Навіны банка і прэс-рэлізы
21.05.2020

Дадатак спампавалі больш за 30 000 разоў. Новы сэрвіс аплаты праезду выклікаў цікавасць у мінчан

Больш за два тыдні ў Мінску працуе новы сэрвіс па аплаце праезду ў грамадскім транспарце. За гэты час з дапамогай прыкладання TIX было набыта больш за 2000 квіткоў і здзейснена парадку 1000 паездак!

Цяпер набыць і пагасіць білет з дапамогай сэрвісу могуць пакуль пасажыры папулярных маршрутаў №100 і № 1.

 tix-1

Каб скарыстацца дадаткам, яго трэба ўсталяваць на свой тэлефон з дапамогай Google Play або AppStore і прывязаць банкаўскую карту. Яна можа быць выпушчана любым банкам свету (Visa, Mastercard, БелКарт). Далей трэба набыць адзін або некалькі квіткоў - гэта можна зрабіць не толькі ў транспарце ці на прыпынку, але нават дома.

 tix-2

tix-3

Важна тое, што спісанне сумы адбываецца ў рэальным часе, калі вы купляеце білет. Таксама неабходны доступ да GPS і Bluetooth, каб TIX дакладна вызначыў месцазнаходжанне прыпынку грамадскага транспарту і нумар маршруту. А калі патрэбны транспарт будзе пад'язджаць, на экране адлюструецца яго нумар і прапанова - аплаціць. Вам трэба пацвердзіць аплату, як бы пракампасціраваць электронны білет: націснуць на кнопку «Аплаціць» насупраць нумара неабходнага транспартнага сродку.

Дарэчы, прыкладанне TIX ўжо спампавалі больш за 30 000 разоў.

 tix-4

Адным з галоўных пераваг сэрвісу TIX з'яўляецца надзейнасць і бяспека аплаты, якую гарантуе «Беларусбанк». Найбуйнейшы банк краіны сумесна з кампаніяй "Сістэмныя тэхналогіі" і Мінсктрансам рэалізуе гэты праект.Кантралёрам, якія правяраюць аплату праезду, можна паказаць электронны білет на экране смартфона.

 tix-5

tix-6

Сэрвіс ўжо больш за два гады паспяхова працуе ў Брэсце. З яго дапамогай праезд там аплачваюць каля 30 тысяч разоў у месяц. Сваімі ўражаннямі аб рабоце сэрвісу ўжо актыўна дзеляцца яго карыстальнікі:

- Карыстаюся сэрвісам TIX практычна з моманту яго запуску ў Брэсце. Як даведалася пра яго з'яўленне, адразу ўстанавіла прыкладанне. Езджу на грамадскім транспарце рэдка, разы два на тыдзень. Наяўных у кішэні практычна ніколі няма, для разлікаў выкарыстоўваю карту. Раней, каб набыць квіток у кіроўцы, трэба было гойсаць па кішэнях і шукаць дробязь, ці загадзя бегчы ў киёск. Цяпер усё намнога прасцей і зручней.
- Як толькі даведалася пра з'яўленне прыкладання, адразу скачала. Ва ўмовах каронавируснай інфекцыі ім вельмі зручна карыстацца: не трэба чапаць поручні, манеткі, талончыкі і гэтак далей. Да таго ж на работу пастаянна спяшаешся, няма часу стаяць у чарзе у кіёск па праязны квіток. Зараз я спакойна заходжу ў аўтобус і ўжо там, праз прыкладанне, аплачваю праезд. Усе зручна і без лішніх нерваў.- Зручна, што, выкарыстоўваючы адзін рахунак, можна купіць адразу некалькі квіткоў. Выдатна, што з'явіўся такі сэрвіс. Чакаю, калі яго можна будзе выкарыстоўваць і ў іншых відах транспарту.
- Дадатак спадабаўся, таму што ён просты і зразумелы. За ўвесь час, што ім карысталася, ён ні разу не глючыў. Крута, што можна купляць некалькі квіткоў адразу, і аплачваць праезд, напрыклад, за дваіх. Адзіны пакуль мінус для мяне - у дадатку мала маршрутаў транспарту. Спадзяюся, што да "сотцы" і "адзінкі" далучацца іншыя аўтобусы і тралейбусы, таму што па гэтых маршрутах я езджу рэдка.

 tix-7

Пры рэалізацыі новага сэрвісу ўлічваўся лепшы вопыт, у тым ліку і міжнародны - каб жыхарам і гасцям сталіцы спадабаліся і зручнасць, і надзейнасць мабільнай аплаты. На думку распрацоўшчыкаў, у перспектыве яны гатовы тыражаваць прыкладанне TIX на ўвесь грамадскі транспарт сталіцы і іншых гарадоў. 

Аддзел камунікацый