Навіны банка і прэс-рэлізы
31.05.2019

«Беларусбанк» стаў пераможцам у трох намінацыях конкурсу «Банк года індустрыяльнага парка «Вялікі камень» (відэа)

Цырымонія ўзнагароджання пераможцаў I конкурсу на лепшую якасць банкаўскага і фінансавага абслугоўвання «Банк года індустрыяльнага парка «Вялікі камень» адбылася на тэрыторыі Кітайска-Беларускага парка.

З мэтай пашырэння двухбаковага супрацоўніцтва «Беларусбанк» стаў актыўным удзельнікам гэтага маштабнага праекта. Для прадастаўлення комплексу банкаўскіх паслуг юрыдычным і фізічным асобам у будынку Кампаніі па развіцці парка банк першым сярод беларускіх банкаўскіх устаноў адкрыў сучаснае аддзяленне на тэрыторыі Парка. 

Па выніках конкурсу «Беларусбанк» стаў пераможцам адразу ў трох намінацыях. Узнагарода «Лідар абслугоўвання фізічных асоб» ва ўрачыстай абстаноўцы была ўручана намесніку старшыні праўлення Святлане Кажэкінай.

абслугоўванне фізічных асоб

З першага дня стварэння «Кампаніі па развіцці індустрыяльнага парка» работа міжнароднай арганізацыі была неразрыўна звязана з «Беларусбанкам». За гэты час у банка склаліся канструктыўныя партнёрскія адносіны з кампаніямі-рэзідэнтамі Кітайска-Беларускага парка.

Банк стаў першым і ў намінацыі «Лідар валютна-абменных аперацый».

валютна-абменныя аперацыі

«Сёння прысутнасць банка на тэрыторыі індустрыяльнага парка дазваляе нашым кітайскім партнёрам, беларускім жыхарам, а таксама гасцям гэтай эканамічнай зоны абслугоўвацца і здзяйсняць розныя фінансавыя аперацыі, - адзначыла Святлана Кажэкіна. - Перамога ў трох намінацыях яшчэ раз пацвярджае лідзіруючыя пазіцыі банка па многіх напрамках бізнесу, а таксама значнасць гэтага маштабнага праекта як у краіне, так і за яе межамі».

Даччыная кампанія ААБ «Брокер» стала пераможцам спецыяльнай прэміі «Брокер года». Узнагарода была ўручана дырэктару фінансавай установы Вераніцы Санковіч.

Вераніка Санковіч

 

пераможцы конкурсу

 

Прысутнасць сучаснага аддзялення «Беларусбанк» і цесная праца з рэзідэнтамі парка дазваляе прадастаўляць якаснае комплекснае абслугоўванне не толькі кампаніям, якія ўжо знаходзяцца на разлікова-касавым абслугоўванні ў банку, а таксама іх супрацоўнікам - фізічным асобам, але і прыцягваць на абслугоўванне новых патэнцыяльных кліентаў, так як колькасць рэзідэнтаў Парка пастаянна павялічваецца.

Аддзел камунікацый

Жадаеце заўсёды быць у курсе апошніх навін? Падпішыцеся!