Навіны банка і прэс-рэлізы
21.07.2021

Беларусбанк запусціў дастаўку картак поштай

З 21 ліпеня найбуйнейшы банк запускае новую паслугу – дастаўка плацежных карт поштай.

Новы сэрвіс даступны кліентам, якія афармляюць картку ў аддзяленнях банка пры ўмове самастойнага атрымання ПІН-кода ў інфакіёскуІнтэрнэт-банкінгу або М-банкінгу.

«Сёння многія сэрвісы дастаўкі сталі неад’емнай часткай нашага жыцця. Мы бачым, што спажыўцы ўжо прывыклі да таго, што практычна любыя тавары і паслугі можна атрымаць з дастаўкай на дом або ў мясцовым паштовым аддзяленні, - падкрэсліла намеснік старшыні праўлення Беларусбанка Святлана Кажэкіна. – Пытанне павышэння зручнасці і  якасці абслугоўвання кліентаў для нас заўсёды было прынцыповым, таму мы запусцілі сэрвіс па дастаўцы картачных прадуктаў банка па ўсёй краіне. Праяўляючы асаблівы клопат аб здароўі кожнага  кліента ў перыяд пандэміі, мы ўпэўнены, што сэрвіс будзе запатрабаваны кліентамі рознага ўзросту».

Картку даставяць у паштовую скрыню на адрас, які пазначыць кліент. Калі паштовай скрыні няма  або яна адчынена, то за гатовай карткай неабходна звярнуцца ў аддзяленне пошты. Там яна будзе захоўвацца на працягу 30 дзён пасля паступлення, па заканчэнні гэтага часу яе вернуць у банк.

Да моманту актывацыі карткі рэкамендуем кліентам пераканацца ў цэласнасці канверта, адсутнасці механічных пашкоджанняў карткі, і паставіць свой подпіс на яе адваротным баку. Першая паспяховая аперацыя — зняцце наяўных, папаўненне карты, перавод сродкаў, прагляд баланса, аплата тавараў і паслуг — пацвярджае атрыманне карткі ў канверце, цэласнасць якога не парушана, а картка не пашкоджана.

Падрабязней з умовамі сэрвісу можна азнаёміцца тут.

Жадаеце заўсёды быць у курсе апошніх навін? Падпішыцеся!