100 000 кліентаў сталі ўдзельнікамі новага Клуба «Шчодры» ўсяго за 3 месяцы

ААТ «ААБ Беларусбанк» працягвае паспяхова пашыраць клубную лінейку рознічных прадуктаў і паслуг. У маі гэтага года запушчаны Клуб «Шчодры». Усяго праз 3 месяцы яго ўдзельнікамі сталі каля 100 000 кліентаў.

image001

Трымальнік гэтай плацежнай карткі атрымлівае шэраг пераваг і бонусаў, якія дазваляюць разумна распараджацца сваімі грашовымі сродкамі.

Добрым стымулам для афармлення карты ў рамках Клуба «Шчодры» сталі маркетынгавыя ініцыятывы, якія праводзяцца з падтрымкай плацежнай сістэмы Mastercard і па-сапраўднаму аб'ядноўваюць сям'ю.

Ці могуць падобныя банкаўскія прадукты і паслугі на самой справе быць шчодрымі для кліентаў? Пра гэта - у сюжэце праграмы «Нашы навіны» на тэлеканале «АНТ».

Аддзел камунікацый ААТ «ААБ Беларусбанк»