У свежым нумары часопіса «PRO Беларусбанк» сабрана шмат карыснага і натхняльнага: паспяховы вопыт выкарыстання прадуктаў банка, агляд вясновых мерапрыемстваў для жанчын-кліентаў, запуск новага праекта аб накапленні. Усё гэта і намнога больш даступна ў электроннай версіі.

Вясна і Клуб «Лэдзі» — амаль сінонімы. Расказалі пра сустрэчы, майстар-класы і як адзначалі юбілейную дату Клуба.
Манеты Перамогі — спадчына, захаваная ў метале. Разгледзелі манету, выпушчаную да 80-годдзя Вялікай Перамогі, а заадно ўспомнілі, як раней Нацбанк увекавечваў памяць пра подзвіг нашых народаў.
Фінансавая бяспека: пазбягаем пастак. Вясна абуджае не толькі прыроду, але і махляроў, якія вынаходзяць усё новыя схемы. На старонках часопіса ў нечаканых асацыяцыях падзяліліся актуальнымі схемамі і адначасова сакрэтамі абароны сваіх фінансаў. Рэдакцыі ўдалося «пагутарыць» з махляром.
Бізнес-кліенты і гісторыя іх росту. Працягваем дзяліцца гісторыямі нашых кліентаў у рамках сумеснага праекта з парталам onliner.by. На гэты раз расказалі, як старыя шыны атрымліваюць другое жыццё, ператвараючыся ў сучаснае пакрыццё для дзіцячых пляцовак.
Прадукты банка, якія аформяць яшчэ раз. Падзяліліся ўражаннямі і гісторыямі рэальных карыстальнікаў аб банкаўскіх прадуктах і сэрвісах, якія паспелі стаць неад’емнай часткай іх жыцця.
Рэдакцыя часопіса «PRO Беларусбанк» запусціла праект аб тым, як накапіць на мару. На працягу года гераіня праекта будзе весці дзённік, расказваючы, як рознымі спосабамі, не без дапамогі прадуктаў банка, будзе збіраць на аўтамабіль. Першая справаздача ўжо на старонках часопіса.
Гэта і многае іншае чытайце ў новым выпуску «PRO Беларусбанк». Каб ацаніць часопіс, а таксама прапанаваць тэму для новага нумара брэнд-медыя, пераходзьце па спасылцы.
Упраўленне камунікацый, маркетынгу і рэкламы
Падпісвайцеся на Беларусбанк і першымі даведвайцеся пра падзеі найбуйнейшага банка краіны і галоўныя тэндэнцыі свету фінансаў:
