Услуги:

Операции по вкладам и счетам физических лиц

Обслуживание юридических лиц и индивидуальных предпринимателей

Прием платежей

Предоставление страховых услуг

Валютно-обменные операции

Операции с платежными карточками

Операции с ценными бумагами

Переводы

Операции с монетами

Операции с лотерейными билетами

Банковское хранение

Кредитные операции физических лиц

Операции с коммерческими чеками

Другие операции

Вярнуцца на старонку

Выберите интересующий Вас вклад и нажмите кнопку «Подробнее»

Завядзі ўдачу з паў-абароту з крэдытнай картай Visa «Беларусбанка»!

Завядзі ўдачу з паў-абароту з крэдытнай картай Visa «Беларусбанка»!

Спецыяльная прапанова ў медыцынскiх пунктах «Сінэва»

Спецыяльная прапанова ў медыцынскiх пунктах «Сінэва»

Новая паслуга ў інтэрнэт-банкінгу - сэрвіс грашовых пераводаў Western Union®

Новая паслуга ў інтэрнэт-банкінгу - сэрвіс грашовых пераводаў Western Union®

Спецыяльная прапанова ў Burger King для трымальнікаў картак Mastercard

Спецыяльная прапанова ў Burger King для трымальнікаў картак Mastercard

«Беларусбанк» прапануе новыя выпускі ІНТЭРНЭТ-АБЛІГАЦЫЙ!

«Беларусбанк» прапануе новыя выпускі ІНТЭРНЭТ-АБЛІГАЦЫЙ!

Крэдыт на рэфінансаванне «Удалае абнаўленне»

Крэдыт на рэфінансаванне «Удалае абнаўленне»

Карта растэрміноўкі «Магніт»

Карта растэрміноўкі «Магніт»

Клуб «Карт-бланш»

Клуб «Карт-бланш»

Клуб #настарт

Клуб #настарт

Клуб «Аксаміт»

Клуб «Аксаміт»

КРЭДЫТЫ НА НАБЫЦЦЁ АЎТАМАБІЛЯЎ

КРЭДЫТЫ НА НАБЫЦЦЁ АЎТАМАБІЛЯЎ

Комплексны банкаўскі прадукт «Свабодны выбар»

Комплексны банкаўскі прадукт «Свабодны выбар»

КРЭДЫТ на спажывецкія патрэбы без паручыцеляў

КРЭДЫТ на спажывецкія патрэбы без паручыцеляў

  • Перавагі VIP-абслугоўвання

    Перавагі VIP-абслугоўвання

    Канфідэнцыяльнасць, індывідуальны падыход і высокі ўзровень зручнасці абслугоўвання

  • Прэміяльныя карты

    Прэміяльныя карты

    Карткі з унікальнымі магчымасцямі для кліентаў, якія часта падарожнічаюць, цэняць камфорт і высокі ўзровень сэрвісу

  • Давернае кіраванне

    Давернае кіраванне

    Давернае кіраванне – спалучэнне высокай даходнасці ад інвесціравання сродкаў на рынку каштоўных папер

  • Індывідуальныя банкаўскія сейфы

    Індывідуальныя банкаўскія сейфы

    Індывідуальныя дэпазітныя сейфы для захоўвання дакументаў і каштоўнасцей – гэта адзін з самых бяспечных і зручных для Вас спосабаў захоўвання каштоўнасцей

Cвяточная акцыя для юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў

Cвяточная акцыя для юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў

Сэрвіс праверкі контрагентаў

Сэрвіс праверкі контрагентаў

Новая прапанова – спецыяльна для індывідуальных прадпрымальнікаў!

Новая прапанова – спецыяльна для індывідуальных прадпрымальнікаў!

Прымайце плацяжы па картках з дапамогай мабільнай прылады

Прымайце плацяжы па картках з дапамогай мабільнай прылады

Праграма падтрымкі суб'ектаў малога і сярэдняга бізнесу

Праграма падтрымкі суб'ектаў малога і сярэдняга бізнесу

Комплексная падтрымка бізнесу

Комплексная падтрымка бізнесу

Паслугі цэнтра кліенцкай падтрымкі ААТ "ААБ Беларусбанк"

Паслугі цэнтра кліенцкай падтрымкі ААТ "ААБ Беларусбанк"

Беларусбанк разбівае міфы пра акрэдытывы

Беларусбанк разбівае міфы пра акрэдытывы

Гандлёвае фінансаванне

Гандлёвае фінансаванне

  • Філіяльная
    сетка
  • Інтэрнэт-
    банкінг
  • М-банкінг
  • Кліент-банк
    (WEB)
  • Анлайн заяўкi,
    даведнік
    па паслугах
  • 147

Адзін на мільёны: Кантакт-цэнтр «Беларусбанка» пабіў уласны рэкорд (прэс-рэліз)

13.01.2017

За мінулы год тут прынялі 1 331 733 звароты – гэта на 21,7% больш, чым у 2015 годзе. Пры гэтым высокую якасць бізнес-працэсаў пацвердзіў сертыфікат адпаведнасці патрабаванням Еўрапейскага стандарту EN 15838:2009, выдадзены кампаніяй AustrianStandardsPlus. Нагадаем, Кантакт-цэнтр «Беларусбанка» атрымаў такі дакумент першым і адзіным у краіне.

«Ні адно пытанне не застаецца без увагі і адказу. Гэта наша пазіцыя», – сввярджае дырэктар Кантакт-цэнтра Андрэй Корбут.

Пытанні задаюць розныя: ад разблакіроўкі Інтэрнэт-банкінгу да разлікаў па крэдытах. Больш за ўсё зваротаў паступае на нумар 147. Калі 5 гадоў таму аператары прымалі ў сярэднім каля 7,8 тысяч званкоў у месяц, то сёння амаль у 13 разоў больш! 

top5

«Галоўнае – аператыўна вырашыць пытанне кліента, – упэўнены А. Корбут. – Фармальны падыход да пытанняў у нас выключаны».

Усё больш кліентаў звяртаюцца ў «Беларусбанк» па Інтэрнэце: праз наш сайт, афіцыйныя суполкі банка ў сацыяльных сетках і іншыя Інтэрнэт-рэсурсы. Напрыклад, online-кансультанты на сайце банка за мінулы год адказалі амаль на 80 тысяч зваротаў.

У 2016 годзе сайт таксама прадставіў і новыя сэрвісы: можна аформіць заяўку на авердрафтны крэдыт або страхоўку. А міжнародную картку або картку ў рамках комплексных прадуктаў цяпер можна не толькі замовіць, але і адразу аплаціць. Па сутнасці, сайт становіцца новым дыстанцыйным каналам продажу.

 

opata

 

«Развіццё лічбавых каналаў абслугоўвання і продажу – найбольш перспектыўны накірунак з пукту гледжання зручнасці для кліентаў, – лічыць Андрэй Мікалаевіч. – Ужо зараз  мы прымаем пытанні ва ўсіх найбуйнейшых сацыяльных сетках: «ВКонтакте», Facebook, «Одноклассники», Twitter, Instagram».

Між іншым, канцэпцыя афіцыйных суполак «Беларусбанка» абнавілася – карыстальнікі сталі атрымліваць больш цікавых навін і падказак, спрасцілася навігацыя, змянілася афармленне.

podslushano

Адна з новых рубрык у афіцыйных суполках банка ў сацсетках –

гумарыстычная «Падслухана ў Беларусбанку».

Яна працягвае папулярную інтэрнэт-канцэпцыю «Падслухана»

і заснавана на рэальных сітуацыях з практыкі Кантакт-цэнтра.

 

Банк адкрыў старонку ў сацыяльнай сетцы Instagram, а знайсці патрэбнае відэа на канале YouTube (напрыклад, просты ўрок або карысны тэлесюжет) стала зручней. За мінулы год інтэрнэт-суполка нашых кліентаў вырасла амаль удвая: напрыканцы года колькасць акаўнтаў, падпісаных на старонкі «Беларусбанка» ў сацсетках, перавысіла 20 тысяч.

 

Даведка:

Першыя званкі Кантакт-цэнтр прыняў у 2010 годзе, а першыя пытанні ў Інтэрнэце – у 2012. У 2013 годзе на «Інтэрнэт-прэміі «ТИБО» сайт Беларусбанка названы лепшым у намінацыі «Інтэрнэт-сайт банкаўска-крэдытных устаноў». А ў 2014 і 2015 гадах «Беларусбанк» прызналі «Самым спагадлівым банкам» (па версіі фінансавага інтэрнэт-партала «Інфабанк»).

 

Прэс-служба ААТ «ААБ Беларусбанк»

Калі Вы заўважылі недакладнасць, калі ласка, выдзеліце яе і націсніце Ctrl+Enter
/ / / Адзін на мільёны: Кантакт-цэнтр «Беларусбанка» пабіў уласны рэкорд (прэс-рэліз)