
Практычная канферэнцыя «Бяры і рабі» сабрала амаль 300 прадпрымальнікаў з розных куткоў краіны ў сталіцы. Беларусбанк выступіў генеральным партнёрам і ключавым удзельнікам бізнес-падзеі, папулярнай сярод уласнікаў і топ-менеджараў кампаній. Дата правядзення сімвалічна супала з Тыднем прадпрымальніцтва. Пул з больш чым 130 тэматычных мерапрыемстваў па ўсёй краіне закліканы павысіць узровень развіцця прадпрымальніцтва, аказаць неабходную падтрымку і прадаставіць парады экспертаў у розных сферах эканомікі.



Нагадаем, у фокусе ўвагі банка не толькі буйны бізнес. «Падтрымаем вялікія амбіцыі малога бізнесу» — абвяшчае слоган іміджавай рэкламнай кампаніі банка, накіраванай на малы і сярэдні бізнес, рэгіянальныя ініцыятывы і падтрымку маладзёжных стартапаў.

— Наш банк гатовы падтрымаць вашы вялікія амбіцыі, дапамагчы ператварыць мары ва ўстойлівы бізнес і забяспечыць надзейную фінансавую апору для развіцця. Мы верым, што разам зможам адкрыць новыя гарызонты і ўмацаваць пазіцыі малога і сярэдняга бізнесу. Толькі з пачатку года на падтрымку гэтага сегмента Беларусбанк накіраваў 4,6 млрд рублёў. Гэта наш уклад у эканоміку і стабільнае развіццё краіны, — адзначыла ў прывітальным слове выканаўчы дырэктар Беларусбанка Кацярына Шкадун.

Аб тым, што можа прапанаваць найбуйнейшы банк краіны бізнесу любых маштабаў, расказала менеджар карпаратыўнага бізнесу Галіна Галубовіч.

Акцэнт у выступленні быў зроблены на тым, што банк сёння — гэта ў першую чаргу партнёр, праваднік і памочнік. Беларусбанк аказвае індывідуальную падтрымку сваім кліентам на ўсім шляху супрацоўніцтва. Шэраг унікальных прадуктаў банка, такіх як спецыяльная прапанова для прадпрымальнікаў ва ўзросце да 31 года «Справа маладых» і не маючая аналагаў у банкаўскай сферы Беларусі камісія па дагаворы QR-эквайрынгу 0,5% выклікалі асаблівую цікавасць у слухачоў.

Аб базавых кроках ESG у бізнесе расказаў намеснік дырэктара даччынага прадпрыемства Беларусбанка ТАА «АСБ Кансалт» Яўгеній Лукашэнка.

На прыкладзе папярэдніх станоўчых уражанняў аб прынцыповым чалавеку спікер прадэманстраваў, як прымяніць гэты падыход да сваёй кампаніі і стварыць глебу для атрымання вынікаў перамоў win-win. ESG сёння — гэта прынцыпы паспяховай юрыдычнай асобы.



На працягу ўсяго дня ўдзельнікі мелі магчымасць звярнуцца за аператыўнай кансультацыяй да практыкуючых спецыялістаў банка па любых пытаннях.



Упраўленне камунікацый, маркетынгу і рэкламы
Падпісвайцеся на акаўнты Беларусбанка ў Telegram і Instagram — першымі даведвайцеся пра падзеі найбуйнейшага банка краіны і галоўныя тэндэнцыі свету фінансаў.