Навіны банка і прэс-рэлізы
18.06.2019

«Беларусбанк» аб'ядноўвае сваіх кліентаў. У галаўным офісе прайшла інтэлектуальная гульня (відэа)

У мінулую суботу ў галаўным офісе «Беларусбанка» больш за 100 супрацоўнікаў кампаній - кліентаў банка прымалі ўдзел у інтэлектуальнай гульні «Bright mind 2.0».

светлыя мазгі 2.0

Падобная гульня ўжо праходзіла ў гэтым годзе - у студзені за званне лепшых інтэлектуалаў змагаліся каманды валанцёраў, партнёраў, зорных кліентаў і Дырэкцыі II Еўрапейскіх гульняў.

інтэлектуальныя гульні

Па словах дырэктара дэпартамента карпаратыўнага бізнесу Сяргея Пася, інтэлектуальны турнір не толькі спрыяе больш плённаму супрацоўніцтву кліентаў з банкам, але і дапамагае знаёміцца супрацоўнікам кампаній-кліентаў паміж сабой для больш хуткага і выніковага рашэння  ўзнікаючых пытанняў.

рашэнне пытанняў

Таццяна Міхайлоўская

Намеснік старшыні праўлення Таццяна Міхайлоўская адзначыла важнасць правядзення мерапрыемстваў розных фарматаў, паколькі яны фарміруюць больш цесныя адносіны паміж банкам і кліентамі.

— «Беларусбанк» – гэта надзейны партнёр, які працуе на карысць сваіх кліентаў і на карысць краіны ў цэлым, - рэзюмавала кіраўнік.

прадстаўнікі каманд

Улічваючы, што турнір праходзіў напярэдадні II Еўрапейскіх гульняў і ў рамках падрыхтоўкі да іх, узнагароды пераможцам былі падрыхтаваны адпаведныя - квіткі на спаборніцтвы з VIP-ваўчарам (з доступам у зону гасціннасці). Па выніках шасці напружаных тураў лідарам гульні стала каманда «Міколка-паравоз» (БЧ), на другім месцы - «Пегас» (Мазырскі НПЗ), трэцяе месца заняла каманда «Гексагон» (Брэсцкі філіял «Белтэлекама»).

удзельнікі гульні

Па словах намесніка начальніка ўпраўлення інфармацыі і сацыяльнага развіцця Паўла Панеўскага, гэта інтэлектуальная гульня можа пакласці пачатак вялікаму праекту «Беларусбанка» па аб'яднанні карпаратыўных кліентаў для рэалізацыі сумесных ідэй, у тым ліку ў галіне карпаратыўнай сацыяльнай адказнасці:

intelekt-igry-7

— Улічваючы, што «Беларусбанк» накіраваны на стварэнне лічбавай платформы, якая забяспечыць узаемадзеянне кліентаў і аб'яднае іх для ажыццяўлення сумесных праектаў, сённяшняя гульня можа стаць добрым стартам для рэалізацыі гэтай вялікай мэты.

Супрацоўнік прэс-цэнтра Беларускай чыгункі Дзмітрый Казуцін упэўнены, што ў іх кампаніі і «Беларусбанка» шмат агульнага:

— БЧ цяпер працуе над вялікай колькасцю праектаў, якія патрабуюць фінансавання, а таксама разумення і ўзаемадзеяння з вашай фінансавай арганізацыяй. І вельмі радуе тое, што ў нашых кампаній ёсць магчымасць сустракацца, знаёміцца і ўзаемадзейнічаць нават на пазіцыі інтэлекту.

intelekt-igry-8