Лепшыя сацыяльныя праекты выбралі ў сталіцы. Конкурс Social Weekend у трынаццаты раз аб'яднаў аўтараў карысных ідэй. Інклюзіўныя, культурныя і адукацыйныя ініцыятывы ацэньвалі прадстаўнікі розных сфер. Найбольш перспектыўныя праекты атрымалі фінансавую падтрымку.
«Беларусбанк» выбіраў пераможцу ў намінацыі «Малая радзіма». У яе ўвайшлі праекты, накіраваныя на паляпшэнне жыцця насельніцтва, інфраструктуры малых гарадоў Беларусі, захаванне культурнай спадчыны. У выніку ў якасці пераможцы банкам вызначаны праект «Глуша Адамовіча». Ён накіраваны на захаванне памяці беларускага пісьменніка Алеся Адамовіча і стварэнне на падставе яго імені брэнда пасёлка Глуша - малой радзімы пісьменніка. Бабруйчане жадаюць распрацаваць экскурсію-спектакль па творах Адамовіча.
Ініцыятыва заклікана садзейнічаць развіццю роднай мовы і культуры. На рэалізацыю праекта пераможца намінацыі атрымае ад банка Br10 000.
«Беларусбанк» пазіцыянуе сябе сацыяльна адказным брэндам з высокай планкай каштоўнасцяў, на якіх трымаецца свет. Дабрачынная дзейнасць банка традыцыйна ажыццяўляецца ў рамках пяці сацыяльна значных праектаў: «Бацькоўскі дом», «Вектар дабрыні», «Мост у будучыню», «Пераможам разам!», «Прастора натхнення».
Аддзел камунікацый