Эквайрынг арганізацый гандлю (сэрвісу)

ААТ «ААБ Беларусбанк» аказвае паслугі па правядзенні разлікаў па аперацыях, з выкарыстаннем банкаўскіх плацежных картак у арганізацыях гандлю (сэрвісу) (эквайрынг).

Агульная інфармацыя

 

ААТ «ААБ Беларусбанк» прапануе выгадныя ўмовы:

  • сціслыя тэрміны выканання работ;
  • магчымасць інтэграцыі плацежных тэрміналаў з камп’ютарна-касавымі сістэмамі АГС;
  • прынцып правядзення аперацый па плацежных картках, спецыфікацыя тэрмінальнага абсталявання адпавядае патрабаванням плацежных сістэм Visa International, MasterCard WorldWide, American Express (AMEX) і БЕЛКАРТ;
  • разгляд магчымасці арганізацыі сумесных з АГС праграм лаяльнасці, мэтай якіх з’яўляецца стымуляванне трымальнікаў картак да ажыццяўлення плацяжоў.  

Спецыялісты ААТ «ААБ Беларусбанк» гатовы прадаставіць Вам падрабязную інфармацыю аб паслузе эквайрынгу і адказаць на Вашы пытанні. Звязацца з намі можна па адзіным нумары Кантакт-цэнтра: 147.

Гандлёвы эквайрынг

УВАГА: у адпаведнасці з Пастановай Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь ад 26.05.2014 №343 з 01.01.2017 банкам арганізуецца падключэнне абсталявання, у тым ліку тэрміналаў (mPOS), толькі з магчымасцю рэгістрацыі аперацый па тэхналогіі радыёчастотнай ідэнтыфікацыі.

Эквайрынг арганізацый гандлю (сэрвісу) прадугледжвае ўстаноўку тэрмінальнага абсталявання наступных відаў:
  • Dial-up тэрмінал - падключэнне ажыццяўляецца з дапамогай камутаваных тэлефонных ліній сувязі (dial-up, звычайная тэлефонная лінія),
  • GSM/GPRS тэрмінал (стацыянарны/пераносны) - падключэнне ажыццяўляецца праз аператараў мабільнай сувязі,
  • Ethernet тэрмінал - падключэнне ажыццяўляецца з выкарыстаннем сеткі Internet.

Для набыцця (тэхнічнай падтрымкі) тэрмінальнага абсталявання неабходна звярнуцца да пастаўшчыкоў:
ААТ «Банкаўскі працэсінгавы цэнтр» (www.npc.by, www.mpos.by):

  • тэл. (017) 299-25-52 – набыццё тэрмінальнага абсталявання,
  • тэл. (017) 299-25-24 – тэхнічная падтрымка;

ТАА «ТУССОН» (www.eftpos.by):

  • тэл. (017) 389-76-67(68) – набыццё тэрмінальнага абсталявання,
  • тэл. (017) 389-76-77 – тэхнічная падтрымка.

ТАА «ВІАЛ-КАС-БЕЛ» (www.vial.by.):

  • тэл. (017) 245- 22- 11 – набыццё тэрмінальнага абсталявання,
  • тэл. (017) 245- 14- 02 (даб.215) – тэхнічная падтрымка.

Дадаткова банкам рэалізавана магчымасць прадастаўлення тэрмінальнага абсталявання на ўмовах штомесячнай аплаты згодна з тарыфамі:

4.6.17.

Арганізацыя забеспячэння рэгістрацыі аперацый з плацежнымі карткамі на абсталяванні ў рамках дагавору па разліковым абслугоўванні (эквайрынгу) у арганізацыі гандлю (сэрвісу)[i]

38,00 бел. руб.
за 1 адзінку абсталявання ў месяц

[i] Пры ўмове залічэння грашовых сродкаў ад паслуг эквайрынгу на рахункі арганізацый гандлю (сэрвісу), адкрытыя ў банку. Пры ўстаноўцы абсталявання плата спаганяецца з месяца, наступнага за месяцам устаноўкі тэрмінальнага абсталявання ў арганізацыі гандлю (сэрвісу). Пры канфіскацыі абсталявання плата ажыццяўляецца за месяц, у якім была здзейснена канфіскацыя абсталявання. Дата (месяц) устаноўкі (канфіскацыі) вызначаецца з таварнай (таварна-транспартнай) накладной або акта прыёму-перадачы абсталявання, падпісанага арганізацыяй гандлю (сэрвісу) і пастаўшчыком абсталявання.

Гэты тарыф не прымяняецца да арганізацый гандлю (сэрвісу) у дачыненні да абсталявання, набытага за кошт сродкаў арганізацый гандлю (сэрвісу), а таксама абсталявання мабільнага эквайрынгу.

Мабільны эквайрынг (mPOS) - рашэнне для прыёму плацяжоў з выкарыстаннем банкаўскіх плацежных картак з выкарыстаннем спецыялізаванага тэрмінальнага абсталявання, інтэграванага з мабільным устройствам (тэлефон або планшэтны камп'ютар). Тэрмінальнае абсталяванне мабільнага эквайрынгу прызначана, перш за ўсё, для АГС, дзе ўстаноўка стацыянарных плацежных тэрміналаў з'яўляецца складанай або камерцыйна неэфектыўнай:

  • індывідуальным прадпрымальнікам;
  • натарыусам;
  • страхавым, гандлёвым і турыстычным агенцтвам;
  • службам таксі
  • кур'ерскім службам
  • інтэрнэт-крамам;
  • прадпрыемствам прыдарожнага сэрвісу і інш.

Для набыцця (тэхнічнай падтрымкі) тэрмінальнага абсталявання (mPOS) неабходна звярнуцца да пастаўшчыкоў:

ААТ «Банкаўскі працэсінгавы цэнтр» (www.npc.by, www.mpos.by):

  • тэл. (017) 299-25-52 – набыццё тэрмінальнага абсталявання,
  • тэл. (017) 299-25-24 – тэхнічная падтрымка;

ТАА «Транзакцыйныя Рашэнні» (сэрвіс «ГандлярОК») (www.gok.by):

  • тэл. (017) 200-90-33, (029) 615-90-33 – набыццё (тэхнічная падтрымка) тэрмінальнага абсталявання;

«Цэнтр інфармацыйных сэрвісаў» філіял ТАА «Інфармацыйныя вытворчыя архітэктуры» (сэрвіс «PayBycard») (www.paybycard.by):

  • тэл. (017) 217-39-12 – набыццё (тэхнічная падтрымка) тэрмінальнага абсталявання.

Патрабаванні па мінімальным абароце

 

Ў мэтах эфектыўнага выкарыстання абсталявання па абслогоўванню трэмальнікаў банкаўскіх плацежных картак арганізацыям гандлю(сэрвісу) у тэрмін не паздней за два месяцы з моманту яго ўстаноўкі неабходна забяспечыць здяйсненне аперацый аплаты па кожнай адзінцы абсталявання (атрыманага за кошт сродкаў банка) ў наступных памерах:


п/п

Тып абсталявання па абслугоўванню трымальнікаў банкаўскіх плацежных картак

Памер мінімальнага штомесячнага абароту на адзінку абсталявання (руб.)

1. Плацежны тэрмінал 10 240,00
2. Плацежны тэрмінал, які працуе сумесна (інтэгравана) з апаратна - праграмнымі комплексамі камп'ютэрна - касавых сістэм 13 350,00
3. Абсталяванне мабільнаг эквайрынгу (mPOS-тэрмінал) 1 530,00

Інтэрнэт-эквайрынг

 

Інтэрнэт-эквайрынг

Інтэрнэт-эквайрынг — дзейнасць банка-экваера, якая ўключае ажыццяўленне разлікаў з арганізацыямі гандлю (сэрвісу) па аперацыях у глабальнай камп’ютарнай сетцы Інтэрнэт, праведзеным пры выкарыстанні картак, эмітаваных гэтым банкам і іншымі банкамі-эмітэнтамі.

Для арганізацый гандлю і сэрвісу ААТ «ААБ Беларусбанк» прапануе супрацоўніцтва ў сферы Інтэрнэт-эквайрынгу ў частцы арганізацыі прыёму плацяжоў у Інтэрнэт-магазінах па банкаўскіх плацежных картках плацежных сістэм VISA International, MasterCard Worldwide, American Express (AMEX) і БЕЛКАРТ.

Запоўніць анкету (спасылка як і была на анкету) для разгляду магчымасці арганізацыі прыёму плацяжоў у Інтэрнэт-магазіне можна на карпаратыўным сайце банка.

Перавагі паслугі Інтэрнэт-эквайрынгу ААТ «ААБ Беларусбанк»:

  • прыём да аплаты банкаўскіх плацежных картак найбуйнейшых міжнародных плацежных сістэм Visa International, MasterCard Worldwide, American Express (AMEX), а таксама ўнутранай плацежнай сістэмы БЕЛКАРТ;
  • магчымасць аплаты пакупак з выкарыстаннем мабільнага дадатку «М-банкінг» ААТ «ААБ Беларусбанк»;
  • магчымасць падключэння паслугі аўтааплаты (рэкурэнтных плацяжоў);
  • кругласутачная работа сістэмы (24x7x365);
  • прадастаўленне сістэмы фрод-маніторынгу транзакцый для прадухілення спроб незаконнага выкарыстання банкаўскіх плацежных картак;
  • забеспячэнне бяспекі аперацый па банкаўскіх картках сучаснымі высокаэфектыўнымі тэхналогіямі абароны 3D-Secure;
  • сістэма спрошчанага правядзення аперацый па банкаўскіх картках для пастаянных пакупнікоў з выкарыстаннем тэхналогіі «One Click»;
  • магчымасць настройкі індывідуальнага дызайну плацежных старонак; 
  • зручны і інфарматыўны асабісты кабінет.

Анкета для разгляду магчымасці арганізацыі прыёму плацяжоў у інтэрнэт-магазіне 

Дакументы для заключэння дагавораў эквайрынгу

 

Пералік дакументаў

для прадастаўлення ў банк з мэтай заключэння дагавораў эквайрынгу[1]

  1. Копія пасведчання аб дзяржаўнай рэгістрацыі – для індывідуальнага прадпрымальніка[2],
  2. Копія Статута (устаноўчага дагавору – для кліента, дзеючага толькі на падставе ўстаноўчага дагавору), які ўтрымлівае штамп, які сведчыць аб правядзенні дзяржаўнай рэгістрацыі, – для юрыдычнай асобы.
  3. Копіі дакументаў, якія пацвярджаюць правы на арэнду або ўласнасці на офісныя, вытворчыя, складскія памяшканні, выкарыстоўваемыя для вядзення дзейнасці інтэрнэт-магазіна[3].
  4. Копіі дагавораў з пастаўшчыкамі на набыццё (арэнду) тэрмінальнага абсталявання (для сэрвісу мабільнага эквайрынгу дапускаецца прадастаўленне дакументаў, якія пацвярджаюць факт аплаты набыцця тэрмінальнага абсталявання) або дакументаў, якія пацвярджаюць факт куплі, пастаўкі (арэнды) абсталявання.
  5. Копія заявы аб рэгістрацыі інтэрнэт-магазіна ў Гандлёвым рэестры Рэспублікі Беларусь3.
  6. Копія дагавору / ліцэнзіі (калі ажыццяўляемыя віды дзейнасці падлягаюць ліцэнзіраванню або дзейнасць павінна ажыццяўляцца з дазволу праваўладальніка / ліцэнзіяра)3.
  7. Фатаграфіі ўсіх памяшканняў, выкарыстоўваемых для ажыццяўлення дзейнасці кліента (гандлёвых, складскіх, офісных)3,[4].
  8. Спіс супрацоўнікаў, якія задзейнічаны ў функцыянаванні інтэрнэт-магазіна (з указаннем П.І.І., пасад, службовых абавязкаў), падпісаны кіраўніком кліента3.
  9. Заяўкі на рэгістрацыю пункта абслугоўвання трымальніка банкаўскіх плацежных картак (на кожную адзінку абсталявання).
  10. Копіі дакументаў, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы і сведчаць асобы службовых і (або) упаўнаважаных асоб кліента.
  11. Пісьмовыя згоды службовых і (або) упаўнаважаных асоб кліента на прадастаўленне Нацыянальным банкам Рэспублікі Беларусь[5] звестак з інфармацыйных рэсурсаў і на праверку Банкам іх персанальных даных.
  12. Заява на акцэпт плацежных патрабаванняў[6].

[1] Пры прадастаўленні ў Банк завераных кліентам копій дакументаў яны павінны быць аформлены ў адпаведнасці з патрабаваннямі пункта 64 Інструкцыі па справаводстве ў дзяржаўных органах, іншых арганізацыях, зацверджанай пастановай Міністэрства юстыцыі Рэспублікі Беларусь ад 19.01.2009 №4.

[2] Можа не прадстаўляцца ў выпадку знаходжання кліента на разлікова-касавым абслугоўванні ў Банку і (або) наяўнасці ў Банку іншых дагавораў, раней заключаных з кліентам, пры ўмове наяўнасці ў Электронным дасье (сістэма SAP DMP) іх актуальных копій.

[3] Для інтэрнэт-эквайрынгу.

[4] Можа прадастаўляцца як у электронным выглядзе (e-mail), так і на папяровым носьбіце.

[5] Прадастаўляюцца кліенту на папяровым носьбіце для іх запаўнення.

[6] Гэты дакумент прадастаўляецца пасля заключэння дагавору эквайрынгу. Раней аформленая заява на акцэпт плацежных патрабаванняў, прадстаўленая ва ўстанову Банка, падлягае пераафармленню.

Адправіць заяўку на эквайрынг

 

Заключыўшы дагавор гандлёвага эквайрынгу з ААТ «ААБ Беларусбанк», Вы можаце стаць удзельнікам бонуснай праграмы банка і атрымаць магчымасць прыцягнуць дадатковых пакупнікоў з ліку нашых кліентаў, тым самым павялічыўшы аб'ём продажу і суму сярэдняга чэка пакупніка.

Падрабязную інфармацыю аб праграме можна атрымаць, запоўніўшы заяўку на заключэнне дагавору аб супрацоўніцтве ў рамках партнёрскай (бонуснай) праграмы