Навіны банка і прэс-рэлізы
27.06.2018

«Беларусбанк» узначаліў рэйтынг бачнасці беларускіх банкаў у Інтэрнэце

Digital-агенцтва «ARTOX media» правяло аналіз беларускага рынку пошукавага прасоўвання ў сетцы Інтэрнэт у маі. Кожны месяц спецыялісты кампаніі пры дапамозе інструментаў SimilarWeb аналізуюць беларускія сайты па паказчыку бачнасці.

Даследаванне праводзіцца ў 8 тэматыках. Задача даследавання - ацаніць эфектыўнасць працы беларускіх кампаній па прасоўванні сваіх сайтаў у пошукавых сістэмах Яндэкс і Google. Вымярэнні праводзіліся з 30 красавіка па 1 чэрвеня.

У частцы тэматычных рэйтынгаў за май 2018 гада ў катэгорыі «Банкі» лепшым па паказчыку бачнасці ў пошукавых сістэмах стаў «Беларусбанк». Фінансавая ўстанова заняла першае месца з 58%.

Вынікі даследавання

artox

Па матэрыялах партала www.marketing.by.

Аддзел камунікацый ААТ «ААБ Беларусбанк»