;

- 1000 кліентам дапамагае робат;

-300 анлайн-кансультацый праводзіцца ў чаце;

- 800 кліентаў абслугоўвае віртуальны памочнік Злата.

Беларусбанк не плануе спыняцца на дасягнутым. Як паведамляюць у Кантакт-цэнтры, працэсы ўдасканалення сваіх сэрвісаў вядуцца на пастаяннай аснове.

Кліенты давяраюць нам свае фінансавыя пытанні, выбіраюць нашы прадукты з каласальнага аб’ёму, прадстаўленага на рынку Беларусі. Таму мы імкнемся да самай высокай якасці аказання паслуг, — расказала дырэктар Кантакт-цэнтра. — Мы пашыраем каналы ўзаемадзеяння, укараняем сучасныя тэхналогіі. Напрыклад, такія як рабатызацыя, моўная аналітыка ў аналізе і прыняцці рашэнняў, аўтаматызаваная сістэма кіравання персаналам, развіццё галасавых сцэнарыяў.

Добрай дапамогай для скарачэння часу кансультавання кліентаў на лініі з’яўляецца выкарыстанне мадэрнізаванай базы ведаў Кантакт-цэнтра. Забяспечаны больш аператыўны доступ аператараў да самай актуальнай інфармацыі аб прадуктах і паслугах банка. Такім чынам, Беларусбанку ўдаецца якасна і ў самыя кароткія тэрміны апрацоўваць шырокі аб’ём зваротаў.

Адным з ключавых іміджавых дасягненняў Кантакт-цэнтра з’яўляецца ўзровень задаволенасці кліентаў нашым сэрвісам, які замацаваўся на адзнацы 98%. Давер гэта адзін з найважнейшых актываў для банка, — падкрэсліла Сняжана Сацура. — Наш юбілей прыпадае на пяцігодку якасці. У планах рэалізаваць усе новаўвядзенні па павышэнні эфектыўнасці і карысці для нашых кліентаў, а якасць прадастаўляемых паслуг узняць на яшчэ больш высокі ўзровень, блізкі да ідэалу.

Упраўленне камунікацый, маркетынгу і рэкламы

Падпісвайцеся на акаўнты Беларусбанка ў Telegram і Instagram — першымі даведвайцеся пра падзеі найбуйнейшага банка краіны і галоўныя тэндэнцыі свету фінансаў.

Жадаеце заўсёды быць у курсе апошніх навін? Падпішыцеся!