Інтэрнэт-банкінг

Часта задаваемыя пытанні 

Пытанне:

Дзе і як можна падключыць паслугу «Інтэрнэт-банкінг»? 

Адказ:

Для падключэння паслугі «Інтэрнэт-банкінг» неабходна запоўніць Анкету-заяву, звярнуўшыся непасрэдна ва ўстанову банка або скарыстацца сэрвісам on-line рэгістрацыі сістэмы «Інтэрнэт-банкінг». 

У выпадку рэгістрацыі ва ўстанове банка неабходна:

  • звярнуцца ва ўстанову банка з дакументам, які сведчыць асобу, і банкаўскай плацежнай картай, эмітаванай банкам;
  • аплаціць узнагароджанне за банкаўскае абслугоўванне кліента з выкарыстаннем сістэмы «Інтэрнэт-банкінг» у адпаведнасці са зборнікам узнагароджанняў;
  • падпісаць Анкету-заяву на банкаўскае абслугоўванне кліента з выкарыстаннем сістэмы «Інтэрнэт-банкінг»;
  • атрымаць Імя карыстальніка, пароль і карту сесійных ключоў.

актываваць карту сесійных ключоў (карта кодаў) у інфакіёску. 

Пры выкарыстанні сэрвісу on-line рэгістрацыі сістэмы «Інтэрнэт-банкінг» неабходна:

  • запоўніць Анкету-заяву на банкаўскае абслугоўванне кліента з выкарыстаннем сістэмы «Інтэрнэт-банкінг» з дапамогай сеткі Інтэрнэт на web-сайце сістэмы (https://ibank.asb.by);
  • самастойна аплаціць узнагароджанне за банкаўскае абслугоўванне кліентаў-фізічных асоб з выкарыстаннем сістэмы «Інтэрнэт-банкінг» у адпаведнасці са зборнікам узнагароджанняў шляхам выбару адной з плацежных карт, указаных пры запаўненні Анкеты-заявы, і пацвярджэння спісання ўзнагароджання;
  • карта сесійных кодаў будзе дастаўлена «на дом» супрацоўнікам РУП «Белпошта» на працягу 10 каляндарных дзён. Дастаўка ажыццяўляецца толькі па тэрыторыі Рэспублікі Беларусь. Рэгістрацыя з указаннем няправільнага адрасу дастаўкі анулюецца. Грашовыя сродкі кліенту не вяртаюцца. Заказная карэспандэнцыя ўручаецца толькі па прад’яўленні кліентам дакумента, які сведчыць асобу. У выпадку адсутнасці кліента па ўказаным адрасе, заказная карэспандэнцыя захоўваецца ў аддзяленні РУП «Белпошта» 7 дзён, да моманту яе атрымання адрасатам або адпраўкі на адрас адпраўшчыка.

Дастаўка заказной карэспандэнцыі пры выкарыстанні сэрвісу on-line рэгістрацыі сістэмы «Інтэрнэт-банкінг» кліентам не аплачваецца і ажыццяўляецца толькі на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь.

______________________________________________


Пытанне:

Чаму падчас on-line рэгістрацыі ў сістэме «Інтэрнэт-банкінг» выдаецца паведамленне «Обратитесь в банк»?

Адказ:

Звесткі аб кліенце, якія маюцца ў банку, не адпавядаюць анкетным даным, якія былі ўведзены пры on-line рэгістрацыі. Калі ўсе палі запоўнены Вамі правільна (адпавядаюць пашпартным даным), то неабходна звярнуцца ва ўстанову банка для ўнясення змяненняў у анкетныя даныя, якія захоўваюцца ў банку. Пры сабе неабходна мець дакумент, які сведчыць асобу.

______________________________________________

 

Пытанне:

Як змяніць пароль пры ўваходзе ў сістэму Інтэрнэт-банкінг?

Адказ:

Функцыянал сістэмы «Інтэрнэт-банкінг» дазваляе змяніць пароль. Для гэтага неабходна зайсці ў раздзел «Персональные настройки» - «Настройки пароля». У дыялогавым акне, якое адкрылася, запоўніць адпаведныя палі і націснуць кнопку «Изменить пароль».

Патрабаванні, якія прад’яўляюцца да паролю для ўваходу ў сістэму:

  1. пароль павінен утрымліваць толькі лацінскія літары (малыя і вялікія) і лічбы;
  2. пароль павінен утрымліваць не менш за 8 і не больш за 12 сімвалаў;
  3. пароль павінен утрымліваць хаця б адну вялікую і хаця б адну малую літару, а таксама хаця б адну лічбу;
  4. пароль не можа ўтрымліваць тры аднолькавыя сімвалы, якія ідуць падрад.

______________________________________________

 

Пытанне:

Ці ёсць камісійны збор за аплату ў Інтэрнэт-банкінгу, калі ёсць, то колькі? 

Адказ:

Правядзенне плацяжоў па аплаце паслуг у сістэме «Інтэрнэт-банкінг» ажыццяўляецца без спагнання камісійнага ўзнагароджання, акрамя:

  • паслуг па пераводзе грашовых сродкаў з карткі на картку ААТ «ААБ Беларусбанк»;
  • паслуг па пераводзе грашовых сродкаў з карткі на картку ААТ «ААБ Беларусбанк» адной фізічнай асобы;
  • ажыццяўлення плацяжу па рэквізітах;
  • прадастаўлення праз сістэму Інтэрнэт-банкінг міні-выпіскі аб аперацыях, здзейсненых з выкарыстаннем карткі або яе рэквізітаў. 

Камісійны збор за гэтыя аперацыі вызначаецца зборнікам узнагароджанняў за аперацыі, выконваемыя ААТ «ААБ Беларусбанк» па абслугоўванні рахункаў, адкрытых у ААТ «ААБ Беларусбанк», і іншыя аперацыі (раздзелы 7, 8, 9 і 10, /ru/deyatelnost/10373/10505/21060).

______________________________________________


Пытанне:

Што такое сістэма «Разлік» (АРІП), як і якія паслугі з яе дапамогай можна аплаціць? 

Адказ:

ААТ «ААБ Беларусбанк» цесна супрацоўнічае з сістэмай «Разлік» (АІС АРІП, http://www.raschet.by). Сістэма «Разлік» - гэта цэнтралізаваная сістэма Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь, якая прадастаўляе інфармацыю аб пастаўшчыках паслуг і паслугах, зарэгістраваных у сістэме «Разлік». Сістэма прызначана для забеспячэння комплекснага абслугоўвання плацельшчыкаў па прынцыпу «аднаго акна», зніжэння выдаткаў на апрацоўку аперацый па аплаце паслуг, забеспячэння магчымасці ажыццяўлення разлікаў паслуг праз любога разліковага агента з любога рэгіёну. Банкамі-ўдзельнікамі сістэмы «Разлік» з’яўляюцца практычна ўсе банкі Рэспублікі Беларусь. Інфармацыя, прадастаўляемая сістэмай «Разлік», адлюстроўваецца ідэнтычна ва ўсіх тэрміналах Банкаў-удзельнікаў і не падлягае рэдагаванню і змяненню на баку банка.

Большасць пастаўшчыкоў паслуг у Рэспубліцы Беларусь з’яўляюцца ўдзельнікамі сістэмы «Разлік». З выкарыстаннем сістэмы «Разлік» можна ажыццявіць плацеж на карысць любога беларускага аператара мабільнай сувязі, за камунальныя паслугі, інтэрнэт і многае іншае. Поўны пералік паслуг, якія можна аплаціць з выкарыстаннем сістэмы «Разлік», прадстаўлены ў Дрэве плацяжоў сістэмы «Інтэрнэт-банкінг» у раздзеле «Платежи и переводы» - «Система «Расчет» (ЕРИП)». 

Для ажыццяўлення плацяжоў у сістэме «Інтэрнэт-банкінг» на карысць пастаўшчыкоў паслуг, якія з’яўляюцца ўдзельнікамі сістэмы «Разлік», неабходна:

  • зайсці ў раздзел «Платежи и переводы» → «Система «Расчет» (ЕРИП)»;
  • націснуць кнопку «Новый платеж»;
  • у адкрытым дрэве плацяжоў выбраць вобласць і горад, у якім прадастаўляюцца паслугі (калі пастаўшчык паслуг прадастаўляе свае паслугі на ўсёй тэрыторыі Рэспублікі Беларусь, напрыклад РУП «БЕЛТЭЛЕКАМ», выбраць раздзел «Общереспубликанские»;
  • выбраць раздзел з неабходнымі паслугамі;
  • выбраць пастаўшчыка паслуг;
  • выбраць паслугу, за якую ажыццяўляецца аплата;
  • выбраць плацежную картку, з якой будзе здзейснены плацеж;
  • запоўніць усе палі формы;
  • націснуць кнопку «Оплатить». 

Пасля ажыццяўлення плацяжу па сістэме «Разлік» інфармацыя аб ім захоўваецца ў гісторыі плацяжоў сістэмы «Інтэрнэт-банкінг», а даныя для паўторнага плацяжу захоўваюцца ў раздзеле «Личные платежи» сістэмы «Разлік» і адлюстроўваюцца сістэмай «Інтэрнэт-банкінг» на Галоўнай старонцы сістэмы.

Пасля здзяйснення плацяжу па сістэме «Разлік» усе даныя гэтага плацяжу можна захаваць у сістэме «Інтэрнэт-банкінг» (задаць імя і націснуць кнопку «Сохранить» на апошняй форме) з мэтай хуткага доступу да плацяжу з выкарыстаннем сэрвісу «Любимые платежи» і іншых сэрвісаў, напрыклад «Оплата одной кнопкой», прапанаваных кліентам сістэмай «Інтэрнэт-банкінг».

Пры пераходзе па дрэве плацяжоў сістэмы «Разлік» уверсе над табліцай адлюстроўваецца меню хуткага пераходу па дрэве.

Калі Вы не змаглі знайсці ў дрэве плацяжоў неабходную паслугу для здзяйснення плацяжу, скарыстайцеся раздзелам «Поиск услуг», спасылка на які размешчана над дрэвам плацяжоў сістэмы «Разлік».

Усе формы і тэкст, які адлюстроўваецца сістэмай «Інтэрнэт-банкінг» пры здзяйсненні плацяжоў па сістэме «Разлік», прадастаўляюцца банку сістэмай «Разлік» і не падлягаюць рэдагаванню і змяненню на баку банка.

Па ўсіх пытаннях, звязаных з ажыццяўленнем плацяжоў у сістэме «Разлік», можна звярнуцца ў Кантакт-цэнтр сістэмы «Разлік» па тэлефоне 141 або на e-mail erip@cbt.by. З магчымасцямі па аплаце можна азнаёміцца на сайце https://raschet.by.

______________________________________________


Пытанне:

Як карыстацца паслугай «Платеж одной кнопкой»? 

Адказ:

Для таго каб скарыстацца паслугай «Платеж одной кнопкой» неабходна:

  • на галоўнай старонцы выбраць раздзел «Платеж одной кнопкой» або зайсці ў раздзел «Платежи и переводы» → «Платеж одной кнопкой»;
  • выбраць карту, з дапамогай якой жадаеце здзейсніць аплату;
  • выбраць, з папярэдне захаваных у сістэме «Інтэрнэт-банкінг», паслугі, якія жадае аплаціць;
  • націснуць кнопку «Продолжить»;
  • па чарзе запоўніць палі «Данные платежа»;
  • націснуць кнопку «Продолжить»;
  • у акне «Подтвердить данные платежей» праверыць правільнасць гэтых плацяжоў;

націснуць кнопку «Оплатить».      

            Аперацыі па плацяжах за выбраныя паслугі апрацоўваюцца сістэмай па чарзе ў парадку, у якім яны былі адлюстраваны кліенту ў выніковай форме.

            Пасля правядзення плацяжоў адлюстроўваецца форма з вынікамі і рэквізітамі ўсіх здзейсненых плацяжоў. Побач з кожным паспяхова праведзеным плацяжом прысутнічае кнопка «Печать» для друкавання чэка. У выпадку паспяховага правядзення ўсіх плацяжоў, адлюстроўваецца адно агульнае паведамленне «Оплаты прошли успешно» (зялёнага колеру). Плацяжы, у працэсе аплаты якіх узнікла памылка, выдзяляюцца чырвоным, кнопка «Печать» адсутнічае. Па непаспяхова праведзеных плацяжах адлюстроўваюцца паведамленні аб памылках (чырвонага колеру) у фармаце «Наименование сохраненного платежа: Сообщение».

            Пры наступным выкарыстанні паслугі «Платеж одной кнопкой», плацяжы, па якіх здзяйснялася аплата ў мінулы раз, будуць аўтаматычна выбраны ў форме выбару захаваных плацяжоў.

______________________________________________

 

Пытанне:

Ці магчымы перавод грашовых сродкаў з карты на карту? 

Адказ:

Пераклад грашовых сродкаў з карты магчымы на карту любога банка.

______________________________________________

 

Пытанне:

Як перавесці сродкі на электронны кашалёк EasyPay? 

Адказ:

Для ажыццяўлення пераводу неабходна зайсці ў раздзел ««Платежи и переводы» → «Система «Расчет» (ЕРИП)» → «Общереспубликанские» → «Финансовые услуги» → «Электронные деньги» → «Продажа EasyPay», выбраць карту, з якой будзе здзейснены перавод грашовых сродкаў, і націснуць кнопку «Продолжить». Далей увесці «Номер кошелька» і націснуць кнопку «Продолжить». Далей увесці «Номер кошелька» і націснуць кнопку «Продолжить». Звяртаем Вашу ўвагу, што мінімальная сума плацяжу абмежавана, сума абмежавання ўказваецца на старонцы правядзення плацяжу.

______________________________________________


Пытанне:

Што рабіць, калі пры праглядзе астатку па банкаўскай плацежнай карце сістэма выдае паведамленне «Нет данных для отображения по карте»? 

Адказ:

Гэта паведамленне сведчыць аб тым, што сістэме «Інтэрнэт-банкінг» не ўдаецца атрымаць звесткі аб балансе Вашай плацежнай карты ў Банкаўскім Працэсінгавым Цэнтры з-за праблем, якія ўзніклі пры ўзаемадзеянні некалькіх праграмна-апаратных комплексаў. Як правіла, збоі ў працы носяць кароткачасовы характар. Таму Вам трэба паўтарыць спробу ўваходу ў сістэму пазней. 

______________________________________________

Пытанне:

Што рабіць, калі ў сістэме «Інтэрнэт-банкінг» пры ажыццяўленні плацяжоў праз сістэму «Разлік» АРІП выдае паведамленне «Не удалось соединиться с сервером ЕРИП»? 

Адказ:

Гэта паведамленне сведчыць аб тым, што сістэме «Інтэрнэт-банкінг» не ўдаецца падлучыцца да сервера сістэмы «Разлік» (АРІП). Як правіла, збоі ў працы носяць кароткачасовы характар. Таму Вам трэба паўтарыць спробу здзяйснення плацяжу пазней.

______________________________________________

Пытанне:

Што рабіць, калі ў сістэме «Інтэрнэт-банкінг» пры аплаце крэдыту, выдадзенага ААТ «ААБ Беларусбанк», сістэма выдае паведамленне «Нет информации для отображения»? 

Адказ:

Гэта паведамленне сведчыць аб тым, што сістэме «Інтэрнэт-банкінг» не ўдаецца атрымаць звесткі ад філіяла, у якім быў аформлены крэдыт. Як правіла, збоі ў рабоце носяць кароткачасовы характар. Таму Вам трэба паўтарыць спробу здзяйснення плацяжу пазней. Таксама, для хуткага вырашэння праблемы, Вы можаце звязацца з Кантакт-цэнтрам ААТ «ААБ Беларусбанк» па кароткім нумары 147 і паведаміць нумар філіяла, у якім быў аформлены крэдыт.

______________________________________________

Пытанне:

Які дакумент з’яўляецца пацвярджэннем аплаты ў сістэме «Інтэрнэт-банкінг»? 

Адказ:

Пасля правядзення аперацыі ў сістэме «Інтэрнэт-банкінг» фарміруецца чэк з рэквізітамі і падрабязнай інфармацыяй аб плацяжы, з магчымасцю яго далейшага вываду на друк (на апошняй форме пры правядзенні плацяжу націсніце кнопку «Печать»).

У далейшым карыстальнік мае магчымасць раздрукаваць чэк у любы зручны час, скарыстаўшыся паслугай «История платежей». Знайдзіце інфармацыю аб плацяжы з дапамогай пошукавай формы, выдзеліце плацеж, які вас цікавіць, націсніце кнопку «Подробнее» → «Печать».

У адпаведнасці з дагаворам публічнай аферты, які быў заключаны пры рэгістрацыі ў сістэме «Інтэрнэт-банкінг», «электронныя паведамленні, якія выкарыстоўваюцца ва ўзаемаадносінах паміж Кліентам і Банкам, паспяхова пацверджаныя Кліентам у сістэме, прызнаюцца роўнымі па юрыдычнай сіле адпаведным папяровым дакументам, якія афармляюцца пры ажыццяўленні аналагічных аперацый ва ўстанове Банка асабіста Кліентам, і параджаюць аналагічныя ім правы і абавязкі бакоў». У чэку, які выдае сістэма, прысутнічае ідэнтыфікатар здзейсненай транзакцыі (TransID), пры дапамозе якога можна адназначна ідэнтыфікаваць ваш плацеж.

У выпадках неабходнасці пацвярджэння банкам аперацыі, здзейсненай праз сістэму «Інтэрнэт-банкінг», кліент павінен звярнуцца ва ўстанову банка, дзе была выдадзена плацежная карта.

______________________________________________

Пытанне:

Ці з’яўляецца квітанцыя аб аплаце крэдыту ў сістэме «Інтэрнэт-банкінг» падставай для падатковага выліку падатковага падатку. 

Адказ:

У адпаведнасці з тлумачэннямі Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь і Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь парадак прадстаўлення маёмаснага падатковага выліку вызначаны артыкуламі 165-166 Падатковага кодэкса (Асаблівая частка) ад 29.12.2009 №71-З. Гэтымі артыкуламі Кодэкса прадугледжана, што дакументы, якія пацвярджаюць фактычна здзейсненыя плацельшчыкам і членамі яго сям’і выдаткі на будаўніцтва або набыццё індывідуальнага жылога дома ці кватэры, пагашэнне крэдытаў банкаў Рэспублікі Беларусь, пагашэнне пазык, атрыманых ад беларускіх арганізацый і (або) беларускіх індывідуальных прадпрымальнікаў (уключаючы працэнты па іх, за выключэннем працэнтаў па пратэрмінаваных крэдытах і пазыках, пратэрмінаваных працэнтаў па іх), фактычна зрасходаваных на будаўніцтва або набыццё на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь індывідуальнага жылога дома ці кватэры, або выдаткі на навучанне ва ўстановах адукацыі Рэспублікі Беларусь пры атрыманні імі першай вышэйшай, першай сярэдняй спецыяльнай або першай прафесійна-тэхнічнай адукацыі, пагашэнне крэдытаў банкаў Рэспублікі Беларусь, пазык, атрыманых ад беларускіх арганізацый і (або) беларускіх індывідуальных прадпрымальнікаў (уключаючы працэнты па іх, за выключэннем працэнтаў па пратэрмінаваных крэдытах і пазыках, пратэрмінаваных працэнтаў па іх), фактычна зрасходаваных імі на атрыманне першай вышэйшай, першай сярэдняй спецыяльнай ці першай прафесійна-тэхнічнай адукацыі гэтымі асобамі павінны ўтрымліваць інфармацыю аб прозвішчы, імені, імені па бацьку плацельшчыка, суме і даце аплаты, прызначэнні плацяжу.

Чэкі, фарміруемыя пры здзяйсненні аперацыі па аплаце навучання або пагашэнні крэдыту з выкарыстаннем прылад і сэрвісаў дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання ААТ «ААБ Беларусбанк» (сістэма «Інтэрнэт-банкінг», плацежныя тэрміналы, банкаматы, інфакіёскі і інш.), утрымліваюць усю неабходную інфармацыю і могуць прадастаўляцца фізічнымі асобамі для атрымання сацыяльнага і/або маёмаснага падатковага выліку.

Неабходна таксама адзначыць, што даныя чэкі не з’яўляюцца копіяй электроннага дакумента і не падпадаюць пад дзеянне артыкула 20 Закона Рэспублікі Беларусь «Аб электронным дакуменце і электронным лічбавым подпісе» ад 29.12.2009 № 113-З і, значыць, не патрабуюць сведчання.

У адпаведнасці з п. 5.10 Палажэння аб Міністэрстве па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь, зацверджаным Пастановай Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь ад 31.10.2001 №1592 (са змяненнямі і дапаўненнямі), Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь, у адпаведнасці з ускладзенымі на яго задачамі, праводзіць тлумачальную работу па пытаннях прымянення падатковага заканадаўства. Значыць, Інспекцыя Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь па месцы Вашага жыхарства абавязана даць Вам вычарпальную кансультацыю па пытанні прадастаўлення маёмаснага (будаўніцтва або набыццё жылля) падатковага выліку. Акрамя таго, афіцыйную кансультацыю па пытаннях падаткаабкладання даходаў фізічных асоб можна атрымаць, задаўшы пытанне на афіцыйны сайт Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь (адрас у інтэрнэце – www.nalog.by).

______________________________________________

Пытанне:

У меню «Мини-выписка» хацелася б бачыць рух па картцы за любы перыяд часу, а таксама паступлення грашовых сродкаў. Плануецца гэта ці не? 

Адказ:

Інфармацыю па ўсіх рухах грашовых сродкаў з выкарыстаннем плацежнай карты, за выключэннем залічэння заработнай платы і аванса, можна атрымаць у меню «Мини-выписка» і «История платежей».

Меню «Мини-выписка» прадастаўляе інфармацыю пра 10 апошніх аперацый, здзейсненых з выкарыстаннем плацежнай карткі або яе рэквізітаў, але не больш чым за 7 апошніх дзён.

Меню «История платежей» прадастаўляе інфармацыю аб плацяжах, здзяйсняемых Вамі праз сістэму «Інтэрнэт-банкінг» за любы перыяд часу.

У цяперашні час у сістэме «Інтэрнэт-банкінг» рэалізацыя «Мини-выписки» з захоўваннем даных за больш працяглы тэрмін не плануецца.

Трымальніку плацежнай карткі прадастаўлена магчымасць атрымання штомесячнай выпіскі аб стане рахунку на электронную пошту. Гэту паслугу можна падключыць праз сістэму «Інтэрнэт-банкінг» або звярнуцца з пісьмовай заявай ва ўстанову банка, дзе была аформлена плацежная карта.

Камісійны збор за прадастаўленне міні-выпіскі вызначаецца зборнікам узнагароджанняў за аперацыі, выконваемыя ААТ «ААБ Беларусбанк» па абслугоўванні рахункаў, адкрытых у ААТ «ААБ Беларусбанк», і іншыя аперацыі.

______________________________________________

Пытанне:

Чаму ўліковы запіс заблакіраваны і як яго разблакіраваць? 

Адказ:

Для забеспячэння бяспекі пры карыстанні паслугай «Інтэрнэт-банкінг» і перапынення спроб несанкцыянаванага доступу да асабістых даных кліентаў банка сістэма «Інтэрнэт-банкінг» аўтаматычна блакіруе ўліковы запіс карыстальніка пасля трохразовага няправільнага ўводу аўтарызацыйных даных (імені карыстальніка (login), пароля (password) або сесійнага кода). На ўвод сесійнага кода, яго апрацоўку і перадачу даных серверу сістэмай адводзіцца адна мінута. У выпадку калі перавышаны ліміт часу на ўвод сесійнага кода, сістэма вызначае гэту спробу як няўдалую.

Для разблакіравання ўліковага запісу можна звярнуцца да аператара Кантакт-цэнтра па тэлефоне 147 (па буднях з 8:30 да 20:00, па выхадных з 10:00 да 17:00) або скарыстацца паслугай «Разблокировка по СМС».

Пры звароце да аператара Кантакт-цэнтра кліент павінен паведаміць аператару прозвішча, імя, імя па бацьку карыстальніка (login), кодавае слова (дзявочае прозвішча маці), указаныя пры рэгістрацыі ў Анкеце-заяве. Пры разблакіраванні ўліковага запісу па СMС неабходна перайсці па спасылцы, размешчанай пад формай уводу аўтарызацыйных даных, у раздзел «Разблокировать по СМС» і ў адкрытым дыялогавым акне запоўніць усе палі («Логин», «Пароль», «Код с карты кодов», «Код из СМС», высланы на тэлефон) і націснуць кнопку «Разблокировать по СМС».

У выпадку 3-х разовай блакіроўкі карыстальніка, пры ўмове адсутнасці паспяховага ўваходу паміж блакіроўкамі (3 разы падрад разблакіравалі ўліковы запіс у аператара Кантакт-цэнтра або з выкарыстаннем паслугі «Разблокировка по СМС», але так і не змаглі ўвайсці ў сістэму), разблакіраваць уліковы запіс можна толькі ва ўстанове банка. У дадзеным выпадку Вам неабходна з’явіцца ў любую ўстанову банка і запоўніць заяву на разблакіраванне ўліковага запісу кліента ў сістэме «Інтэрнэт-банкінг». Пры сабе неабходна мець дакумент, які сведчыць асобу.

______________________________________________

Пытанне:

Як падключыць паслугу «Разблокировка по СМС»? 

Адказ:

Для падключэння паслугі «Разблокировка по СМС» неабходна аўтарызавацца ў сістэме «Інтэрнэт-банкінг», выбраць пункт меню «Персональные настройки» → «Личные данные» → «Редактировать». У адкрытым дыялогавым акне ўказаць жадаемы нумар мабільнага тэлефона, аператара сувязі (MTS, Velcom, Life) і выбраць опцыю «Использовать мобильный телефон для разблокировки». Націснуць кнопку «Сохранить».

______________________________________________

Пытанне:

Як разблакіраваць уліковы запіс па СМС? 

Адказ:

Пры блакіроўцы сістэмай «Інтэрнэт-банкінг» уліковага запісу карыстальніка на ўказаны пры падключэнні паслугі «Разблокировка по СМС» нумар мабільнага тэлефона будзе адпраўлена СМС-паведамленне з кодам.

Для разблакіравання ўліковага запісу неабходна перайсці па спасылцы, размешчанай пад формай уводу аўтарызацыйных даных, у раздзел «Разблокирование по СМС» і ў адкрытым дыялогавым акне запоўніць усе палі («Логин», «Пароль», «Код с карты кодов», «Код из СМС», высланы на тэлефон) і націснуць кнопку «Разблокировать по СМС».

Калі код, высланы Вам на тэлефон, не быў атрыманы або страціўся, то неабходна перайсці ў раздзел «Разблокирование по СМС» і ў адкрытым дыялогавым акне запоўніць палі «Логин», «Пароль», «Код с карты кодов» і націснуць кнопку «Повторить СМС». Вам будзе паўторна высланы код для разблакіравання па СМС.

Вы можаце запытаць код для разблакіравання па СМС не больш за 3 разы падрад.

У выпадку 3-х разовай блакіроўкі карыстальніка, пры ўмове адсутнасці паспяховага ўваходу паміж блакіроўкамі (3 разы падрад разблакіравалі ўліковы запіс з выкарыстаннем паслугі «Разблокировка по СМС», але так і не змаглі ўвайсці ў сістэму), разблакіраваць уліковы запіс па СМС немагчыма. У такім выпадку Вам неабходна з’явіцца ў любую ўстанову банка і запоўніць заяву на разблакіраванне ўліковага запісу кліента ў сістэме «Інтэрнэт-банкінг». Пры сабе неабходна мець дакумент, які сведчыць асобу.

______________________________________________

Пытанне:

Ці існуе ў сістэме «Інтэрнэт-банкінг» магчымасць адкрыць уклад (дэпазіт)? 

Адказ:

Сістэма «Інтэрнэт-банкінг» дазваляе карыстальнікам адкрываць дэпазітныя рахункі.

Для адкрыцця дэпазіту Вам неабходна зайсці ў раздзел « Счета» → «Депозиты» → «Открытие депозита», з прапанаванага спісу выбраць від дэпазітнага рахунку і націснуць кнопку «Открыть депозит», далей азнаёмцеся з публічнай афертай на заключэнне дагавору тэрміновага банкаўскага ўкладу «Інтэрнэт-дэпазіт», выбраць плацежную карту, з якой будуць спісаны грашовыя сродкі для адкрыцця дэпазіту і націснуць кнопку «Продолжить». У адкрытым дыялогавым акне праверыць усе даныя і націснуць кнопку «Я подтверждаю открытие счета».

______________________________________________

Пытанне:

Як атрымаць пароль 3-D Secure? 

Адказ:

Для рэгістрацыі пароля 3-D Secure, з мэтай здзяйснення плацяжоў у сетцы Інтэрнэт (/ru/fizicheskim_licam/cards/uslugi/26958), Вам неабходна выбраць пункт меню «Счета» → «Платежные карты» → «Дополнительные услуги» → «Пароль 3-D Secure» → «Регистрация». Далей трэба выбраць плацежную картку, для якой жадаеце зарэгістраваць Пароль 3-D Secure, і націснуць «Продолжить».

У полі «Пароль 3-D Secure» прыдумайце самастойна і ўвядзіце пароль (ад 9 да 15 любых сімвалаў).

У полі «Персональное обращение» прыдумайце самастойна і ўвядзіце персанальны зварот (ад 2 да 20 любых сімвалаў), напрыклад: «Добрый день, Елена».

У полі «Ответ на вопрос» прыдумайце і ўвядзіце (ад 9 да 15 любых сімвалаў) адказ на сакрэтнае пытанне (у далейшым адказ на Сакрэтнае пытанне будзе выкарыстоўвацца для атрымання новага пароля 3-D Secure у выпадку калі Вы забылі і/або жадаеце змяніць пароль 3-D Secure у момант пацвярджэння аперацыі аплаты паролем 3-D Secure).

Націсніце «Зарегистрировать», дачакайцеся пацвярджэння паспяховасці аперацыі, пасля чаго створаны Вамі 3-D Secure пароль можаце выкарыстоўваць пры пацвярджэнні Інтэрнэт-плацяжоў.

У выпадку калі Вы забылі 3-D Secure пароль і/або адказ на «Секретный вопрос» неабходна зноў паўтарыць рэгістрацыю пароля 3-D Secure ў сістэме «Інтэрнэт-банкінг» у пункце меню «Счета» → «Платежные карты» → «Дополнительные услуги».

У выпадку калі Вы не жадаеце больш выкарыстоўваць 3-D Secure пароль неабходна адмяніць рэгістрацыю пароля ў сістэме «Інтэрнэт-банкінг» у пункце меню «Счета» → «Платежные карты» → «Дополнительные услуги» → «Пароль 3-D Secure» → «Отмена регистрации».

______________________________________________

Пытанне:

Як у сістэме «Інтэрнэт-банкінг» падключыць/адключыць магчымасць атрымання выпіскі аб стане рахунку на электронную пошту (e-mail)? 

Адказ:

Для падключэння паслугі Вам неабходна выбраць пункт меню «Счета» → «Платежные карты» → «Дополнительные услуги» → «Выписка по счету», націснуць кнопку «Оформить заявку».У полі «Наименование заявки» прыдумайце самастойна і ўвядзіце нумар, націсніце кнопку «Продолжить». Далей трэба выбраць картку, для якой жадаеце зарэгістраваць даную паслугу і націснуць «Продолжить». У адкрытым дыялогавым акне запоўніць адпаведныя палі і націснуць кнопку «Продолжить». Зверыць указаныя вамі даныя і націснуць кнопку «Готово».

Для адключэння паслугі Вам неабходна выбраць пункт меню меню «Счета» → «Платежные карты» → «Дополнительные услуги» → «Выписка по счету» → «Оформить заявку». У полі «Наименование заявки» прыдумайце самастойна і ўкажыце найменне заяўкі, націсніце кнопку «Продолжить». Далей трэба выбраць картку, для якой жадаеце адключыць дадзеную паслугу, выбраць «Отключение» і націснуць кнопку «Продолжить». Зверыць указаныя вамі даныя і націснуць кнопку «Готово».

______________________________________________

Пытанне:

Ці магчыма дзеючы лагін кліента замяніць на іншы без праходжання новай рэгістрацыі? 

Адказ:

У сістэме «Інтэрнэт-банкінг» не прадугледжана змена імя карыстальніка (login).

______________________________________________

Пытанне:

Змяніўся нумар мабільнага тэлефона/адрас пражывання. 

Адказ:

Для рэдагавання асабістых даных Вам неабходна на галоўнай старонцы выбраць пункт меню «Персональные настройки» → «Личные данные» → «Редактировать». У адкрытым дыялогавым акне можна рэдагаваць наступныя даныя:

- Адрас пражывання;

- Кантактныя даныя.

______________________________________________

Пытанне:

Калі выкарыстаны ўсе сесійныя коды з карты кодаў, выдадзенай пры рэгістрацыі ў Інтэрнэт-банкінгу, як атрымаць новую і колькі гэта будзе каштаваць? 

Адказ:

Сістэма «Інтэрнэт-банкінг» разлічана на работу з адной картай кодаў, якая прывязана да ўліковага запісу кліента. Гэта значыць, няма неабходнасці набываць іншую карту кодаў.

______________________________________________

Пытанне:

Як можна аднавіць лагін/пароль для ўваходу ў сістэму? 

Адказ:

Для аднаўлення імя карыстальніка (Login), а таксама рэгістра яго ўвядзення (вялікія/малыя літары), неабходна патэлефанаваць на нумар 147 (па буднях 8:30-20:00, па выхадных з 10:00-17.00) і паведаміць свае ідэнтыфікацыйныя даныя: прозвішча, імя, імя па бацьку, кодавае слова, асабісты нумар пашпарта/нумары банкаўскай плацежнай карткі, указаныя ў Анкеце-заяве або звярнуцца ў найбліжэйшую установу банка. Пры сабе неабходна мець дакумент, які сведчыць асобу.

Калі Вы забылі пароль (password), то неабходна звярнуцца ў любую ўстанову банка, у якой ажыццяўляецца падключэнне да сістэмы, і напісаць заяву на генерацыю новага пароля. Пры сабе неабходна мець дакумент, які сведчыць асобу.

______________________________________________

Пытанне:

З чаго складаецца кошт падключэння да сістэмы «Інтэрнэт-банкінг»? 

Адказ:

Кошт падключэння да сістэмы «Інтэрнэт-банкінг» складаецца з:

  1. выдаткаў работнікаў банка на абслугоўванне кліента ў частцы афармлення дакументаў і заключэння дагавору;
  2. кошту загатоўкі карты кодаў, расходных матэрыялаў на яе выпуск і выдаткаў работнікаў банка па выпуску і выдачы карты кодаў.

Кошт рэгістрацыі ў сістэме «Інтэрнэт-банкінг» вызначаецца зборнікам узнагароджанняў за аперацыі, выконваемыя ААТ «ААБ Беларусбанк» па абслугоўванні рахункаў, адкрытых у ААТ «ААБ Беларусбанк», і іншыя аперацыі.