Інтэрнэт-банкінг

Забыў пароль або не магу зайсці ў сістэму інтэрнэт-банкінг, мяне заблакіравалі

У выпадку трохразовага няправільнага ўвядзення даных (пароля) у сістэме «Інтэрнэт-банкінг» або страты пароля, можна змяніць пароль самастойна без наведвання ўстановы ААТ «ААБ Беларусбанк» націснуўшы кнопку «Забылі пароль?»

Адначасова пры змене пароля з выкарыстаннем гэтай спасылкі адбываецца разблакіроўка ўліковага запісу

001

Пасля націску на кнопку «Забылі пароль» з адрасу ASB.BY накіроўваецца СМС-код на нумар тэлефона, пазначаны ў асабістых даных карыстальніка сістэмы «Інтэрнэт-банкінг», з тэкстам:

KOD dlya smeny parolya: (4 сімвала; могуць быць як лічбавыя, так і літарныя).

002

Прыклад:

Атрыманы СМС-код уводзіцца ў адпаведнае поле і націскаецца кнопка «Працягнуць».

image003

Наступным крокам запытваецца ўвесці кодавае слова з улікам рэгістра (вялікія, малыя літары) - «Працягнуць».

* Кодавае слова, як правіла, дзявочае прозвішча маці. Але можа быць пазначана іншае кодавае слова.

image004

Пасля карэктнага ўводу кодавага слова сістэма прапануе ажыццявіць змену пароля ў адпаведнасці з патрабаваннямі, што прад'яўляюцца да пароля.

* Можна ўвесці раней дзеючы пароль.

image005

Пасля выканання ўсіх патрабаванняў і стварэння новага пароля, ажыццяўляецца разблакіроўка ўліковага запісу і прапануецца стандартны ўваход у сістэму.

Разблакіроўка сістэмы Інтэрнэт-банкінг з выкарыстанне функцыі «Разблакіраваць па СМС»

Пры няправільным трохразовым увядзенні пароля, кода з карты кодаў, аднаразовага СМС-кода ўліковы запіс у сістэму інтэрнэт-банкінг блакіруецца. У выпадку, калі ў кліента падключана паслуга «Разблакіроўка па СМС» на нумар тэлефона, які зарэгістраваны ў раздзеле «Мой профіль», то пасля блакіроўкі адразу высылаецца СМС-код ад адрасата ASB.BY са зместам:

KOD avtorizacii: (4 сімвала; могуць быць як лічбавыя, так і літарныя).

006

Прыклад:

Для разблакіроўкі націснуць «Разблакіраваць па СМС» і запоўніць палі:

  • лагін
  • пароль
  • код з карты кодаў
  • код з СМС

Далей націскаецца «Разблакіраваць па СМС».

У выпадку, калі СМС не прыйшло, то варта націснуць «Паўтарыць СМС».

007

У выпадку, калі кліенту не паступаюць СМС-паведамленні або не прадастаўляецца магчымым скарыстацца сэрвісамі «Разблакіраваць па СМС» або «Забылі пароль?», то кліент павінен звярнуцца ва ўстанову банка, што працуе з сістэмай Інтэрнэт-банкінг, з дакументам, які сведчыць асобу для аднаўлення доступу да сістэмы Інтэрнэт-банкінг і змены персанальных даных (пры неабходнасці).

Калі неабходна заблакіраваць сістэму інтэрнэт-банкінг, то можна тры разы запар няправільна ўвесці даныя для ўваходу (лагін/пароль/код з карты кодаў/аднаразовы смс-код).

Дзе і як можна падключыць паслугу «Інтэрнэт-банкінг»?

Для падключэння паслугі «Інтэрнэт-банкінг» неабходна звярнуцца ва ўстанову банка, скарыстацца сэрвісам online рэгістрацыі сістэмы «Інтэрнэт-банкінг» або прайсці рэгістрацыю з выкарыстаннем уліковага запісу МСІ.

У выпадку рэгістрацыі ва ўстанове банка Вам неабходна:

  1. Звярнуцца ў аперацыйную службу ЦКА галаўнога офіса, абласнога (Мiнскага) упраўлення, філіял, аддзяленне або цэнтр банкаўскіх паслуг ААТ «ААБ Беларусбанк» (далей установу банка) з дакументам, які сведчыць асобу і банкаўскай плацежнай карткай, эмітаванай банкам (далей карта);
  2. Паведаміць адказнаму выканаўцу СМС-код, атрыманы на нумар мабільнага тэлефона;
  3. Падпісаць Анкету-заяву на банкаўскае абслугоўванне кліента з выкарыстаннем сістэмы «Інтэрнэт-банкінг»;
  4. Атрымаць Імя карыстальніка (login), пароль (password).

Online рэгістрацыя

Пры запаўненні Анкеты-заявы з дапамогай сэрвісу online рэгістрацыі на web-сайце банка Вам неабходна:

  1. Падаць заяўку на online рэгістрацыю ў сістэме «Інтэрнэт-банкінг» ААТ «ААБ Беларусбанк» пры дапамозе сеткі Інтэрнэт на web-сайце банка (https://ibank.asb.by/wps/portal/ibank/Home/ibreg).

Рэгістрацыя з выкарыстаннем уліковага запісу МСІ:

Для аўтарызацыі ў сістэме «Інтэрнэт-банкінг» кліенту неабходна прайсці рэгістрацыю ў Міжбанкаўскай сістэме ідэнтыфікацыі (далей МСІ) (https://ipersonal.raschet.by) і выбраць функцыю «Зарэгістравацца».

Пасля паспяховай ідэнтыфікацыі кліента ў МСІ прайсці рэгістрацыю ў сістэме «Інтэрнэт-банкінг». Для рэгістрацыі ў сістэме «Інтэрнэт-банкінг» кліенту неабходна выбраць тып аўтэнтыфікацыі «Аднаразовы СМС-код» і націснуць кнопку «Уваход праз МСІ».

Далей сістэма прапануе кліенту ўвесці даныя аўтарызацыі ў МСІ (раней атрыманыя пры рэгістрацыі ў МСІ).

Пасля паспяховай працэдуры рэгістрацыі кліенту прадастаўляецца доступ да сістэмы «Інтэрнэт-банкінг».

Як у сістэме «Інтэрнэт-банкінг» падключыць/адключыць магчымасць атрымання выпіскі пра стан рахунку па электроннай пошце (e-mail)?

«Рахункі» → «Рахункі з карткай» → «Заяўкі на афармленне карткі/Дадатковыя паслугі» → Паслугі → «Выпіска па рахунку».

Як атрымаць пароль 3-D Secure, Інтэрнэт-пароль БЕЛКАРТ?

«Рахункі» → «Рахункі з карткай» → «Заяўкі на афармленне карткі/Дадатковыя паслугі» → Паслугі → «Пароль 3-D Secure» → «Рэгістрацыя». Далей варта выбраць картку, якую неабходна зарэгістраваць у сістэме 3-D Secure і націснуць «Працягнуць».

Як змяніць пароль на ўваход у сістэму «Інтэрнэт-банкінг»?

Для змены пароля ў сістэме «Інтэрнэт-банкінг» неабходна зайсці ў раздзел «Мой профіль» → «Змена пароля». У новым дыялогавым акне запоўніць адпаведныя палі і націснуць кнопку «Змяніць пароль».

Патрабаванні, што прад'яўляюцца да пароля для ўваходу ў сістэму:

  1. Пароль павінен змяшчаць толькі лацінскія літары (малыя і вялікія) і лічбы;
  2. Пароль павінен змяшчаць не менш за 8 і не больш за 12 сімвалаў;
  3. Пароль павінен утрымліваць хоць бы адну вялікую і хоць бы адну маленькую літару, а таксама хаця б адну лічбу;
  4. Пароль не можа ўтрымліваць тры аднолькавыя знакі, якія ідуць запар.
  5. Пароль павінен утрымліваць хоць бы адзін спецсімвал (@ - сабака; # - рашотка; $ - долар; % - працэнт).

Змяніўся нумар мабільнага тэлефона.

Для рэдагавання асабістых даных Вам неабходна на галоўнай старонцы выбраць пункт меню «Мой профіль» → «Асабістыя даныя» → «Змяніць даныя»

Пры on-line рэгістрацыі піша пра несупадзенне асабістых даных?

Калі пры падачы заяўкі на online рэгістрацыю ў сістэме «Інтэрнэт-банкінг» выдаецца памылка, то Вам неабходна пераправерыць уведзеныя даныя і, калі Вы ўпэўнены ў іх правільнасці, звярнуцца ва ўстанову банка па месцы адкрыцця карткі і вядзення рахунку для карэкціроўкі даных, якія захоўваюцца ў банку.

Як можна разблакіраваць доступ у сістэму «Інтэрнэт-банкінг»?

У выпадку, калі блакіроўка адбылася ў выніку трохразовага няправільнага ўвядзення аўтарызацыйных даных, Вы можаце скарыстацца «Разблакіроўкай па СМС», «Забылі пароль» або звярнуцца з просьбай аб разблакіроўцы да аператара Кантакт-цэнтра па тэлефоне 147, па буднях з 8:30 да 20:00, па выхадных з 09:00 да 16:00 (акрамя святочных дзён). Вы павінны паведаміць работніку банка прозвішча, імя, імя па бацьку, імя карыстальніка і кодавае слова, пазначанае Вамі пры рэгістрацыі ў анкеце-заяве.

Адкрыццё дэпазіту ў сістэме «Інтэрнэт-банкінг»

Для адкрыцця дэпазіту Вам неабходна на галоўнай старонцы выбраць раздзел «Рахункі» → «Дэпазіты (уклады)» → «Адкрыццё інтэрнэт-дэпазіту», з прапанаванага спісу выбраць від дэпазітнага рахунку і націснуць кнопку «Адкрыць дэпазіт», далей азнаёміцца з публічнай афертай на заключэнне дагавору тэрміновага банкаўскага ўкладу «Інтэрнэт-дэпазіт» і націснуць кнопку «Я прымаю ўмовы пагаднення», выбраць картку, з якой будуць спісаны грашовыя сродкі для адкрыцця дэпазіту і націснуць кнопку «Працягнуць». У новым дыялогавым акне праверыць усе даныя і націснуць кнопку «Я пацвярджаю адкрыццё рахунку».

Адкрыццё крэдыту ў сістэме «Інтэрнэт-банкінг»

Для адкрыцця крэдыту ў сістэме «Інтэрнэт-банкінг» Вам неабходна на галоўнай старонцы выбраць раздзел «Рахункі» → «Інтэрнэт-крэдыты» → «Заяўка на крэдыт», з прапанаванага спісу выбраць патрэбны від крэдыту, запоўніць ў электронным выглядзе заяўку, пасля чаго азнаёміцца са статусам заяўкі ў пункце «Адкрыццё крэдыту». Пасля станоўчага рашэння па Вашай заяўцы пацвердзіць згоду з умовамі крэдыту.

Добраахвотнае страхаванне ад няшчасных выпадкаў і хвароб на час паездкі за мяжу

Для заключэння дагавору «Добраахвотнага страхавання ад няшчасных выпадкаў і хвароб на час паездкі за мяжу», неабходна на галоўнай старонцы выбраць раздзел «Плацяжы і пераводы» → меню «Страхаванне» → «Добраахвотнае страхаванне ад няшчасных выпадкаў і хвароб на час паездкі за мяжу».

Забылі імя карыстальніка (login)

Калі Вы забылі імя карыстальніка (login), а таксама рэгістр яго ўвядзення (вялікія/малыя літары), патэлефануеце па нумары 147 (па буднях 8:30-20:00, па выхадных з 09:00 да 16:00, акрамя святочных дзён ) і паведаміце свае ідэнтыфікацыйныя даныя:

  • пашпартныя даныя (прозвішча, імя, імя па бацьку, ідэнтыфікацыйны нумар);
  • кодавае слова (адказ на сакрэтнае пытанне), пазначанае пры рэгістрацыі.