Жыццё банка
23.12.2014

Карпаратыўны каляндар «Беларусбанка» на 2015 год: «У аснове росквіту»

«У аснове росквіту» – новы слоган карпаратыўнай каляндарнай прадукцыі «Беларусбанка».

«Беларусбанк» працягвае ўзяты курс на абнаўленне іміджа, паслядоўна транслюючы сваю ідэалогію ў свежым і візуальна цікавым фармаце. Цяпер дастаткова проста зірнуць на назву аднаго з найбуйнейшых банкаў краіны, каб зразумець: усе неабходныя для росквіту свойствы закладзены ў самую яго аснову – у імя банка.

У новым календары на 2015 год рэкламны твар банка – двухкратны прызёр Алімпійскіх гульняў Аляксандра Герасіменя – паўстала побач з буйнымі, абрамлёнымі раслінным узорам літарамі.

Кожная з літар, якія складаюць імя БЕЛАРУСБАНК, уяўляе якасць, агульную як для банка, так і для чэмпіёнкі (бездакорнасць, еднасць, лідарства, аўтарытэт, развіццё, упэўненасць, сучаснасць, багацце, актыўнасць, наватарства, якасць (рус. качество)).

Дзякуючы працы мастакоў, стылістаў і якаснай прапрацоўцы дэталяў на ўсіх узроўнях, кожная старонка календара ўяўляе сабой завершаны твор мастацтва, які можна доўга разглядаць, а па заканчэнні месяца – не хочацца здымаць.

Над календаром працавалі: Аддзел рэкламы ААТ «ААБ Беларусбанк».

Рэкламнае агенцтва: ТАА «Рэфортэ» (Forte Grey).

Крэатыўны дырэктар: Андрэй Халецкі

Аўтары ідэі: Марыя Кулінская, Марыя Петрык

Арт-дырэктары: Даніла Дрозд, Ігар Жук

Капірайтар: Арцём Чыжык

Прадзюсар: Юлія Шакур

Эккаунт-дырэктар: Дзіна Міна

Эккаунт-менеджар: Дар’я Гайдукова

Фатограф-пастаноўшчык: Томас Каўнецкас