ЗМЕСТ
Пытанні і памылкі ў рабоце ПЗ
1. З чаго пачаць? Дапамажыце ўстанавіць, запусціць, настроіць.
2. Як вызначыць тып аперацыйнай сістэмы?
4. Устанавілі Microsoft Silverlight, але пры спробе ўвайсці ў КБ WEB зноў патрабуе яго ўстаноўкі.
5. Не адкрываецца старонка КБ WEB https://cb.asb.by
6. Несанкцыянаваны доступ у сістэму!
8. 100 Памылка подпісу дакумента: пазначаны няправільны пароль да Асабістага ключа
9. Памылка пры падпісанні дакумента. Несапраўдны ключ карыстальніка.
10. Недаступны лакальны сэрвіс бяспекі.
12. Носьбіт ключа ўстаўлены ў USB порт, але сістэма выдае паведамленне: Устаўце Ваш IKey носьбіт у ПК
13. Як праверыць, ці ўстаноўлены драйвер носьбіта ключа?
14. Кліент блакіраваны. Пароль не памятаю.
16. Не адкрываецца дакумент для прагляду. Як адхіліць блакіроўку ўсплываючых акон?
17. Не карэктна адлюстроўваецца інфармацыя з сайта. Неабходна ачысціць кэш браўзара.
19. Пры друкаванні дакумент не змяшчаецца на адну старонку
20. У пункце меню Дакументы не бачу пунктаў Плацежныя даручэнні, Плацежныя патрабаванні
21. Як захаваць плацежны дакумент у фармаце HTML?
22. Як захаваць плацежны дакумент у фармаце PDF?
23. Як захаваць выпіску ў фармаце PDF?
24. Як скапіраваць і ўставіць тэкставую інфармацыю?
25. Як уключыць пратакол бяспекі TLS 1.0 у маім браўзеры?
Пытанні і памылкі ў плацежных дакументах
26. Як паглядзець стан рахунку? Як абнавіць выпіску і праглядзець астаткі?
27. Як паглядзець уваходныя плацяжы, якія паступаюць на разліковы рахунак?
28. Як зрабіць заяву на Акцэпт?
29. Няма адказу на выпіску па запыце
30. У выпісцы не адлюстроўваецца прызначэнне плацяжу
32. Не адлюстроўваецца рахунак плацельшчыка ў К-Б WEB
33. Як выканаць пацвярджэнне астаткаў?
35. Памылка пры подпісе плацежнага дакумента з дадаткам.
36. Не далучаецца файл пры стварэнні электроннага дакумента
37. Як стварыць плацежнае даручэнне ў валюце з купляй/продажам/канверсіяй валюты?
38. У валютным ПП не адлюстроўваецца рахунак плацельшчыка
39. Як правільна аформіць міжнародны перавод у валюце?
40. Не захоўваецца плацежнае даручэнне ў валюце
41. Як перанесці плацежнае даручэнне з архіва старога Кліент-Банка ў Кліент-Банк Web?
42. Як зрабіць зварот у службу тэхнічнай падтрымкі самастойна (няма магчымасці звярнуцца па тэлефоне)?
Пытанні і памылкі ў рабоце ПЗ
1. З чаго пачаць? Дапамажыце ўстанавіць, запусціць, наладзіць.
Інструкцыя па ўстаноўцы праграмнага комплексу «Кліент-банк» (WEB) размешчана па спасылцы https://belarusbank.by/ru/33270/1683/1684/30443
(https://belarusbank.by/ – Буйному бізнесу (Малому і сярэдняму бізнесу/Разлікова-касавае абслугоўванне/Сістэма «Кліент-банк»/Праграмнае забеспячэнне)
2. Як вызначыць тып аперацыйнай сістэмы?
I. Адкрыць дыялогавае акно «Выканаць» спалучэннем клавіш Windows +R:
Набіраць каманду control.
Панэль кіравання-Сістэма і бяспека-Сістэма
II. Пуск-Камп’ютар (правай кнопкай мышы) – Свойствы.
Прыклад устаноўкі Silverlight выкладзены ў раздзеле 3 Інструкцыі па ўстаноўцы праграмнага комплексу «Кліент-банк» (WEB) (гл. п.1).
4. Устанавілі Microsoft Silverlight Але пры спробе ўвайсці ў КБ WEB зноў патрабуе яго ўстаноўкі. Пры ўваходзе ў КБ WEB паведамленне: Savings Bank “Belarusbank” Joint Stock Company 100% Downloaded
Для ўваходу ў праграму выкарыстоўвайце Internet Explorer 9 (не ніжэй) або Mozilla (да версіі 52).
Дадайце ў надзейныя сайты https://cb.asb.by
5. Не адкрываецца старонка КБ WEB https://cb.asb.by
У адрасным радку прапушчана літара S у https://...
Выконвайце ўваход праз сайт https://belarusbank.by
6. Несанкцыянаваны доступ у сістэму!
1.Няправільна ўведзена імя карыстальніка або пароль.
Пры ўводзе пароля звярніце ўвагу на мову ўводу (толькі EN), спец.сімвалы, рэгістр.
2.Устаўлена некалькі iKey.
7. Пры подпісе плацежнага дакумента памылка 100. (Падключэнне не ўстаноўлена, паколькі канцавы камп’ютар адхіліў запыт на падключэнне)
1. Праверыць у аўтазагрузцы наяўнасць ярлыкоў (CryptoService_41.exe-ярлык і ssf_server.exe)
Пуск - Усе праграмы - Аўтазагрузка
2. Запусціць ("C" або "D") :CryptoServiceASBCryptoService_41.exe і спрабаваць падпісаць зноў (пры неабходнасці стварыць ярлык і дадаць яго ў аўтазагрузку).
3. Пры наяўнасцi ярлыкоў у Аўтазагрузцы (CryptoService_41.exe-ярлык, ssf_server.exe) - Перазагрузіць камп'ютар.
Рабочы стан CryptoService_41.exe паказаны на малюнку
Метад стварэння і дадання ярлыка CryptoService і SSF Server у папку «Аўтазагрузка» для Windows 10 апісаны ў главе 2 Інструкцыі па ўстаноўцы праграмнага комплексу «Кліент-банк» (WEB), гл.п.1.
8. 100 Памылка подпісу дакумента: пазначаны няправільны пароль да Асабістага ключа
Неабходна ўводзіць пароль Асабістага ключа, а не пароль для ўходу ў сістэму Кліент-банк.
Пароль да Асабістага ключа паведамляецца пры выдачы носьбіта ключа.
9. Памылка подпісу дакумента: пазначаны няправільны пароль да Асабістага ключа
Вам неабходна звярнуцца ў службу падтрымкі карыстальнікаў па тэл. +375 (17) 309-04-04 для рэгістрацыі Вашага звароту ў адрас аддзела бяспекі ўстановы Банка.
10. Недаступны лакальны сэрвіс бяспекі.
1. Праверыць у аўтазагрузцы наяўнасць ярлыка ssf_server.exe.
Пуск - Усе праграмы - Аўтазагрузка
2. Запусціць праграму ssf_server.exe,
пры неабходнасці змясціць ярлык у аўтазагрузку і перазагрузіць камп'ютар.
3. Пры наяўнасцi ярлыка ў Аўтазагрузцы (ssf_server.exe) - Перазагрузіць камп'ютар.
Рабочы стан ssf_server.exe паказаны на малюнку.
Метад стварэння і дадання ярлыка CryptoService і SSF Server у папку «Аўтазагрузка» для Windows 10 апісаны ў главе 2 Інструкцыі па ўстаноўцы праграмнага комплекса «Кліент-банк» (WEB), гл.п.1.
11. CryptoService устаноўлены, ssf_server.exe запушчаны, а пры ўваходзе ў сістэму Кліент-Банк Web выдае памылку: Недаступны лакальны сэрвіс бяспекі.
1- Праверыць запуск і знешні выгляд CryptoService як указана ў Інструкцыі п.1. (п. 1.2 Інсталяцыя КП СЗБ (Cryptoservice));
2- Запусціць устаноўку Cryptoservice ад імя Адміністратара, перазагрузіць камп'ютар (націснуць Правай кнопкай мышы па файле і выбраць «Запуск ад імя Адміністратара»);
3-Праверыць настройкі Вашага антывіруса, пры неабходнасці дадаць Cryptoservice у выключэнні.
12. Носьбіт ключа ўстаўлены ў USB порт, але сістэма выдае паведамленне: Устаўце Ваш IKey носьбіт у ПК
1- Уставіць USB-носьбіта ключа ў іншы USB порт (ззаду камп'ютара, а не на пярэдняй панэлі);
2- Калi ўстаноўлены драйвер USB-носьбіта ключа, то перазагрузіць камп'ютар;
3- Калі не ўстаноўлены драйвер USB-носьбіта ключа, то неабходна ўстанавіць драйвер носьбіта ключа. гл. п.1.
4- Запусціць устаноўку installer_ikey_drivers.exe (iKeyDrvr32.exe або iKeyDrvr64.exe) ад імя Адміністратара, перазагрузіць камп’ютар (націснуць Правай кнопкай мышы па файле і выбраць «Запуск ад імя Адміністратара»);
13. Як праверыць, ці ўстаноўлены драйвер носьбіта ключа?
Праверце ў дыспетчары ўстройстваў наяўнасць устройства чытання смарт-карты.
Адкрыць дыялогавае акно «Выканаць» спалучэннем клавіш Windows +R:
Набіраць каманду control.
Панэль кіравання-Сістэма і бяспека-Сістэма
14. Кліент блакіраваны. Пароль не памятаю.
Разблакіроўка і змена пароля Карыстальніка кліента выконваецца па месцы рэгістрацыі ў аддзеле карпаратыўнага бізнесу (філіял/ЦБП) пасля праверкі адпаведнасці даных дакумента, які сведчыць асобу.
15. Памылкі пры імпарце файлаў (плацежнае даручэнне, плацежнае патрабаванне, спісы) недапушчальны сімвал.
Звярнуцца да распрацоўшчыка іншай арганізацыі (Напрыклад: 1С, MAP, SAP, Смета, Галактыка і інш.)
Гл. пункт меню Інфармацыя. Дапаможнік аператара. ПК «Кліент-банк (WEB)». Модуль Кліент».
Гл. п.п.
3.3.2.
3.3.3.
ДАДАТАК 1 СТРУКТУРА ФАЙЛАЎ ДЛЯ СПІСУ НА ЗАЛІЧЭННЕ ЗАРАБОТНАЙ ПЛАТЫ.
*Дакументацыя ў фармаце PDF, пры неабходнасці ўстанавіце Adobe Reader.
16. Не адкрываецца дакумент для прагляду. Як адключыць блакіроўку ўсплываючых акон?
Mozilla: Настройкі-Змест-Блакіроўка ўсплываючых окан (зняць метку або дадаць у выключэнні сайт https://cb.asb.by) абнавіць старонку.
**Explorer: Свойствы браўзара – Канфідэнцыяльнасць – Уключыць блакіраванне ўсплываючых акон (зняць метку або дадаць у выключэнні сайт https://cb.asb.by)
**Пасля перыядычных абнаўленняў неабходна праверыць настройку Explorer.
17. Не карэктна адлюстроўваецца інфармацыя з сайта. Неабходна ачысціць кэш браўзара
Неабходна ачысціць кэш браўзера
Для Explorer:
Настройкі - Уласцівасці браўзера - у раздзеле «Журнал браўзера» націсніце «Выдаліць» - пастаўце адзнакі «Часовыя файлы Інтэрнэта і вэб-сайтаў» і «Файлы cookie і даныя вэб-сайтаў» і націсніце кнопку «Выдаліць»
Для Mozilla:
Настройка - Прыватнасць-Выдаліць вашу нядаўнюю гісторыю – выбраць са спісу «Усе» - адказаць толькі «Кукі» і «Кэш» - націснуць «выдаліць цяпер»
Націснуць камбінацыю клавіш CTRL+P
19. Пры друкаванні дакумент не змяшчаецца на адну старонку
Праверыць, пры неабходнасці настроіць, параметры друку ў браўзары.
20. У пункце меню Дакументы не бачу пунктаў Плацежныя даручэнні, Плацежныя патрабаванні
Звярнуцца па месцы рэгістрацыі ў аддзел карпаратыўнага бізнесу (філіял/ЦБП).
У непрацоўны час аддзела карпаратыўнага бізнесу Вам неабходна звярнуцца ў службу падтрымкі карыстальнікаў па тэл. +375(17) 309-04-04 для рэгістрацыі Вашага звароту.
21. Як захаваць плацежны дакумент у фармаце HTML?
Па змаўчанні існуе магчымасць захавання плацежнага дакумента ў фармаце HTML пры дапамозе камбінацыі клавіш CTRL+S.
22. Як захаваць плацежны дакумент у фармаце PDF?
1.Неабходна ўстанавіць ПЗ кіравання працэсам друку doPDF.
2. У адкрытым дакуменце для прагляду неабходна націснуць камбінацыю клавіш CTRL+P і выбраць імя прынтара doPDF (як пазначана на малюнку), націснуць кнопку ОК.
Далей, (як пазначана на малюнку), націснуць кнопку ОК.
3. Файл захоўваецца па пазначаным шляху.
23. Як захаваць выпіску ў фармаце PDF?
1.У закладцы Сэрвіс – Настройкі змяніць і захаваць опцыю – фармат для прагляду выпіскі па рахунках картатэкі і астаткаў на рахунках – PDF.
2. Адкрытую для прагляду выпіску ў фармаце PDF Вы можаце захаваць (друкаваць).
24. Як скапіраваць і ўставіць тэкставую інфармацыю?
1. У полі ўводу тэкставай інфармацыі выдзеліце неабходную частку тэксту і націсніце камбінацыю клавіш CTRL + C (капіраванне ў буфер)
2. Устанавіце курсор у неабходнае поле для ўводу тэкставай інфармацыі і націсніце камбінацыю клавіш CTRL + V (устаўка з буфера)
25. Як уключыць пратакол бяспекі TLS 1.0 у маім браўзеры?
Адкрыць дыялогавае акно «Выканаць» спалучэннем клавіш Windows + R:
Набіраць каманду control.
Панэль упраўлення - Сетка і Інтэрнэт
Уласцівасці браўзера
Укладка - Дадаткова
Параметр - Бяспека
Устанавіць параметры бяспекі браўзера як паказана на карцінцы (мінімум TLS 1.0, максімум TLS 1.1, TLS 1.2)
Націснуць - Ужыць - Ок.
Пытанні і памылкі ў плацежных дакументах.
Азнаёмцеся ўважліва з дакументацыяй у пункце меню Інфармацыя (*Дакументацыя ў фармаце PDF, пры неабходнасці ўстанавіце Adobe Reader).
Дадатковая нарматыўная дакументацыя:
- ІНСТРУКЦЫЯ АБ БАНКАЎСКІМ ПЕРАВОДЗЕ.
ЗАЦВЕРДЖАНА ПАСТАНОВА ПРАЎЛЕННЯ НАЦЫЯНАЛЬНАГА БАНКА РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ 29 сакавіка 2001 г.
N 66 «АБ ЗАЦВЯРДЖЭННІ ІНСТРУКЦЫІ АБ БАНКАЎСКІМ ПЕРАВОДЗЕ».
- ІНСТРУКЦЫЯ АБ ПАРАДКУ ФУНКЦЫЯНАВАННЯ АЎТАМАТЫЗАВАНАЙ СІСТЭМЫ МІЖБАНКАЎСКІХ РАЗЛІКАЎ НАЦЫЯНАЛЬНАГА БАНКА РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ І ПРАВЯДЗЕННЯ МІЖБАНКАЎСКІХ РАЗЛІКАЎ У СІСТЭМЕ BISS.
ЗАЦВЕРДЖАНА ПАСТАНОВАЙ ПРАЎЛЕННЯ НАЦЫЯНАЛЬНАГА БАНКА РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ 26 чэрвеня 2009 г. N 88 «АБ ЗАЦВЯРДЖЭННІ ІНСТРУКЦЫІ АБ ПАРАДКУ ФУНКЦЫЯНАВАННЯ АЎТАМАТЫЗАВАНАЙ СІСТЭМЫ МІЖБАНКАЎСКІХ РАЗЛІКАЎ НАЦЫЯНАЛЬНАГА БАНКА РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ І ПРАВЯДЗЕННЯ МІЖБАНКАЎСКІХ РАЗЛІКАЎ У СІСТЭМЕ BISS».
26. Як паглядзець стан рахунку? Як абнавіць выпіску і праглядзець астаткі?
Дакументы / Рахункі / Аперацыі з рахункамі
Абнавіць астаткі
Запыт выпіскі
27. Як паглядзець уваходныя плацяжы, якія паступаюць на разліковы рахунак?
Дакументы / Рахункі / Аперацыі з рахункамі
Уваходныя плацяжы
28. Як зрабіць заяву на Акцэпт?
Дакументы па шаблоне - Заява на Акцэпт
(ID дакумента =1, тып дакумента = Н).
У радку пошуку дакументаў набраць найменне дакумента (акцэпт)
29. Няма адказу на выпіску па запыце
Неабходна звярнуцца ў службу падтрымкі карыстальнікаў па тэл. +375(17) 309-04-04 для рэгістрацыі Вашага звароту.
30. У выпісцы не адлюстроўваецца прызначэнне плацяжу
Пры выкананні прагляду выпіскі звярніце ўвагу на опцыі прагляду выпіскі.
31. Няма плацяжоў ва ўваходных дакументах. Няма ўваходных суправаджальных дакументаў да выстаўленых плацежных патрабаванняў.
Неабходна звярнуцца ў службу падтрымкі карыстальнікаў па тэл. +375(17) 309-04-04 для рэгістрацыі Вашага звароту.
32. Не адлюстроўваецца рахунак плацельшчыка ў К-Б WEB
Неабходна звярнуцца ў службу продажаў па месцы рэгістрацыі ў аддзеле карпаратыўнага бізнесу (філіял/ЦБП). У непрацоўны час аддзела карпаратыўнага бізнесу Вам неабходна звярнуцца ў службу падтрымкі карыстальнікаў па тэл. +375(17) 309-04-04 для рэгістрацыі Вашага звароту.
33. Як выканаць пацвярджэнне астаткаў?
I.
1. Калі Вы атрымалі файл, то захавайце атрыманы дакумент ад банка ў фармаце PDF;
2. Стварыце электронны дакумент ІНШАЕ і прымацуйце захаваны файл;
3.Падпісаць і адправіць у банк
Гл. пункт меню Інфармацыя. Дапаможнік аператара. ПК «Кліент-банк (WEB)». Модуль Кліент». П.3.3.5 Электронныя дакументы.
II.
1.Калі Вы атрымалі тэкставае паведамленне, то стварыце дакумент свабоднага фармату (скапіраваць і ўставіць тэкст);
2-Падпісаць і перадаць у банк.
Гл. пункт меню Інфармацыя. Інструкцыя. Работа з дакументамі па шаблоне. Модуль Кліент».
34. Да плацежнага дакумента неабходна далучыць дадаткова адсканіраваныя дакументы фармата PDF. Як прымацаваць файл (Дадатак) да электроннага дакумента?
Дадатковая дакументацыя высылаецца электронным дакументам (сканіраваныя дакументы фармату PDF, памер файла абмежаваны да 5 242 880 байт).
Гл. пункт меню Інфармацыя. Дапаможнік аператара. ПК «Кліент-банк (WEB)». Модуль Кліент». П.3.3.5 Электронныя дакументы.
35. Памылка пры подпісе плацежнага дакумента з дадаткам.
Выкананы дадатак файла недапушчальнага фармату.
Пры стварэнні плацежнага дакумента маецца магчымасць прыкласці дакумент тэкставага фармату.
Гл. пункт меню Інфармацыя:
- Інструкцыя. Работа з ПП у нацыянальнай валюце.
Ручны ўвод. ПК Кліент-банк (WEB). П.2.7.
Далучэнне дадатку да плацежнага дакумента.
- Інструкцыя. Работа з ПП у замежнай валюце. Ручны ўвод. ПК Кліент-банк (WEB). П.2.7. Далучэнне дадатку да плацежнага дакумента.
36. Не далучаецца файл пры стварэнні электроннага дакумента
Памер файла перавышае дапушчальны памер
Не сканіруйце дакументы ў каляровым рэжыме.
37. Як стварыць плацежнае даручэнне ў валюце з купляй/продажам/ канверсіяй валюты?
Неабходна змяніць тып плацяжу (від дакумента) і выбраць з купляй/продажам/ канверсіяй валюты
38. У валютным ПП не адлюстроўваецца рахунак плацельшчыка
Пазначце код валюты пры стварэнні ПП
39. Як правільна аформіць міжнародны перавод у валюце?
Калі міжнародны перавод у валюце, то поле УНП бенефіцыяра павінна быць пустым
40. Не захоўваецца плацежнае даручэнне ў валюце
Няправільна выбраны тып плацяжу (від дакумента), неабходна выбраць з купляй/продажам/ канверсіяй валюты
41. Як перанесці плацежнае даручэнне з архіва старога Кліент-Банка ў Кліент-Банк Web?
Пераносяцца плацежныя дакументы, выкананыя пасля дэнамінацыі (валюта BYN).
1. У старым КБ - Архіў дакументаў- Выгрузка-Пачак ЭПД фармату ПК "Кліент-Банк (WEB)"
2. У КБ Web
файл для імпарту - Кадзіроўка MS-DOS (cp866)
42. Як зрабіць зварот у службу тэхнічнай падтрымкі самастойна (няма магчымасці звярнуцца па тэлефоне)?
1.Азнаёміцца з Інструкцыяй па доступе да службы тэхнічнай падтрымкі.
2.Націснуць кнопку стварыць зварот у службу тэхнічнай падтрымкі, прытрымлівацца інструкцыі.