Паслугі і сэрвісы, якія прадастаўляюцца членам Клуба (Visa Platinum)Оформление (обновление) прекращено с 19.09.2023

Да 3%
мані-бэк ў партнёраў

SMS-паведамленне
аб расходных і прыходных аперацыях

Выпіска
па ліку за любы перыяд

 


visa

2 гады
тэрмін дзеяння

BYN, USD, EUR, RUB
валюта рахунку


Паслугі і сэрвісы, якія прадастаўляюцца членам Клуба (Visa Platinum)

Прэміяльныя прадукты

— Адкрыццё тэрміновага безадзыўнага банкаўскага ўкладу ў беларускіх рублях «Паспяховы Безадзыўны» і/або «Паспяховы Безадзыўны Анл@йн».

— Фарміраванне і кіраванне персанальным партфелем замежных каштоўных папер партфельным кіраўніком у адпаведнасці з індывідуальнымі перавагамі кліента ў суадносінах узроўню рызыкі і даходнасці (давернае кіраванне грашовымі сродкамі па форме «поўнае»).

— Страхаванне трымальніка карткі ад няшчасных выпадкаў і хвароб на час паездкі за мяжу (ЗАСТ «Прамтрансінвест»).

— Заключэнне са зніжкай 15% дагавору добраахвотнага страхавання ад траўм «Экспрэс» і (або) дагавору добраахвотнага комплекснага страхавання маёмасці і грамядзянскай адказнасці яе карыстальнікаў, і (або) дагавору добраахвотнага комплекснага страхавання домаўладанняў і грамадзянскай адказнасці пры карыстанні імі (БРУСП «Белдзяржстрах»).

— Афармленне па выбары кліента у якасці 1 асноўнай і (або) 2 дадатковых картак Visa Gold  тэрмінам дзеяння 2 гады.

Персанальнае абслугоўванне

 прадастаўляецца на падставе дагавору на персанальнае банкаўскае абслугоўванне ў рамках Клуба «Персона»

Выключна для Членаў Клуба «Персона» пры адпаведнасці крытэрыям аднясення да прэміяльных катэгорый прадастаўляецца эксклюзіўная магчымасць скарыстацца паслугай персанальнага банкаўскага абслугоўвання ў ААТ «ААБ Беларусбанк».

Персанальнае банкаўскае абслугоўванне Членаў Клуба «Персона» прадастаўляецца на падставе дагавора і ўключае ў сябе наступныя паслугі:

  • Прадастаўленне персанальнага менеджара;
  • Абслугоўванне ў VIP-зонах банка;
  • Арганізацыя абслугоўвання ў зручны час у рамках устаноўленага рэжыму працы падраздзялення банка з кліентамі;
  • Арганізацыя прыярытэтнага абслугоўвання у падраздзяленнях банка, у якіх ёсць такая магчымасць, з папярэднім узгадненнем часу наведвання з персанальным мэнэджэрам;
  • Падрыхтоўка дакументаў, неабходных для здзяйснення аперацый;
  • Суправаджэнне пры правядзенні аперацый;
  • Падбор неабходных банкаўскіх прадуктаў і паслуг зыходзячы з індывідуальных запытаў і патрэб;
  • Забеспячэнне інфармацыйнымі матэрыяламі аб прадуктах і паслугах банка;
  • Інфармаванне (па тэлефоне і/або электроннай пошце, і/або іншых каналах сувязі) аб актуальным стане рахункаў; аб набліжэнні тэрмінаў вяртання ўкладаў (дэпазітаў) па адпаведных дагаворах банкаўскіх укладаў (дэпазітаў), тэрміну заканчэння дзеяння банкаўскіх плацежных картак, даверанасцей, засведчаных банкам, тэрмінаў выканання крэдытных абавязацельстваў; аб дастатковасці сродкаў на рахунку для выканання даручэнняў кліента, неабходнасці своечасовага пераафармлення дакументаў і правядзення плацяжоў.

Таксама для блізкіх людзей Членаў Клуба «Персона» (муж(жонка), дзеці, бацькі, браты і сёстры) персанальне абслугоўванне  можа аказвацца ў частцы прадастаўлення наступных паслуг прадастаўляецца на падставе дагавораў на персанальнае банкаўскае абслугоўванне ў рамках Клуба «Персона», заключаных з 12.10.2018:

  • абслугоўвання ў VIP-зонах банка;
  • атрымання інфармацыі (па тэлефоне і/або электроннай пошце, і/або іншых каналах сувязі) уладальніка рахунку (плацежнай карткі і інш.) аб набліжэнні тэрмінаў вяртання аформленых на іх імя ўкладаў (дэпазітаў) па адпаведных дагаворах банкаўскіх укладаў (дэпазітаў), тэрміну заканчэння дзеяння банкаўскіх плацежных картак, даверанасцей, засведчаных банкам, тэрмінаў выканання крэдытных абавязацельстваў;
  • суправаджэння персанальным менеджарам пры правядзенні аперацый і пры неабходнасці іншых паслуг.

Пералік VIP-зон

Пры асабістай сустрэчы, у любы зручны для Вас час, мінаючы чэргі, Вы зможаце вырашыць усе пытанні, звязаныя з банкаўскім абслугоўваннем у падраздзяленнях банка, размешчаных па адрасе:

  • г. Мінск, пр. Дзяржынкага, 18;
  • г. Мінск, вул. Раманаўская Слабада, 9;
  • г. Мінск, вул. Кісялёва, 17-58;
  • г. Мінск, вул. Даўгабродская,1;
  • г. Мінск, вул. Сурганава, 47а;
  • г. Мінск, вул. Варанянскага, 7а;
  • г. Мінск, пр. Незалежнасці, 56;
  • г. Брэст, вул. Маскоўская,202;
  • г. Віцебск, вул. Смаленская, 9а-1;
  • г. Гомель, пр. Леніна, 19;
  • г. Гродна, вул. Ажэшкі, 4;
  • г. Магілёў, вул. Першамайская, 71а-2.

Якасны сэрвіс

  • Абарона пакупак. Страхаванне ад страты, крадзяжу або выпадковага пашкоджання тавару на працягу 90 дзён з моманту пакупкі.

Прывілеі

— Вяртанне грашовых сродкаў (мані-бэк) ад здзейсненых безнаяўных аперацый (парадак налічэння і выплаты мані-бэка прадугледжаны праграмай «Ваш бонус».)

Расходныя безнаяўныя аперацыі для налічэння мані-бэка (назва арганізацыі гандлю (сэрвісу))

Памер мінімальнай сумы аперацыі, бел. руб.

Памер мані-бэка, %

Максімальная сума мані-бэка на 1 карту на працягу каляндарнага месяца/каляндарнага года, бел. руб.

1. Пры здзяйсненні пакупак у арганізацыях-партнёрах банка. 

до 3

2. Пры разліках у арганізацыях гандлю (сэрвісу), у тым ліку ў сетцы Інтэрнэт

30,00

1

300,00

у год

— Вяртанне грашовых сродкаў (мані-бэк) у памеры 5% ад куплі білетаў на цягнікі БЧ (праграма лаяльнасці «Экспрэс»).

— Змена ПІН-кода (устанаўленне ПІН-кода па выбары кліента) па асноўнай картцы ў банкаматах і інфакіёсках банка без спагнання ўзнагароджання.

 SMS-паведамленне аб расходных і прыходных аперацыях .

— Інфармаванне пра дату наступлення тэрміну заканчэння дзеяння карткі шляхам накіравання SMS-паведамлення.

— Карыстанне паслугай «М-банкінг» у рамках пакета «Поўны».

— Удзел у праграме лаяльнасці плацежнай сістэмы Visa International.

— Зніжкі ў рамках сэрвісу «Камплімент ад банка»

Банк мае права ў аднабаковым парадку змяніць пералік  уключаных сэрвісаў і ўмовы іх прадастаўлення. Пра пазначаныя змяненні банк інфармуе шляхам размяшчэння адпаведнай інфармацыі на сайце банка – belarusbank.by

 

Узнагароджанне за абслугоўванне карткі Visa Platinum (тэрмін дзеяння 2 гады)

Найменне аперацыі

Абслугоўванне асноўнай карткі

Пры афармленні карткі ва ўстанове банка

аднаразовае спагнанне ўзнагароджання ў момант афармлення карткі

125,00 бел. руб. 

Штомесячнае спагнанне ўзнагароджання 1

Узнагароджанне спаганяецца, пачынаючы з месяца, наступнага за месяцам выдача карткі, па месяц, у якім заканчваецца тэрмін дзеяння карткі, уключна.

У месяцы, у якім аб'ём адлюстраваных па ліку безнаяўных расходных аперацый з выкарыстаннем карткі (ак) або яе (іх) рэквізітаў у арганізацыях гандлю (сэрвісу) (за выключэннем арганізацый гандлю (сэрвісу), якім прысвоены МСС-коды: 9402, 4900, 4814, 4829, якія пачынаюцца з лічбы 6) складае 700,00 бел. руб. і больш (350 адзінак валюты і больш або 20650 расійскіх рублёў і больш), штомесячнае ўзнагароджанне за абслугоўванне карткі не спаганяецца.

5,50 бел. руб. 

Пры афармленні карткі з дапамогай сістэмы «Інтэрнэт-банкінг», паслугі «М-банкінг», сайта банка, Кантакт-цэнтра, інфакіёска

90,00 бел. руб.

Штомесячнае спагнанне ўзнагароджання 1

Узнагароджанне спаганяецца, пачынаючы з месяца, наступнага за месяцам выдача карткі, па месяц, у якім заканчваецца тэрмін дзеяння карткі, уключна.

У месяцы, у якім аб'ём адлюстраваных па ліку безнаяўных расходных аперацый з выкарыстаннем карткі (ак) або яе (іх) рэквізітаў у арганізацыях гандлю (сэрвісу) (за выключэннем арганізацый гандлю (сэрвісу), якім прысвоены МСС-коды: 9402, 4900, 4814, 4829, якія пачынаюцца з лічбы 6) складае 700,00 бел. руб. і больш (350 адзінак валюты і больш або 20650 расійскіх рублёў і больш), штомесячнае ўзнагароджанне за абслугоўванне карткі не спаганяецца.

 5,50 бел. руб. 

Налічэнне працэнтаў на суму сродкаў, якія захоўваюцца на рахунку

 

1 у выпадку нявыплаты ўзнагароджання за абслугоўванне карткі, якая падлягае штомесячнай (штогадовай) выплаце, у тэрмін, прадугледжаны дагаворам аб выкарыстанні карткі, ажыццяўляецца аўтаматычная блакіроўка карткі шляхам пастаноўкі яе ў стоп-ліст. Адмена блакавання магчыма пры ўмове пагашэння кліентам сумы запазычанасці па ўліку пратэрмінаванай і тэрміновай запазычанасці. Пасля канфіскацыі карткі з стоп-ліста налічэнне ўзнагароджання за абслугоўванне карткі ажыццяўляецца з месяца, у якім адноўлена абслугоўванне карткі (адмена блакавання карткі).

Поўны пералік памераў узнагароджанняў па картках

*Выявы картак, размешчаныя на карпаратыўным сайце, а таксама на лендынгавых старонках Клубаў выкарыстоўваюцца ў азнаямленчых мэтах і могуць мець нязначныя адрозненні ад атрыманых кліентамі банка