Навіны банка і прэс-рэлізы
11.01.2021

Карпаратыўныя кліенты могуць кіраваць якасцю абслугоўвання Беларусбанка

Карпаратыўныя кліенты Беларусбанка цяпер могуць прапанаваць сваю ідэю, накіраваць водгук, ацаніць прадукты/паслугі нашага банка і стаць «тайным пакупніком».

Наш банк укараніў новы сэрвіс «Кіраванне якасцю абслуговання». У рамках гэтага сэрвісу карпаратыўныя кліенты могуць напісаць аб тым, ці задаволены яны ўзаемадзеяннем з супрацоўнікамі банка, ацаніць прадукты і паслугі, прапанаваць нам сваю ідэю, накіраваць водгук, а таксама стаць тайным пакупніком.

uko

Усе меркаванні і ацэнкі працы мы абавязкова разгледзем, некаторыя прапановы — ажыццявім. Кіраваць якасцю абслугоўвання можна тут.

Жадаеце заўсёды быць у курсе апошніх навін? Падпішыцеся!