Digital-агенцтва AMDG апублікавала рэйтынг бачнасці сайтаў кампаній у Google і «Яндэксе» за май. Як паведамляе партал www.marketing.by, у параўнанні з мінулым месяцам актыўнасць спажыўцоў павялічылася, як і колькасць запытаў у пашукавіках.
Аднак у разрэзе банкаў ужо не першы год лідарскую пазіцыю займае «Беларусбанк», які з паказчыкам у 67,91% і з вялікім адрывам ад іншых фінансавых устаноў размяшчаецца на першым месцы.
Другое месца ў рэйтынгу з паказчыкам 33,80% заняў «Прыорбанк», трэцяе - «Альфа-Банк» з паказчыкам у 24,15%.
Рэйтынг бачнасці сайта дазваляе зразумець, наколькі папулярны і запатрабаваны брэнд у пошукавых сістэмах у параўнанні з канкурэнтамі.
Каманда «Беларусбанка» кажа дзякуй сваім кліентам за тое, што па-ранейшаму аддаюць перавагу менавіта нашаму банку.
Аддзел камунікацый