Навіны банка і прэс-рэлізы
08.04.2009

Лепшыя ў свеце!

Удзел у любым конкурсе – гэта жаданне быць наперадзе ўсіх, расказаць пра свае дасягненні, магчымасць прааналізаваць сваю дзейнасць у адпаведнасці з сучаснымі рынкавымі крытэрамі, параўнаць сваю працу з актыўнасцю канкурэнтаў, а ў далейшым – стымул быць стаць яшчэ лепш.

Менавіта таму штогод ААТ «ААБ Беларусбанк» прымае ўдзел у конкурсных праграмах кампаніі Western Union – «лепшыя каманды краіны» і «Клуб 500». За апошнія некалькі гадоў Перамогі ў дадзеных конкурсах сталі добрай традыцыяй для спецыялістаў банка, якія ажыццяўляюць пераклады па сістэме Western Union і для банка, у цэлым.

Вось і па выніках працы ў 2008 годзе ў намінацыі "Лепшая якасць абслугоўвання" ў рэгіёне Усходняй Еўропы і СНД конкурсу "Клуб 500" перамагло аддзяленне № 703/80 ААТ "ААБ Беларусбанк", г. Бабруйск. Незалежная аўдытарская кампанія, запрошаная Western Union для ацэнкі працы пунктаў абслугоўвання, адзначыла высокую ступень прафесіяналізму аператараў дадзенага аддзялення, іх добразычлівасць і ветлівасць у адносінах да кліентаў. А ўзровень якасці абслугоўвання ў дадзеным пункце склаў 96 балаў па 100 бальнай шкале!

Для ўдзелу ў цырымоніі ўзнагароджання Кампанія Western Union запрасіла спецыялістаў па аперацыйнай-касавай працы аддзялення № 703/80 – Чаркашыну галіну, Мядзведзеву Алену і Скудную Святлану, а таксама Русака Аляксандра, начальніка ўпраўлення міжнародных разлікаў у г. Кейптаўн, Паўднёва-Афрыканская Рэспубліка.

Час, праведзены ў гэтай краіне, цёплы сардэчны прыём, мерапрыемствы, у якіх нашы спецыялісты прынялі самы актыўны ўдзел, экскурсіі па горадзе, на сталовую гару, на знакамітыя вінаградныя фермы пар, а таксама, вядома, сама цырымонія ўзнагароджання пакінулі самыя яркія і незабыўныя ўражанні.

Пасля ж заканчэння фінальнай частцы праграмы «Клуб 500» ў г. Кейптаўн пачала працу штогадовая канферэнцыя агентаў кампаніі Western Union, у якой прынялі ўдзел кіраўнікі банкаў і фінансавых кампаній свету.

Падчас гэтай канферэнцыі абмяркоўваліся новыя магчымасці сістэмы Western Union і перспектывы яе развіцця. Кіраўнікі кампаніі распавялі аб пашырэнні глабальнага прысутнасці Western Union, ўмацаванні ўзаемаадносін з партнёрамі і падтрымцы кампаніяй ўсіх іх пачынанняў.

Па словах віцэ-прэзідэнта кампаніі Western Union Хикмета Эрсека, актыўны рост аперацый на міжнародных рынках у сегменце "пераклады грашовых сродкаў паміж фізічнымі асобамі" выкліканы, перш за ўсё, развіццём сеткі пунктаў абслугоўвання банкамі-партнёрамі і іх маркетынгавымі ініцыятывамі, звязанымі з прасоўваннем паслугі.

Але самым уражлівым момантам дадзенай канферэнцыі з'явілася цырымонія ўзнагароджання банкаў і фінансавых кампаній свету, якія дабіліся найбольш адчувальных паказчыкаў пры працы з сістэмай Western Union.

Сапраўдным прарывам можна было б назваць Уключэнне ААТ» ААБ Беларусбанк «у спіс намінантаў на прысуджэнне прыза» за лепшую якасць абслугоўвання кліентаў " (Excellence Service), тым больш, што ў дадзенай намінацыі, акрамя нашага банка, было прадстаўлена яшчэ 12 банкаў і фінансавых кампаній з розных краін свету - Індыі, Аўстраліі, Чэхіі, Грэцыі, Румыніі, Ганконга і іншых.

Аднак перамога ў дадзенай намінацыі І прызнанне ААТ «ААБ Беларусбанк» лепшым банкам у свеце па якасці абслугоўвання кліентаў па сістэме Western Union стала нечаканасцю і выдатнай падзеяй для ўсіх нас!

Акрамя віншаванняў пры ўручэнні прыза нашаму банку была выказана шчырая падзяка за плённую і эфектыўную працу, накіраваную на развіццё паслуг грашовых пераводаў Western Union, а таксама быў адзначаны высакакласны сэрвіс нашых аператараў і камфортныя ўмовы, створаныя ААТ  «ААБ Беларусбанк»  сваім кліентам.

Кампанія Western Union таксама высока ацаніла лідзіруючыя пазіцыі нашага банка на рынку рознічнага банкаўскага абслугоўвання ў Рэспубліцы Беларусь і аб'ём грашовых пераводаў, якія ажыццяўляюцца супрацоўнікамі банка з года ў год. Пацвярджэннем дадзенай ацэнкі з'явілася дадатковае ўзнагароджанне па выніках працы ў 2008 годзе ў суме двух з паловай мільёнаў расійскіх рублёў, пералічанае кампаніяй Western Union нашаму банку.

Безумоўна, прызнанне ААТ  «ААБ Беларусбанк» лепшым банкам свету па якасці абслугоўвання кліентаў стала пацвярджэннем дакладнай стратэгіі банка, накіраванай на пастаяннае павышэнне якасці і павелічэння пераліку прадастаўляемых паслуг па пераводзе сродкаў кліентаў.

Такая ўзнагарода – не толькі важны крытэрый ацэнкі работы банка, але і паказчык кліентарыентаванасці і прафесіяналізму супрацоўнікаў. І ў той жа час званне лепшага ў свеце банка абавязвае больш строга і сур'ёзна ставіцца да сябе і да сваёй працы. Толькі з такім стаўленнем да дасягнутых паказчыках магчыма рухацца да новых вяршыняў і здзяйсненняў.

Лепшы банк кліентаарыентаваны банк

Жадаеце заўсёды быць у курсе апошніх навін? Падпішыцеся!