Навіны банка і прэс-рэлізы
18.09.2023

Будзьце пільныя: Беларусбанк не піша і не тэлефануе кліентам у Viber

Пачасціліся выпадкі, калі зламыснікі тэлефануюць або пішуць патэнцыяльным ахвярам у Viber і выдаюць сябе за супрацоўнікаў кантакт-цэнтра або службы бяспекі банка.

Беларусбанк у цяперашні час не выкарыстоўвае гэты мэсэнджар у якасці канала камунікацыі з кліентам. Калі вам тэлефануюць або пішуць у Viber ад імя Беларусбанка, спыніце размову і звярніцеся ў кантакт-цэнтр на нумар 147.

Часта ў такіх сітуацыях махляры пад рознымі маркамі пераконваюць устанавіць «дадатак банка», адпраўляючы праз мэсэнджар фэйкавы ўстановачны файл. Калі кліент паведамляе персанальныя даныя, рэквізіты плацежнай карткі або ўстанаўлівае дадатак, зламыснік атрымлівае аддалены доступ да ўстройства, уліковыя даныя для ўваходу ў акаўнты і абнуляе банкаўскія рахункі кліента.

Беларусбанк просіць не паведамляць нікому аўтэнтыфікацыйныя даныя, рэквізіты банкаўскіх плацежных картак, коды SMS-банкінгу, SMS-коды для актывацыі або правядзення аперацый па картцы трэцім асобам, нават калі яны прадстаўляюцца работнікамі банка.