Услуги:

Операции по вкладам и счетам физических лиц

Обслуживание юридических лиц и индивидуальных предпринимателей

Прием платежей

Предоставление страховых услуг

Валютно-обменные операции

Операции с платежными карточками

Операции с ценными бумагами

Переводы

Операции с монетами

Операции с лотерейными билетами

Банковское хранение

Кредитные операции физических лиц

Операции с коммерческими чеками

Другие операции

Вярнуцца на старонку

Выберите интересующий Вас вклад и нажмите кнопку «Подробнее»

Рэкламная гульня «Час адпачываць з БЕЛКАРТ!»

Рэкламная гульня «Час адпачываць з БЕЛКАРТ!»

«Беларусбанк» прапануе новыя выпускі ІНТЭРНЭТ-АБЛІГАЦЫЙ!

«Беларусбанк» прапануе новыя выпускі ІНТЭРНЭТ-АБЛІГАЦЫЙ!

Крэдыт на рэфінансаванне «Удалае абнаўленне»

Крэдыт на рэфінансаванне «Удалае абнаўленне»

Карта растэрміноўкі «Магніт»

Карта растэрміноўкі «Магніт»

Клуб «Карт-бланш»

Клуб «Карт-бланш»

Клуб #настарт

Клуб #настарт

Клуб «Аксаміт»

Клуб «Аксаміт»

КАРТКА MASTERCARD ААТ «ААБ БЕЛАРУСБАНК» ДОРЫЦЬ МЕСЯЦ ПАДПІСКІ АД MEGOGO!

КАРТКА MASTERCARD ААТ «ААБ БЕЛАРУСБАНК» ДОРЫЦЬ МЕСЯЦ ПАДПІСКІ АД MEGOGO!

КРЭДЫТЫ НА НАБЫЦЦЁ АЎТАМАБІЛЯЎ

КРЭДЫТЫ НА НАБЫЦЦЁ АЎТАМАБІЛЯЎ

Комплексны банкаўскі прадукт «Свабодны выбар»

Комплексны банкаўскі прадукт «Свабодны выбар»

КРЭДЫТ на спажывецкія патрэбы без паручыцеляў

КРЭДЫТ на спажывецкія патрэбы без паручыцеляў

  • Перавагі VIP-абслугоўвання

    Перавагі VIP-абслугоўвання

    Канфідэнцыяльнасць, індывідуальны падыход і высокі ўзровень зручнасці абслугоўвання

  • Прэміяльныя карты

    Прэміяльныя карты

    Карткі з унікальнымі магчымасцямі для кліентаў, якія часта падарожнічаюць, цэняць камфорт і высокі ўзровень сэрвісу

  • Давернае кіраванне

    Давернае кіраванне

    Давернае кіраванне – спалучэнне высокай даходнасці ад інвесціравання сродкаў на рынку каштоўных папер

  • Індывідуальныя банкаўскія сейфы

    Індывідуальныя банкаўскія сейфы

    Індывідуальныя дэпазітныя сейфы для захоўвання дакументаў і каштоўнасцей – гэта адзін з самых бяспечных і зручных для Вас спосабаў захоўвання каштоўнасцей

Cвяточная акцыя для юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў

Cвяточная акцыя для юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў

Сэрвіс праверкі контрагентаў

Сэрвіс праверкі контрагентаў

Новая прапанова – спецыяльна для індывідуальных прадпрымальнікаў!

Новая прапанова – спецыяльна для індывідуальных прадпрымальнікаў!

Прымайце плацяжы па картках з дапамогай мабільнай прылады

Прымайце плацяжы па картках з дапамогай мабільнай прылады

Праграма падтрымкі суб'ектаў малога і сярэдняга бізнесу

Праграма падтрымкі суб'ектаў малога і сярэдняга бізнесу

Комплексная падтрымка бізнесу

Комплексная падтрымка бізнесу

Паслугі цэнтра кліенцкай падтрымкі ААТ "ААБ Беларусбанк"

Паслугі цэнтра кліенцкай падтрымкі ААТ "ААБ Беларусбанк"

Беларусбанк разбівае міфы пра акрэдытывы

Беларусбанк разбівае міфы пра акрэдытывы

Гандлёвае фінансаванне

Гандлёвае фінансаванне

  • Філіяльная
    сетка
  • Інтэрнэт-
    банкінг
  • М-банкінг
  • Кліент-банк
    (WEB)
  • Анлайн заяўкi,
    даведнік
    па паслугах
  • 147

У трэці раз «Беларусбанк» пацвердзіў сваё званне «Самы спагадлівы банк» па версіі партала infobank.by (прэс-рэліз)

09.03.2017

otzyv_2016

Па выніках конкурсу «Спажывецкі вопыт - 2016», які праводзіць уплывовы фінансавы інтэрнэт-партал Інфабанк, ААТ «ААБ Беларусбанк» у трэці раз было названа пераможцам у спецыяльнай намінацыі  «Самы спагадлівы Банк - 2016». Праект ахапіў 24 камерцыйныя банкі, 9 найбуйнейшых гарадоў рэспублікі. У цэнтр увагі трапілі папулярныя банкаўскія паслугі, каналы дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання, сэрвіс «Інтэрнэт-банкінг».

«Наш банк быў вызначаны як банк, які хутчэй за іншыя рэагуе на ўсе водгукі кліентаў. Хаця і кажуць, што снарад двойчы ў адну мэту не трапляе, але гэта як раз той выпадак, калі трапляе і двойчы, і тройчы, — жартуе Андрэй Корбут, дырэктар Кантакт-цэнтра «Беларусбанка», падчас цырымоніі ўручэння дыпломаў. — Дзякуючы нашым аператарам, якія адказваюць кліентам па нумары 147 і якія працуюць з водгукамі на партале infobank.by ды і на іншых сайтах, нам удаецца аператыўна і па сутнасці вырашаць праблемы кліентаў».

Без дапамогі зацікаўленых дэпартаментаў — распрацоўшчыкаў канкрэтных прадуктаў поспех не быў бы магчымым, лічаць у Кантакт-цэнтры.  

«Я заўсёды арыентую нашых спецыялістаў на тое, што яны не проста павінны «рабіць адпіскі» на сайце, але вырашаць праблему і, галоўнае, — трымаць кліента ў курсе. Мабыць, таму сярод водгукаў кліентаў банка так многа зваротаў са статусам «праблема вырашана»,  дадае Андрэй Корбут.

Кліенты ў «Беларусбанк» звяртаюцца не толькі за кансультацыяй, але і з нестандартнымі пытаннямі.

«Адна справа, калі гаворка ідзе аб заблакіраваным Інтэрнэт-банкінгу або неправамерна спісаных грашах пры разліку за пакупкі ў Інтэрнэце, і зусім іншае, калі прыходзіцца разбірацца з сітуацыямі карпаратыўных кліентаў. У апошнім выпадку разумееш, што кожны няправільны крок нашых спецыялістаў небяспечны тым, што цэлае прадпрыемства можа сысці з абслугоўвання. І ў такіх выпадках для вырашэння праблемы прыходзіцца "павазіцца" значна больш»,  тлумачыць каіраўнік.  

 Кантакт-цэнтр стараецца працаваць так, каб больш было станоўчых водгукаў кліентаў.

«Але, шчыра кажучы, не пасуем мы і перад негатывам. Скаргі і прапановы — гэта наш стымул да развіцця, сцвярджае Андрэй Корбут. —Вельмі радуе, калі кліенты з разуменне справы даюць нейкія практычныя парады адносна таго, як удасканаліць Інтэрнэт- і М-банкінг, іншыя сэрвісы банка. Заўсёды ўважліва разглядаем такія звароты, перадаём іх зацікаўленым службам. Адным словам, чаго не зробіш, каб кліент застаўся задаволены!»

Улічваючы вялізную кліенцкую базу найбуйнейшага банка краіны, стаць у трэці раз «Самым спагадлівым банкам» вельмі няпроста. Але супрацоўнікі Кантакт-цэнтра плануюць працягваць у тым жа накірунку.

«Поспех заўсёды акрыляе і мытывуе. У рэшце рэшт, кожны з нас разумее: больш вырашаных праблем — больш задаволеных і лаяльных кліентаў. А праблем не бывае толькі ў таго, хто не працуе»,  дадае Андрэй Корбут.

 

Даведка:

Кантакт-цэнтр «Беларусбанка» быў створаны ў 2010 годзе. У цяперашні час тут працуе 60 чалавек, задача якіх даць адчуць кожнаму кліенту, што гэта банк, у якім вас чуюць.

 

Калі Вы заўважылі недакладнасць, калі ласка, выдзеліце яе і націсніце Ctrl+Enter
/ / / У трэці раз «Беларусбанк» пацвердзіў сваё званне «Самы спага...