Digital-агенцтва «ARTOX media» правяло аналіз беларускага рынку пошукавага прасоўвання ў сетцы Інтэрнэт у маі. Кожны месяц спецыялісты кампаніі пры дапамозе інструментаў SimilarWeb аналізуюць беларускія сайты па паказчыку бачнасці.
Даследаванне праводзіцца ў 8 тэматыках. Задача даследавання - ацаніць эфектыўнасць працы беларускіх кампаній па прасоўванні сваіх сайтаў у пошукавых сістэмах Яндэкс і Google. Вымярэнні праводзіліся з 30 красавіка па 1 чэрвеня.
У частцы тэматычных рэйтынгаў за май 2018 гада ў катэгорыі «Банкі» лепшым па паказчыку бачнасці ў пошукавых сістэмах стаў «Беларусбанк». Фінансавая ўстанова заняла першае месца з 58%.
Вынікі даследавання
Па матэрыялах партала www.marketing.by.
Аддзел камунікацый ААТ «ААБ Беларусбанк»