За 2020 год Кантакт-цэнтр «Беларусбанка» (сэрвіс 147) прыняў 1,5 мільёна званкоў, адказаў на 34 тысячы электронных пісьмаў, правёў больш за 83 тысячы дыялогаў у анлайн-чаце, а віртуальны кансультант Злата пракансультавала больш за 260 тысяч кліентаў. У ліку важных дасягненняў падраздзялення таксама пацвярджэнне адпаведнасці Кантакт-цэнтра патрабаванням стандарта ISO 18295 па выніках аўдыту Міжнароднага Інстытута сертыфікацыі кантактных цэнтраў.
Карыстаўся попытам і карпаратыўны сайт банка. Яго наведалі больш за 21 мільён разоў, а гэта каля 57,6 тыс. чалавек у дзень.
Акрамя таго, па матэрыялах штомесячнага даследавання Digital-агенцтва «ARTOX media», сайт «Беларусбанка» ўзначальвае рэйтынг бачнасці сайтаў беларускіх банкаў у пошукавых сістэмах: Яндэкс і Google.