Услуги:

Операции по вкладам и счетам физических лиц

Обслуживание юридических лиц и индивидуальных предпринимателей

Прием платежей

Предоставление страховых услуг

Валютно-обменные операции

Операции с платежными карточками

Операции с ценными бумагами

Переводы

Операции с монетами

Операции с лотерейными билетами

Банковское хранение

Кредитные операции физических лиц

Операции с коммерческими чеками

Другие операции

Вярнуцца на старонку

Выберите интересующий Вас вклад и нажмите кнопку «Подробнее»

«Беларусбанк» прапануе новыя выпускі ІНТЭРНЭТ-АБЛІГАЦЫЙ!

«Беларусбанк» прапануе новыя выпускі ІНТЭРНЭТ-АБЛІГАЦЫЙ!

Крэдыт на рэфінансаванне «Удалае абнаўленне»

Крэдыт на рэфінансаванне «Удалае абнаўленне»

Карта растэрміноўкі «Магніт»

Карта растэрміноўкі «Магніт»

Клуб «Карт-бланш»

Клуб «Карт-бланш»

Клуб #настарт

Клуб #настарт

Клуб «Аксаміт»

Клуб «Аксаміт»

КРЭДЫТЫ НА НАБЫЦЦЁ АЎТАМАБІЛЯЎ

КРЭДЫТЫ НА НАБЫЦЦЁ АЎТАМАБІЛЯЎ

Комплексны банкаўскі прадукт «Свабодны выбар»

Комплексны банкаўскі прадукт «Свабодны выбар»

КРЭДЫТ на спажывецкія патрэбы без паручыцеляў

КРЭДЫТ на спажывецкія патрэбы без паручыцеляў

  • Перавагі VIP-абслугоўвання

    Перавагі VIP-абслугоўвання

    Канфідэнцыяльнасць, індывідуальны падыход і высокі ўзровень зручнасці абслугоўвання

  • Прэміяльныя карты

    Прэміяльныя карты

    Карткі з унікальнымі магчымасцямі для кліентаў, якія часта падарожнічаюць, цэняць камфорт і высокі ўзровень сэрвісу

  • Давернае кіраванне

    Давернае кіраванне

    Давернае кіраванне – спалучэнне высокай даходнасці ад інвесціравання сродкаў на рынку каштоўных папер

  • Індывідуальныя банкаўскія сейфы

    Індывідуальныя банкаўскія сейфы

    Індывідуальныя дэпазітныя сейфы для захоўвання дакументаў і каштоўнасцей – гэта адзін з самых бяспечных і зручных для Вас спосабаў захоўвання каштоўнасцей

Cвяточная акцыя для юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў

Cвяточная акцыя для юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў

Сэрвіс праверкі контрагентаў

Сэрвіс праверкі контрагентаў

Новая прапанова – спецыяльна для індывідуальных прадпрымальнікаў!

Новая прапанова – спецыяльна для індывідуальных прадпрымальнікаў!

Прымайце плацяжы па картках з дапамогай мабільнай прылады

Прымайце плацяжы па картках з дапамогай мабільнай прылады

Праграма падтрымкі суб'ектаў малога і сярэдняга бізнесу

Праграма падтрымкі суб'ектаў малога і сярэдняга бізнесу

Комплексная падтрымка бізнесу

Комплексная падтрымка бізнесу

Паслугі цэнтра кліенцкай падтрымкі ААТ "ААБ Беларусбанк"

Паслугі цэнтра кліенцкай падтрымкі ААТ "ААБ Беларусбанк"

Беларусбанк разбівае міфы пра акрэдытывы

Беларусбанк разбівае міфы пра акрэдытывы

Гандлёвае фінансаванне

Гандлёвае фінансаванне

  • Філіяльная
    сетка
  • Інтэрнэт-
    банкінг
  • М-банкінг
  • Кліент-банк
    (WEB)
  • Анлайн заяўкi,
    даведнік
    па паслугах
  • 147

Беларусбанк стаў пераможцам у намінацыі «Самы спагадлівы банк-2014»

09.02.2015

5 лютага 2015 года адзін са старэйшых і аўтарытэтнейшых фінансава-аналітычных парталаў Infobank.by (Інфабанк) падвёў вынікі за 2014 год і правёў узнагароджанне пераможцаў за 2014 год у намінацыях «Спажывецкі вопыт», «Мабільны дадатак» і «Народны рэйтынг».

У рамках намінацыі «Народны рэйтынг» ААТ «ААБ Беларусбанк» атрымала спецыяльны прыз як «Самы спагадлівы банк», а таксама заняло прызавое месца ў намінацыі «Мабільны дадатак».

У апошні час Інфабанк сканцэнтраваў свае намаганні на паляпшэнні якасці абслугоўвання кліентаў банкамі.

Камерцый дырэктар праекта Infobank.by Кацярына Смірнова адзначыла наступнае:

«Мы робім усё магчымае, каб, па-пераше,  даць самую аб’ектыўную ацэнку банкаўскім паслугам і якасці абслугоўвання банкамі кліентаў, а па-другое, выявіць праблемныя месцы ў абслугоўванні кліентаў. Мы расказваем пра гэтыя праблемы не толькі дзеля патэнцыяльных кліентаў, як нас часам дакараюць тыя ж банкі.

Перш за ўсё, гэта патрэбна самім жа банкам. Паколькі любая скарга – гэта падарунак банку, магчымасць штосьці паправіць і палепшыць такім чынам далейшыя ўзаемаадносіны са сваімі кліентамі, цяперашнімі і будучымі».

 

 

У рамках цырымоніі ўзнагароджання дырэктар Кантакт-цэнтра ААТ «ААБ Беларусбанк» Корбут Андрэй Мікалаевіч адзначыў, што пазіцыя Беларусбанка накіравана на выключэнне фармальнага падыходу ў рабоце з водгукамі кліентаў з мэтай аператыўнага выяўлення праблемных пытанняў і ўнясення канкрэтных прапаноў па іх прадухіленні і вырашэнні. А развіццё мабільнага напрамку абслугоўвання — найбольш перспектыўнае ў частцы магчымасці прадастаўлення кліентам зручных персанальных дыстанцыйных паслуг з боку банка.

        

 

Калі Вы заўважылі недакладнасць, калі ласка, выдзеліце яе і націсніце Ctrl+Enter
/ / / Беларусбанк стаў пераможцам у намінацыі «Самы спагадлівы банк-2014»