Напярэдадні ў Мінску адбылася фінальная гульня інтэлектуальнага Клуба Беларусбанка «Плацінавая Сава», прысвечаная Дню нараджэння банка. У гэтым годзе арганізатары пабілі ўласны рэкорд па колькасці каманд, укаранілі новыя падыходы да арганізацыі турніру і пашырылі пералік каманд-удзельніц.
У турніры ўпершыню прынялі ўдзел 60 каманд, у лік якіх увайшлі 24 каманды Беларусбанка, а таксама прадстаўнікі кліентаў, партнёраў, каманды з банкаўскай сістэмы, грамадскіх арганізацый і дзяржаўных органаў улады. У іх ліку: Беларуская чыгунка, Беларуськалій, Беларускі металургічны завод, авіякампанія «Белавія», МАЗ, МТЗ, Беларуснафта, БЕЛАЗ, МТБанк, Белгазпрамбанк, Нацыянальны банк Рэспублікі Беларусь, Альфа-Банк, Белінвестбанк, адміністрацыі раёнаў сталіцы, зборная СМІ і іншыя.
У пачатку турніру з прывітальным словам выступіў намеснік старшыні праўлення Дзмітрый Краскоўскі – куратар інтэлектуальнага руху ў банку. Ён падзякаваў камандам за ўдзел у турніры, пажадаў цікавай гульні і выдатнага настрою.
На працягу сямі тураў удзельнікі адказвалі на пытанні рознай складанасці і тэматыкі, кідаючы выклік уласнай эрудыцыі. Напрыклад, камандам трэба было адгадаць назву беларускага фільма па відэафрагменце, па намаляванай карце даведацца мастака, па лагатыпе — кнігавыдавецтва. Упершыню арганізатары прапанавалі ўдзельнікам пытанні, звязаныя з электаральнай кампаніяй.
Пераможцаў вызначылі ў пяці катэгорыях. Лідарам у агульным заліку стала каманда Галаўнога офіса Беларусбанка «Я хачу ад цябе ідэй». Сярод кліентаў і партнёраў 1-е месца заваявала каманда «Горцы» ААТ «Беларуськалій». Сярод банкаўскага сектара (за выключэннем Беларусбанка) першынство ўзяло ЗАТ «Альфа-Банк». Таксама з золатам паехалі каманды «Прафсаюз – 120+» Федэрацыі прафсаюзаў Беларусі і «Moskow never sleep» адміністрацыі Маскоўскага раёна горада Мінска.
Пераможцаў узнагародзілі памятнымі кубкамі і медалямі.
Даведка:
Старт уласнаму інтэлектуальнаму руху ў Беларусбанку быў дадзены ў студзені 2017 года – пачаў працу Клуб інтэлектуальных гульняў «Плацінавая Сава». У цяперашні час у Клубе прымае ўдзел 36 каманд устаноў банка з усёй краіны. Амаль за сем гадоў падрыхтавана больш за 7000 пытанняў і праведзена 130 гульняў.
Упраўленне камунікацый, маркетынгу і рэкламы