Крэда прадпрымальніка «час – грошы» ў цяперашні час дапаўняецца яшчэ адной каштоўнасцю – інфармацыяй. Валоданне актуальнай і дакладнай інфармацыяй аб дзеючых і патэнцыяльных контрагентах дазваляе прымаць узважаныя рашэнні аб супрацоўніцтве, быць упэўненым у надзейнасці і добрасумленнасці партнёра, забяспечыць аптымальную бяспечнасць бізнесу, мінімізаваць рэпутацыйныя рызыкі.
Калі мэтазгодна праводзіць праверку контрагента?
- Перад выбарам кампаніі для доўгатэрміновага супрацоўніцтва;
- Перад заключэннем кантракту з новым партнёрам;
- Пастаўшчыку перад заключэннем кантракту з адтэрміноўкай плацяжу;
- Пакупніку перад заключэннем кантракту з перадаплатай;
- У іншых выпадках пры неабходнасці.