М-Банкінг

Рэгістрацыя прыкладання

Як перайсці да рэгістрацыі ў прыкладанні?

  • Запусціць прыкладанне, на галоўным экране ў правым ніжнім вугле націснуць на зялёную кнопку рэгістрацыі (прадстаўлена ў выглядзе значка - image001 ).
  • Запусціць прыкладанне, выклікаць навігацыйнае меню (левы верхні вугал), перайсці ў адзін з раздзелаў з выявай замка (напрыклад: Карты, Уклады і г.д.).

image003

Як зарэгістравацца ў прыкладанні?

  • Перайсці да рэгістрацыі ў прыкладанні.
  • Націснуць на кнопку "Далей" на экране дзе прыкладанне прапануе зарэгістраваць устройства.
  • Націснуць кнопку "Прыняць умовы" на экране Ліцэнзійнага пагаднення.
  • Задаць ключ доступу, які будзе выкарыстоўвацца пры аўтарызацыі ў прыкладанні (Ключ доступу павінен складацца з лічбаў і літар адначасова. Даўжыня ключа доступу ад 5 да 15 знакаў, літары можна выкарыстоўваць лацінскія або рускія. Калі палі ўводу ключа доступу падсвятляюцца чырвоным колерам, то гэта азначае, што карыстальнік увёў ключ доступу, які не адпавядае патрабаванням, апісаным вышэй, або значэнні ў палях "Ключ доступу" і "Паўтор ключа" доступу не супадаюць. Адпаведна, пакуль карыстальнік не запоўніць карэктна гэтыя палі, на наступны экран рэгістрацыі ён не пяройдзе).
  • Выбраць аператара сотавай сувязі і пазначыць нумар тэлефона (важна каб нумар тэлефона пазначаўся той, на які рэгіструецца пароль SMS-банкінгу), затым націснуць на кнопку "Далей".
  • Пацвердзіць рэгістрацыю кодам пацвярджэння, высланым на пазначаны нумар тэлефона.

Як зарэгістраваць прыкладанне без доступу да сеткі Інтэрнэт мабільнага ўстройства?

Рэгістрацыя і работа прыкладання без Інтэрнэта немагчыма на мабільных устройствах з аперацыйнымі сістэмамі iOS і Windows Phone.

На ўстройствах з аперацыйнай сістэмай Android:

  • Адключыць Інтэрнэт (і wi-fi, і маб. перадачу даных).
  • Перайсці да рэгістрацыі.
  • На экране "Нумар тэлефона" націснуць кнопку "Далей" і ў акне, якое з'явілася, націснуць "Правесці па SMS".
  • Завяршыць рэгістрацыю, увёўшы код пацвярджэння.

Не прыходзіць SMS з кодам рэгістрацыі

Калі SMS з кодам не прыйшло на працягу 5 хвілін, то трэба пераканацца, што палі "Нумар тэлефона" і "Аператар" запоўнены правільна. Перазагрузіць тэлефон і перазапытаць код рэгістрацыі. Калі SMS з кодам рэгістрацыі так і не прыйшло - звярнуцца да аператара сотавай сувязі наконт недастаўкі SMS.

Пасля адпраўкі кода рэгістрацыі з'яўляецца памылка "Няправільны код рэгістрацыі або час яго дзеяння скончыўся"

Час дзеяння кода 5 хвілін, калі SMS з кодам рэгістрацыі прыходзіць пазней, патрабуецца націснуць кнопку "Паўтарыць запыт", праверыць яшчэ раз нумар тэлефона і націснуць "Далей".

Пры рэгістрацыі з'яўляецца паведамленне "Памылка рэгістрацыі ў сэрвісе апавяшчэнняў" або доўгі час ідзе адпраўка запыту на рэгістрацыю.

Памылка характэрная для мабільнага ўстройства Nokia Lumia. Пры яе ўзнікненні патрабуецца выканаць наступныя дзеянні:       

  • Перазагрузіць мабільнае ўстройства.
  • Падключыць мабільнае ўстройства да сеткі Інтэрнэт.
  • Пераканацца, што тэлефон зараджаны і на індыкатары батарэі не адлюстроўваецца значок у выглядзе сэрца (калі значок адлюстроўваецца, неабходна зарадзіць тэлефон або выключыць рэжым энергазберажэння).

Даданне карт і актывацыя пакетаў па картах

Як дадаць карту ў прыкладанні і актываваць пакет?

Пасля рэгістрацыі націснуць на кнопку "Дадаць зараз".

image0055

Націснуць ў правым ніжнім вугле на кнопку дадання карты.

image007

Націснуць кнопку "Меню" ў левым верхнім вугле на галоўным экране прыкладання і перайсці ў раздзел "Карты". Далей націснуць на кнопку "+" у правым ніжнім вугле.

image009   image0111

Далей патрабуецца выбраць спосаб дадання карты.

Спосабы дадання карты

Па даных банкаўскай карты

Па паролі SMS-банкінгу

Што абавязкова патрэбна для актывацыі?

Па карце павінен быць зарэгістраваны пароль 3D-Secure

Па карце неабходна атрымаць пароль SMS-банкінгу

Дзе атрымаць паролі?

Для карт Беларусбанка:
- Першапачаткова пароль 3D-Secure магчыма зарэгістраваць толькі ў інтэрнэт-банкінгу.

- Калі карта ўжо дададзеная ў прыкладанне (напрыклад, з дапамогай пароля SMS-банкінгу), то пароль 3D-Secure магчыма зарэгістраваць у раздзеле "Сэрвісы" ў прыкладанні.

Для карт іншых банкаў-рэзідэнтаў:

- Як правіла, пароль прыходзіць па SMS (спосаб атрымання/рэгістрацыі пароля вызначаецца банкам-эмітэнтам)

  • У інтэрнэт-банкінгу.
  • У інфакіёску.

image013 image015

Пасля запаўнення формы дадання карты націснуць на кнопку "Далей", выбраць неабходны пакет і націснуць на кнопку "Актываваць пакет".

Памылкі пры даданні карты

"Завершана няўдала. Уладальнік карты не прайшоў аўтэнтыфікацыю.".

Памылка ўзнікае пры даданні карты па даных банкаўскай карты і азначае, што па карце не зарэгістраваны пароль 3D-Secure. Па картах Беларусбанка магчыма зарэгістраваць пароль 3D-Secure ў сістэме Інтэрнэт-банкінг і дадаць карту ў прыкладанне з яго выкарыстаннем, па картах іншых банкаў-рэзідэнтаў, як правіла, пароль прыходзіць па SMS (спосаб атрымання/рэгістрацыі пароля вызначаецца банкам-эмітэнтам). Ці выбраць іншы спосаб дадання карты - пароль SMS-банкінгу, папярэдне атрымаўшы пароль у інфакіёску банка або сістэме Інтэрнэт-банкінг (толькі для карт Беларусбанка).

 

"Пароль 3D-Secure не пацверджаны. Дадайце карту паўторна. ".

Памылка ўзнікае пры даданні карты па даных банкаўскай карты. Азначае, што скончыўся час правядзення аперацыі (скончыўся час для ўводу пароля 3D-Secure).

 

"Няма доступу да паслугі SMS-банкінг. Прайдзіце рэгістрацыю ў інфакіёску Беларусбанка і актывуйце картку ў прыкладанні М-банкінг.".

На нумар тэлефона, пазначаны пры рэгістрацыі прыкладання, паслуга SMS-банкінг не зарэгiстравана. Для дадання карты патрабуецца зарэгістраваць SMS-банкінг у інфакіёску або ў сістэме Інтэрнэт-банкінгу (толькі для карт Беларусбанка).

Гэтая памылка ўзнікае ў двух сітуацыях:

  • Пры даданні карты раней пароль SMS-банкінгу быў уведзены няправільна 3 разы, у сувязі з чым, рэгістрацыя SMS-банкінгу адменена. У такім выпадку неабходна зарэгістраваць SMS-банкінг паўторна.
  • Пароль SMS-банкінгу зарэгістраваны на іншы нумар тэлефона

Як падоўжыць пакет па карце?   

На адлюстраванні карты націснуць на кнопку "Актывацыя"

image017

Згублены пароль SMS-банкінгу, ці магчыма яго аднавіць?

Аднавіць пароль немагчыма. У інфакіёску або Інтэрнэт-банкінгу (для карт Беларусбанка) патрабуецца адмяніць старую рэгістрацыю SMS-банкінгу і зарэгістраваць гэтую паслугу нанова.

Пры актывацыі пакета ўзнікае памылка "Выбраны пакет недаступны для вашай карты".

Памылка ўзнікае пры актывацыі пакета "Базавы" ці "Поўны". Гэтыя пакеты даступныя толькі для картак Беларусбанка.

Даданне карты і актывацыя пакета праходзіць паспяхова, але пасля карта ў прыкладанні адлюстроўваецца, як неактыўная

Устанавіць актуальную дату і час на мабільным устройстве і перазайсці ў прыкладанне.

Як актываваць другую карту?  

Даданне наступных карт у прыкладанне ажыццяўляецца ідэнтычна парадку дадання першай карты (У прыкладанне магчыма дадаць не больш за 50 карт. Пры даданні карт па паролі SMS-банкінгу рэгістрацыю SMS-банкінгу патрабуецца ажыццяўляць з выкарыстаннем нумара тэлефона, на які ажыццяўлялася рэгістрацыя прыкладання. Нумар тэлефона, на які ажыццяўлялася рэгістрацыя прыкладання магчыма праглядзець у раздзеле "Аб прыкладанні").

Пры актывацыі другой або наступнай карты не прадаставілася зніжка

Для атрымання зніжкі на другую і наступныя карты патрэбна, каб хоць адна карта была аплачана па поўным кошце пакета.

Як выдаліць карту з прыкладання?

Перайсці ў раздзел "Карты", затым перайсці ў рэжым рэдагавання (значок у выглядзе алоўка) і выбраць патрэбную карту. На форме рэдагавання карт націснуць на кнопку "Выдаліць выбраную карту".

 image0199 image0211

Ці ажыццяўляецца спісанне грашовых сродкаў пры змене пакета?

У выпадку змены пакета на пакет з большым коштам ажыццяўляецца спісанне поўнага кошту пакета і пакет актывуецца нанова на 30 дзён.

Ці ажыццяўляецца спісанне грашовых сродкаў пры паўторным даданні карты і актывацыі пакета (напрыклад, пасля пераўстаноўкі прыкладання на іншы тэлефон)?

Пры даданні карты з тым жа пакетам, калі тэрмін дзеяння пакета яшчэ не скончыўся, паўторнае спісанне грашовых сродкаў не ажыццяўляецца.

Адбылася змена (перавыпуск, падаўжэнне) карты, ці трэба што-небудзь рабіць у прыкладанні? 

Пры змене карты патрабуецца паўторна правесці яе даданне і актывацыю пакета паслуг (гл. п. 2.1). 

Канал апавяшчэнняў

Чым адрозніваюцца каналы апавяшчэнняў?

  • Інтэрнэт-апавяшчэнні паступаюць у выглядзе паведамленняў, праглядаюцца і захоўваюцца ў прыкладанні (для атрымання апавяшчэнняў патрабуецца наяўнасць падключэння мабільнага ўстройства да сеткі інтэрнэт).
  • СМС-паведамленне - апавяшчэнні паступаюць у выглядзе паведамленняў, праглядаюцца і захоўваюцца ў прыкладанні (Для атрымання паведамленняў не патрабуецца наяўнасць падключэння мабільнага ўстройства да сеткі Інтэрнэт. Гэты канал апавяшчэнняў даступны для мабільных устройстваў з аперацыйнай сістэмай Android.).
  • СМС - апавяшчэнні прыходзяць у выглядзе SMS-паведамленняў на нумар тэлефона, на які зарэгістравана прыкладанне, захоўваюцца ў памяці мабільнага ўстройства (як звычайныя SMS-паведамленні).

Як змяніць канал апавяшчэнняў?

У прыкладанні выбраць "Настройкі" - "Канал апавяшчэнняў" - выбраць патрэбны канал і націснуць кнопку "Захаваць".

Паступаюць толькі апавяшчэнні аб паступленні грашовых сродкаў, апавяшчэнні аб расходных аперацыях не паступаюць  

Паступленне апавяшчэнняў ажыццяўляецца па картах, якія дададзены ў прыкладанне. У выпадку выкарыстання карты не дададзенай у прыкладанне (напрыклад, у кліента дзве карты да аднаго рахунку, адна дададзеная ў прыкладанне, але карыстаецца для разліку іншай) апавяшчэнні аб расходных аперацыях паступаць не будуць.

Не паступаюць апавяшчэнні па канале СМС

Патрэбна паспрабаваць перазагрузіць мабільнае ўстройства, змяніць настройкі мабільнага ўстройства, у тым ліку ўстаноўленага праграмнага забеспячэння (рэжыму энергазберажэння, антывірусных праграм, прыкладанняў, якія аптымізуюць працу мабільнага ўстройства, і да т. п.), якія могуць перашкаджаць адлюстраванню накіраваных апавяшчэнняў.  У выпадку, калі рэкамендаваныя дзеянні не вырашаць праблему, магчыма звярнуцца да аператара сотавай сувязі за атрыманнем кансультацыі (пры звароце да аператара сотавай сувязі для атрымання карэктнай кансультацыі неабходна называць нумар тэлефона, з якога ажыццяўляецца адпраўка - Mbank).

Не паступаюць апавяшчэнні па каналах СМС-паведамленне і/або Інтэрнэт (мабільнае ўстройства Huawei)

У настройках мабільнага ўстройства патрэбна правесці наступныя дзеянні:

Для мадэляў Huawei p8, y7:

Настройкі - Паведамленні і радок стану - Дыспетчар паведамленняў - М-Belarusbank - уключыць банеры, актываваць прыярытэт.

Настройкі - Батарэя - Адключаць прыкладанні пасля блакіроўкі экрана (ці штосьці падобнае) - дэактываваць опцыю для прыкладання.

Для мадэляў Huawei p9:

Настройкі - Паведамленні і радок стану - М-Belarusbank - актываваць ўсе палі.

Настройкі - Прыкладанні - М-Belarusbank - Батарэя - дэактываваць опцыю для прыкладання.

Для версій ніжэй Android 5:

Настройкі - Абароненыя прыкладанні - Адзначыць прыкладанне М-Belarusbank, як абароненае.

Энергазберажэнне - Рэжым энергазберажэння актываваць "Разумны".

Для версій Android 7,8:

Настройкі - Прыкладанні і паведамленні - Дыспетчар паведамленняў - М-Belarusbank - актываваць усе пераключальнікі, "Паведамленні на экране блакіроўкі" ўстанавіць - "Адлюстроўваць".

image0233 image0255

image0277 image0299

Не паступаюць апавяшчэнні па каналах СМС-паведамленне і/або Інтэрнэт (мабільнае ўстройства Xiaomi).  

У стандартным прыкладанні "Бяспека" (ці ў Настройках тэлефона) выбраць раздзел "Дазвол", далей перайсці ў меню "Аўтазапуск" і актываваць опцыі для прыкладання M-Belarusbank, перайсці ў меню "Іншыя дазволы", выбраць прыкладанне M-Belarusbank, актываваць усе опцыі.

image0311 image0333

image0355 image0377

Не паступаюць апавяшчэнні па каналах СМС-паведамленне і/або Інтэрнэт (мабільнае ўстройства Samsung)

У настройках мабільнага ўстройства патрэбна правесці наступныя дзеянні:

Для версій ніжэй Android 5,6:

Настройкі - Гукі і паведамленні - Паведамленні прыкладанняў - M-Belarusbank - актываваць прыярытэт.

Для версій Android 7, 8:

Настройкі - Паведамленні - актываваць опцыю для прыкладання M-Belarusbank.

Настройкі - Паведамленні - У правым верхнім вугле кнопка "Дадаткова" - M-Belarusbank - актываваць "Дазвол паведамленняў", устанавіць прыярытэт, дэактываваць "Паказ без гуку", на экране блакіроўкі актываваць опцыю "Паказваць змястоўнае".

image0399 image0411 image0433

Не паступаюць апавяшчэнні па каналах СМС-паведамленне і/або Інтэрнэт (мабільнае ўстройства Meizu)

У стандартным прыкладанні "Бяспека" патрабуецца правесці наступныя дзеянні:

  • Батарэя - Рэжым энергазберажэння - дэактываваць.
  • Батарэя - Рэжым энергазберажэння - дэактываваць функцыю "Выкл. сетку ў рэжыме чакання".
  • Батарэя - Супер-рэжым - дэактываваць.
  • Батарэя - Супер-рэжым - актываваць функцыю "ПЗ, дазволенае ў супер-рэжыме" для прыкладання M-Belarusbank.
  • Дазволы - Апавяшчэнне прыкладанняў - актываваць усе опцыі для прыкладання M-Belarusbank.
  • Дазвол - Запуск у фоне - прыкладання M-Belarusbank і Google Play Service - дазволіць працу ў фоне.
  • Дазвол - Дазволы для ПЗ - выбраць прыкладанне M-Belarusbank і актываваць опцыі "Паведамленне" і "Паказваць на экране блакіроўкі", опцыю "Запуск у фоне" ўстанавіць - "Дазволіць працу ў фоне".

Не паступаюць апавяшчэнні па каналах СМС-паведамленне і/або Інтэрнэт (мабільнае ўстройства з аперацыйнай сістэмай Windows Phone)  

  • Дэактываваць рэжым энергазберажэння.
  • Перазагрузіць тэлефон.
  • Падключыць мабільнае ўстройства да сеткі Інтэрнэт.
  • Калі нізкі працэнт зараду батарэі - мабільнае ўстройства можа пачаць эканоміць энергію і не прымаць паведамленні - у такім выпадку спатрэбіцца зарадзіць тэлефон.

Не паступаюць апавяшчэнні (мабільнае ўстройства Apple)  

Патрэбна падключыць мабільнае ўстройства да сеткі Інтэрнэт.

Калі мабільнае ўстройства падключана да сеткі Інтэрнэт у яго настройках патрэбна правесці наступныя дзеянні:

"Настройкі" - "Прыкладанні" - "M-Belarusbank" - "Паведамленні" - актываваць усе опцыі - выбраць "Банер".

Не паступаюць апавяшчэнні па каналах СМС-паведамленне і/або Інтэрнэт (агульныя рэкамендацыі для іншых мабільных устройстваў) 

  • Дэактываваць рэжым энергазберажэння.
  • Актываваць фонавы рэжым прыкладання M-Belarusbank у настройках мабільнага ўстройства.
  • Актываваць аўтазапуск і прыярытэт для прыкладання M-Belarusbank у настройках мабільнага ўстройства.
  • Актываваць усе опцыі, звязаныя з паведамленнямі для прыкладання M-Belarusbank у настройках мабільнага ўстройства.
  • Дэактываваць блакіроўку дастаўкі паведамленняў для прыкладання M-Belarusbank у іншых прыкладаннях (напрыклад: Dr. Web, Касперскі, Clean-Master, блакіроўшчыкі рэкламы і да т.п.).

Ці магчыма здзяйсняць аперацыі ў прыкладанні без выкарыстання сеткі Інтэрнэт (устанавіць канал сувязі SMS)?  

Магчымасць правядзення аперацый без выкарыстання сеткі Інтэрнэт (па канале сувязі SMS) даступна ў прыкладанні і ажыццяўляецца наступным чынам. Калі адключыць мабільнае ўстройства ад сеткі Інтэрнэт і націснуць на любую кнопку, якая прыводзіць да адпраўкі запыту (напрыклад, "Аплаціць" або абнавіць астатак па карце), то з'явіцца ўсплываючае акно, якое прапануе адправіць запыт з дапамогай SMS.

image0455

Ці можа прыкладанне, устаноўленае на мабільнае ўстройства з аперацыйнымі сістэмамі iOS і Windows Phone, працаваць без падключэння да сеткі Інтэрнэт?

Не. Мабільныя ўстройствы без GSM-модуля, у тым ліку мабільныя ўстройствы з пералічанымі аперацыйнымі сістэмамі, могуць працаваць (перадаваць запыты/даныя) выключна па сетцы Інтэрнэт.

Ажыццяўленне плацяжоў

Як знайсці плацеж АРІП?  

Для пошуку плацяжу патрэбна перайсці ў раздзел "Плацяжы і пераводы", націснуць на кнопку пошуку па АРІП у правым верхнім вугле экрана (прадстаўлена ў выглядзе значка - image047), выбраць крытэрый пошуку (Назва паслугі, УНП атрымальніка, Код паслугі), увесці даныя і ажыццявіць пошук. У прапанаваных выніках пошуку знайсці патрэбны і перайсці да формы плацяжу.

image0499

Ці магчыма ажыццявіць плацеж праз АРІП, калі мабільнае ўстройства не падключана да сеткі Інтэрнэт?   

Спіс плацяжоў АРІП фарміруецца анлайн і даступны толькі пры наяўнасці падключанага мабільнага ўстройства да сеткі Інтэрнэт.

Можна здзяйсняць плацяжы па нумары плацельшчыка АРІП?

Гэтая магчымасць адсутнічае.

Пры здзяйсненні плацяжу выкідвае на галоўны экран прыкладання?   

Калі карыстальнік пры правядзенні плацяжу выбірае паслугу (напрыклад, МТС - выбірае "Па нумары тэлефона") і яго выкідвае на галоўны экран прыкладання, то гэта азначае, што ў настройках мабільнага ўстройства актываваны рэжым "Не захоўваць дзеянні".

Для адключэння гэтага рэжыму неабходна перайсці ў "Настройкі" - "Для распрацоўшчыкаў" - "Не захоўваць опцыі" (або "Не захоўваць дзеянні", або "Знішчаць вокны") - дэактываваць рэжым). Пасля паўторна ажыццявіць плацеж.

Як ажыццявіць плацеж па QR-кодзе?

Праз прыкладанне "M-Belarusbank" (Для версій Android вышэй 3.2, для ўсіх версій iOS):

Для гэтага неабходна зайсці ў прыкладанне, выбраць раздзел "Плацяжы і пераводы" - "Аплата па QR-кодзе" - навесці камеру смартфона на QR-код (QR-код счытваецца аўтаматычна) - на форме плацяжу пры неабходнасці ўвесці дадатковыя даныя (паказанні лічыльнікаў, сума і да т.п.) і націснуць кнопку "Аплаціць".

image0511 image0533

Праз іншае прыкладанне, якое можа счытваць QR-код (для ўсіх версій Android і iOS):

Для гэтага неабходна адкрыць любое іншае прыкладанне, якое можа счытваць QR-код (напрыклад, "Маланка QR-сканер" ці "Сканер QR і штрых-кодаў" і да т.п.) і адсканіраваць QR-код. Пасля чаго прыкладанне адлюструе спасылку, па якой даступны плацеж. Гэтую спасылку магчыма адкрыць з дапамогай прыкладання M-Belarusbank, для чаго карыстальніку неабходна выбраць прыкладанне M-Belarusbank у прадастаўленым спісе магчымых прыкладанняў і аўтарызавацца. Пасля аўтарызацыі і апрацоўкі счытанага QR-кода адкрыецца форма плацяжу, на якой пры неабходнасці спатрэбіцца ўвесці дадатковыя даныя (паказанні лічыльнікаў, сума і да т.п.) і націснуць кнопку "Аплаціць".  

image0555 image0577 image0599

Уклады

У прыкладанні не адлюстроўваюцца ўкладныя рахункі, адкрытыя ў сістэме "Інтэрнэт-банкінг" (інтэрнэт-дэпазіты)   

У прыкладанні M-Belarusbank адлюстроўваюцца ўкладныя рахункі, адкрытыя ў аддзяленнях Беларусбанка.

У журнале аперацый прыкладання не адлюстроўваюцца аперацыі запыту астатку сродкаў па ўкладных рахунках

Астатак сродкаў па ўкладных рахунках адлюстроўваецца ў прыкладанні выключна на картцы ўкладнога рахунку.

У прыкладанні не адлюстроўваюцца ўкладныя рахункі, адкрытыя ў аддзяленнях банка нерэзідэнтам Рэспублікі Беларусь.  

Пошук укладных рахункаў у прыкладанні ажыццяўляецца па асабістым нумары пашпарту трымальніка картак Беларусбанка, дададзеных у прыкладанне. У сувязі з чым, праглядаць укладныя рахункі ў прыкладанні могуць выключна рэзідэнты РБ.

У прыкладанні не адлюстроўваецца спіс дзеючых укладных рахункаў пасля дадання карты і актывацыі пакета.  

Спіс укладных рахункаў становіцца даступным, прыкладна, праз 5 хвілін пасля дадання карты і актывацыі пакета.

Сэрвісы

Не паступаюць чэкі (выпіскі) на e-mail.   

    • Праверыць, ці правільна пазначаны адрас e-mail у прыкладанні.
    • Праверыць наяўнасць чэкаў (выпісак) у папцы "Спам" паштовай скрыні (звязана з індывідуальнымі настройкамі пошты кліента або настройкамі спам-фільтраў паштовай службы).
    • Звярнуцца ў службу падтрымкі паштовага сэрвісу з апісаннем праблематыкі.
    • Змяніць паштовую службу (напрыклад, mail.ru на yandex, gmail і інш.).

Як заказаць выпіску на e-mail?   

Для заказу выпіскі на e-mail патрэбна перайсці ў раздзел "Сэрвісы" - "Выпіска на e-mail" - пры неабходнасці пазначыць адрас e-mail (іншыя запытваемыя даныя) - націснуць "Запытаць" (Выпіска па рахунку за месяц паступае на штомесячнай аснове адзін раз у месяц, іншыя выпіскі на працягу некалькіх хвілін пасля заказу).

Сэрвіс "Карт-чэк на e-mail".

З дапамогай сэрвісу "Карт-чэк на e-mail" магчыма заказаць чэк на e-mail аб праведзенай аперацыі ў прыкладанні па яго нумары або чэкі па аперацыях за перыяд не больш чым паўгода (чэкі паступаюць на e-mail на працягу некалькіх хвілін пасля заказу ).

Як атрымаць выпіску на e-mail, калі пераўстанавіў прыкладанне?  

Пасля пераўстаноўкі прыкладання неабходна дадаць карту ў прыкладанне і актываваць да яе пакет, пасля чаго перайсці ў раздзел "Сэрвісы" - "Выпіска на e-mail" - пры неабходнасці пазначыць адрас e-mail (іншыя запытваемыя даныя) - націснуць "Запытаць" (Выпіска па рахунку за месяц паступае на штомесячнай аснове адзін раз у месяц, іншыя выпіскі на працягу некалькіх хвілін пасля заказу).  

Як зарэгістраваць пароль 3D-Secure?

Для рэгістрацыі пароля 3D-Secure патрэбна перайсці ў раздзел "Сэрвісы" - "Пароль 3D-Secure" - "Рэгістрацыя" - увесці запытваемыя даныя - націснуць "Рэгістрацыя".

Памылкі прыкладання

"Адсутнічае падключэнне да Інтэрнэта" 

Патрэбна падключыць мабільнае ўстройства да сеткі Інтэрнэт.

"Памылка атрымання даных" 

Патрэбна пераканацца, што мабільнае ўстройства падключана да сеткі Інтэрнэт і падключэнне стабільнае (Напрыклад, шляхам атрымання доступу да сеткі Інтэрнэт праз браўзер. Калі пошук завяршыўся памылкай, гэта азначае, што мабільнае ўстройства не падключана да сеткі Інтэрнэт. У сувязі з чым, патрэбна падключыць мабільнае ўстройства да сеткі Інтэрнэт.).

Калі  мабільнае ўстройства падключана да сеткі Інтэрнэт і падключэнне стабільнае, а ў прыкладанні ўсё ж узнікае памылка, то рэкамендуецца:

  • Адключыць мабільнае ўстройства ад сеткі Інтэрнэт і нанова падключыць.
  • Перазагрузіць мабільнае ўстройства.
  • Дэактываваць рэжым абмежавання трафіку сеткі Інтэрнэт у настройках мабільнага ўстройства.
  • Дэактываваць рэжымы іншых прыкладанняў (напрыклад, AdGuard, AdBlock, антывірусы Kaspersky, Dr.Web і інш.), устаноўленых на мабільнае ўстройства, якія могуць блакіраваць доступ да сеткі Інтэрнэт праз прыкладанне M-Belarusbank.

Для мабільнага ўстройства Xiaomi:

Патрэбна дэактываваць рэжым абмежавання работы прыкладання M-Belarusbank  у сетцы Інтэрнэт. Для чаго патрабуецца ў настройках мабільнага ўстройства правесці наступныя дзеянні:

Перайсці ў стандартнае прыкладанне "Бяспека" - "Трафік" - "Перадача даных" - актываваць рэжымы Wi-Fi і 3G/4G для прыкладання M-Belarusbank.

image0611 image0633

image0655 image0677

Для мабільнага ўстройства Android:

Адключыць мабільнае ўстройства ад сеткі Інтэрнэт і ажыццявіць аперацыю ў прыкладанні па канале SMS (г.зн. пры спробе правядзення аперацыі адлюструецца памылка падключэння да сеткі Інтэрнэт з магчымасцю правесці аперацыю па SMS). Паспяховы статус правядзення аперацыі пацвердзіць праблематыку падключэння мабільнага ўстройства да сеткі Інтэрнэт. У сувязі з чым, патрэбна правяраць станоўчы баланс, можна ўдакладніць інфармацыю ў аператара мабільнай сувязі).

Патрэбна ўдакладніць, ці ўстанаўлівалася прыкладанне M-Belarusbank на любое іншае мабільнае ўстройства або капіравалася (аднаўлялася) з рэзервовай копіі. У прыведзеных выпадках прыкладанне патрэбна выдаліць і ўстанавіць нанова паўторна прайшоўшы яго рэгістрацыю, дадаўшы карту і актываваўшы пакет (прыкладанне можа карэктна працаваць выключна ўстаноўленае з крамы прыкладанняў, а таксама на адным устройстве (апошнім, на якое яно было ўстаноўлена).

Памылка "Немагчыма адправіць запыт па канале SMS" ці "памылка адпраўкі SMS".   

    • Патрэбна пераканацца, што баланс на тэлефоне станоўчы і пры неабходнасці яго папоўніць (пры выкарыстанні мабільнага ўстройства з дзвюмя SIM-картамі патрэбна праверыць баланс на SIM-карце ўстаноўленай у асноўным/першым слоце).
    • Перазагрузіць мабільнае ўстройства.
    • Змяніць настройкі SIM-карты ў тэлефоне (SIM-карта з нумарам, на які зарэгістравана прыкладанне, павінна быць устаноўлена ў галоўным/першым слоце і па нумары тэлефона не павінна быць устаноўлена абмежаванняў на адпраўку SMS).

Памылка "Збой сувязі з банкам" або "Ваша карта заблакіравана. Звярніцеся, калі ласка, у банк".

Карта, па якой ажыццяўляецца запыт, заблакіравана. На дададзенай карце ў прыкладанні магчыма паглядзець апошнія 4-ы лічбы нумара карты, а затым звярнуцца ў кругласутачную сэрвісную службу для яе разблакоўкі па тэлефоне +375 17 299 25 25.

"Памылка вызначэння адрасу сервера", "Памылка пераадрасацыі запыту", "Інфармацыя аб запазычанасці не вызначана".   

Названая памылка ўзнікае пры пагашэнні крэдыту з выкарыстаннем неактуальных рэквізітаў. У прыведзеным выпадку для ўдакладнення актуальных рэквізітаў магчыма звярнуцца ва ўстанову банка па месцы выдачы крэдыту або ў Кантакт-цэнтр банка па тэлефоне 147.

Настройкі

Як перайсці ў настройкі прыкладання?  

Для пераходу ў настройкі прыкладання неабходна на галоўным экране націснуць у левым верхнім вугле кнопку з трыма лініямі і выбраць раздзел "Настройкі".

image0699 image071

Як змяніць/дадаць адрас e-mail?   

У настройках прыкладання ў поле "Увядзіце e-mail" увесці новы адрас. Значэнне новага адрасу прыменіцца аўтаматычна пасля выхаду з настроек.

image0733

Ці магчыма аднавіць ключ доступу?   

Ключ доступу ў прыкладанне аднавіць не ўяўляецца магчымым. У выпадку страты ключа доступу патрэбна перарэгістрацыя прыкладання.

Як змяніць ключ доступу?   

Для змены ключа доступу ў настройках прыкладання патрэбна перайсці ў раздзел "Змена ключа доступу" - увесці новы ключ доступу - націснуць кнопку "Захаваць".

image0755

Спосабы ўваходу ў прыкладанне

Ключ доступу - гэта асноўны спосаб уваходу ў прыкладанне. Ключ доступу задаецца карыстальнікам самастойна пры рэгістрацыі прыкладання, складаецца з 5-15 сімвалаў, у тым ліку лічбавыя і літарныя значэнні.

PIN-код - альтэрнатыўны ўваход у прыкладанне. Доступ у прыкладанне па PIN-кодзе магчымы пры наяўнасці падключэння мабільнага ўстройства да сеткі Інтэрнэт. Калі доступ да сеткі Інтэрнэт адсутнічае або злучэнне нестабільнае (слабы сігнал), то ўвайсці ў прыкладанне магчыма па ключы доступу або з дапамогай адпячатка пальца (калі гэтую функцыю падтрымлівае мабільнае ўстройства). Колькасць няўдалых спроб уваходу PIN-кода - 3, пры блакіроўцы ўваходу ў прыкладанне па PIN-кодзе іншыя спосабы ўваходу не блакіруюцца.

Адпячатак пальца - альтэрнатыўны ўваход у прыкладанне. За карэктнасць работы распазнання адпячатка пальца ў прыкладанні адказвае функцыянал мабільнага ўстройства. Калі ў настройках мабільнага ўстройства адпячаткі не заведзены або разблакіроўка ўстройства адключаная, то ў прыкладанні распазнаванне адпячатка пальца таксама працаваць не будзе.

Колькасць няўдалых спроб уваходу па адпячатку пальца - 4-5 (у залежнасці ад мабільнага ўстройства), пры блакіроўцы ўваходу ў прыкладанне па адпячатку пальца іншыя спосабы ўваходу не блакіруюцца.

Немагчыма зрабіць скрыншот у прыкладанні

Гэта значыць, што ўключана функцыя "Абарона ад скрыншотаў". Гэтую функцыю магчыма дэактываваць у настройках прыкладання.